Fitness Seller

Cardio queen to boss girl

Je bent sterk, destenyyyy. Maar pas op dat je niet teveel blind staart op kracht, daarmee doe je jezelf tekort. Kracht komt sowieso wel bij je

Leuk om te zien die filmpjes! Heb het al vaker gezegd, maar je hebt echt flink wat kracht in huis! Ben echt benieuwd hoe dat over een tijdje is!

Leuk die filmpjes! Gaat al goed :)

leuk die filmpjes!! mooie gewichten ook zeg

Post je filmpjes anders eens in de powerlift sectie, daar kunnen ze je tips geven over de uitvoering.

leuke filmpjes! Je bent echt wel heel sterk :D Zie die vent op dat eerste filmpje naar je kijken :D

• Topic Starter Topic Starter
Ah wat lief die reacties!

En over die kracht, kan het dat dat bij bepaalde oefeningen gewoon hoog ligt? Want ik kan namelijk dan weer geen pull ups/chin ups op eigen kracht..

En over die kracht, kan het dat dat bij bepaalde oefeningen gewoon hoog ligt? Want ik kan namelijk dan weer geen pull ups/chin ups op eigen kracht..

Chin ups lukken mij ook pas sinds kort met eigen kracht hoor.. Ben ook pas later begonnen met boven lichaam trainen, maar ik denk dat dat niet heel gek is.. Kan ook gewoon zijn dat je benen je sterkste punt zijn ipv je bovenlichaam..

dit is heel normaal. En andersom is het ook, mensen die veel pull ups kunnen doen maar amper kunnen squatten. Als er iemand is die een verkeerde verhouding van kracht heeft ben ik het wel, dus ik ken die gevoelens. Het ligt gewoon waar je aanleg ligt, aan je lichaamsbouw en welke lichaams onderdelen je traint. Gewoon doorgaan met sterker worden :)

volgens mij zijn wij vrouwen van nature al iets minder aan het oefenen met biceps en triceps ;)
Zie als ik het vergelijk dat we bijvoorbeeld met push-ups, pull-ups, military presses, push presses, shoulder presses, jerks en dergelijke meer moeite hebben en langzamer opbouwen dan met squats en deadlifts.

Ik heb het in ieder geval ook.

Maar geduld, binnenkort lukken die chin-ups en pull-ups je ook op eigen kracht! Gaat vast snel als ik je andere gewichten zo zie ;)

Ondanks ik nu