MuscleMeat

Cardio en eten

Turbodett

Novice
Waardering
0
Beste allemaal,

Via google heb ik deze site gevonden, hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende:

Ik (30jr. 1.96m) train nu zo'n anderhalf jaar en ben van 80 naar 105 kilo gegaan. Ik houd mij aan een voedingsschema. En wil nu naast mijn krachttraining aan cardio gaan doen om wat droger te worden en wat meer conditie op te bouwen.

Op maan-, woens- en vrijdag doe ik aan krachttraining, sindskort heb ik een hometrainer en nu wil ik nadat ik thuis kom van de sportschool nog even gaan fietsen.

Alleen vraag ik mij af wanneer ik dan moet eten. Nu eet ik voordat ik ga trainen: een shake en een bordje brinta en na het sporten avondeten. Kan ik dit eetschema aanhouden als ik dus na kachttraining ga cardio-en?

Graag julie mening

alvast bedankt

Gr Patrick

Ja hoor, neem je nog een proteïneshake na je KT?

• Topic Starter Topic Starter
nee meestal een half uurtje na de training gewoon warm eten

Cardio best van al direct na het heffen van de gewichten of op lege/nuchtere maag... als je wilt trainen om droger te worden.
Avondmaal zeker niet te zwaar meer maken. Je neemt nog veel op na de training, maar lang niet alles voor het slapen gaan.
Mss kan je je "grote" maaltijd voor 's middags houden en na training bvb Myoplex deluxe van EAS consumeren...
Dit is een shake die goed vult en waarin alles zit die je nodig hebt na weer een zware training!

Cardio best van al direct na het heffen van de gewichten of op lege/nuchtere maag... als je wilt trainen om droger te worden.
Avondmaal zeker niet te zwaar meer maken. Je neemt nog veel op na de training, maar lang niet alles voor het slapen gaan.
Mss kan je je "grote" maaltijd voor 's middags houden en na training bvb Myoplex deluxe van EAS consumeren...
Dit is een shake die goed vult en waarin alles zit die je nodig hebt na weer een zware training!

Ik ben het wat betreft het cardio gedeelte niet eens. Het maakt niet uit wanneer je je cardio doet. Voor of na een maaltijd etc. Ik deed het s'ochtends/s'middags en s'avonds cardio en keek nergens na. Vandaag is de eerste keer dat ik geen cardio doe t'm a.s. zondag de wedstrijd;)

Ik hoorde van me trainer in mijn gym deze tips en ik lees zo ook geregeld in de M&F. Ik zeg niet dat zij beiden de bijbel zijn in Bodybuilding, maar naar wat ik verstond helpt het de stofwisseling en verbrand je dan "iets" meer..

Maar als jij zegt dat je naar niks moet kijken qua tijdstippen en eten en dat het toch helpt, dan ben ik opgelucht. Dan moet ik zelf niet meer zo stressen om alles te doen op bepaalde tijdstippen! :D

• Topic Starter Topic Starter
oke mensen bedankt voor julie reacties ik weet genoeg

Gr Patrick

Terug
Naar boven