AndroidHealthClinic

cardio na krachttraining

• Topic Starter Topic Starter
Hallo, ik ben nu al 4 weken bezig ongeveer met clean bulken. ik zit momenteel op 2300 kcal per dag waarvan 60 gram vetten, 150 gram eiwitten en 290 gram koolhydraten. ik volg een UB/LB schema van Dynobet.
Maandag : LB Dinsdag : UB woensdag : 30 minuten hometrainer donderdag : LB vrijdag : UB zaterdag : 45 minuten hardlopen Zondag : 20 minuten springtouwen
Nu is mijn vraag of ik te veel of te weinig cardio doe of dit goed is?
De bedoeling is nog om mijn calorieen te verhogen naar 2500, maar ik ga eerst zien hoe het met de 2300 verloopt omdat ik niet zo`n grote eter ben, ik voel me nu al altijd zo vol.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Hallo, ik ben nu al 4 weken bezig ongeveer met clean bulken. ik zit momenteel op 2300 kcal per dag waarvan 60 gram vetten, 150 gram eiwitten en 290 gram koolhydraten. ik volg een UB/LB schema van Dynobet.
Maandag : LB Dinsdag : UB woensdag : 30 minuten hometrainer donderdag : LB vrijdag : UB zaterdag : 45 minuten hardlopen Zondag : 20 minuten springtouwen
De bedoeling is nog om mijn calorieen te verhogen naar 2500, maar ik ga eerst zien hoe het met de 2300 verloopt omdat ik niet zo`n grote eter ben, ik voel me nu al altijd zo vol. Na mijn cardio wacht ik ook altijd minstens een half uur voor ik iets eet, is dit goed of slecht?

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

De bedoeling is nog om mijn calorieen te verhogen naar 2500, maar ik ga eerst zien hoe het met de 2300 verloopt omdat ik niet zo`n grote eter ben, ik voel me nu al altijd zo vol. Na mijn cardio wacht ik ook altijd minstens een half uur voor ik iets eet, is dit goed of slecht?

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Sorry voor het 3 keer posten, men laptop blijft nogal hangen en dit een beetje vreemd.

Mijn doel is trouwens bijkomen in spiermassa met zo min mogelijk vet ( daarom clean bulken )

Als je geen spieren aanzet binnen 1 maand en je hebt geen DOMS dan moet je harder heffen en/of harder eten. Simpel. Dat voel je allemaal een beetje aan.

Maar ik vind dat ik al wel beetje breder en gespierder ben geworden. Eerst was ik dan ook heel mager dus dan zie je het verschil wel als je wat meer eet

Dat vol gevoel wordt je wel gewoon en na een tijdje zul je elke x-aantal uren wel honger krijgen.

Dat vol gevoel wordt je wel gewoon en na een tijdje zul je elke x-aantal uren wel honger krijgen.

Ja ik krijg meestal om de 2/3 uur wel terug honger, maar na ik heb gegeten voel ik me altijd zo vol. Misschien omdat ik ook veel water drink en dit vroeger eigelijk nooit deed?

Ja ik krijg meestal om de 2/3 uur wel terug honger, maar na ik heb gegeten voel ik me altijd zo vol. Misschien omdat ik ook veel water drink en dit vroeger eigelijk nooit deed?
Als je 50 kg weegt dan moet je ECHT jezelf aan leren om minimaal 2500-3000 cal per dag te eten, verdeel het over 6 x per dag anders. En verdeel 2 liter ook over de hele dag,dus niet in één keer een liter naar binnen gooien.

Als je 50 kg weegt dan moet je ECHT jezelf aan leren om minimaal 2500-3000 cal per dag te eten, verdeel het over 6 x per dag anders. En verdeel 2 liter ook over de hele dag,dus niet in één keer een liter naar binnen gooien.

Ik eet nu 2300 kcal per dag verdeelt over 6/7 keer per dag. Uiteindelijk wil ik de 2500 kcal halen, maar ik zit nu al zo vol dat ik eerst ga zien wat het effect van 2300 kcal is. Ik drink tussen 9 uur smorgens en 17uur savonds ongeveer 2 liter water en savonds nog een halve liter, maar als ik savonds te veel drink moet ik snachts te vaak naar het wc ;)

Ik eet nu 2300 kcal per dag verdeelt over 6/7 keer per dag. Uiteindelijk wil ik de 2500 kcal halen, maar ik zit nu al zo vol dat ik eerst ga zien wat het effect van 2300 kcal is. Ik drink tussen 9 uur smorgens en 17uur savonds ongeveer 2 liter water en savonds nog een halve liter, maar als ik savonds te veel drink moet ik snachts te vaak naar het wc ;)
Wat eet je zo op een dag ?

kerel, ram een liter melk, 6 rauwe eieren en 2 scheppen eiwitpoeder in een blender en verdeel ze over 2 shakes... Hoppa 1200 kcal extra in je voedingschema en nog makkelijk weg te stouwen ook. en skip de cardio, dat is onnodig KCAL verbranden die je nodig hebt om groot te worden.

kerel, ram een liter melk, 6 rauwe eieren en 2 scheppen eiwitpoeder in een blender en verdeel ze over 2 shakes... Hoppa 1200 kcal extra in je voedingschema en nog makkelijk weg te stouwen ook. en skip de cardio, dat is onnodig KCAL verbranden die je nodig hebt om groot te worden.

Waarom zou ik 1200 kcal extra willen? Dan zit ik ruim over men onderhoud en ik doe aan clean bulken dus ik wil niet veel vet aanzetten

Is wel lekker fout wat je zegt man.

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

rauwe eieren? Zou ik dus niet doen. Kans op salmonelle is dan vergroot.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Waarom zou ik 1200 kcal extra willen? Dan zit ik ruim over men onderhoud en ik doe aan clean bulken dus ik wil niet veel vet aanzetten
Goed opgevat niet naar die zwakker posts luisteren en kritisch opzoek gaan naar hoe jij best kan aankomen zonder teveel vet aan te zetten. Die mensen hier geven niet veel om jouw lichaam en zeggen maar een gemakkelijke oplossing zonder rekening te houden met gevolgen.

Cooling down is meestal 5 minuten toch?. Zorg wel dat alles wat je verbrandt met cardio weer bijeet, zeker als je in de bulk zit. En post je voedingsschema, bijvoorkeur met dit template.

Wat ook wel kan werken, is bijvoorbeeld 2 omega-3 pillen te nemen, en een half uurtje daarna heb je zeker honger.

Bijlagen

Is wel lekker fout wat je zegt man. ---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ---------- rauwe eieren? Zou ik dus niet doen. Kans op salmonelle is dan vergroot. ---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ---------- Goed opgevat niet naar die zwakker posts luisteren en kritisch opzoek gaan naar hoe jij best kan aankomen zonder teveel vet aan te zetten. Die mensen hier geven niet veel om jouw lichaam en zeggen maar een gemakkelijke oplossing zonder rekening te houden met gevolgen.

rauwe eieren kunnen prima gap, eet die krengen al 5 jaar en heb nog nooit salmonella gehad.

die 1200 KCAL extra is maar een suggestie voor een goede gainshake. Deel dat ding door de helft en je hebt alsnog 600 KCAL extra, als je die ipv magere kwark eet pak je toch al een dikke 300 KCAL extra.

rauwe eieren kunnen prima gap, eet die krengen al 5 jaar en heb nog nooit salmonella gehad.

die 1200 KCAL extra is maar een suggestie voor een goede gainshake. Deel dat ding door de helft en je hebt alsnog 600 KCAL extra, als je die ipv magere kwark eet pak je toch al een dikke 300 KCAL extra.

Maar je hebt dan alleen eigeel, er komt pas eiwit bij als je een ei kookt. Dus rauw is niet handig omdat je dan geen eiwit binnenkrijgt.

Maar je hebt dan alleen eigeel, er komt pas eiwit bij als je een ei kookt. Dus rauw is niet handig omdat je dan geen eiwit binnenkrijgt.

???

bro, er zit gewoon eiwit in een ei hoor. Ik weet niet wie jou heeft wijsgemaakt dat dat er pas bij het koken bijkomt maar die heeft je flink bij de neus genomen:D

Terug
Naar boven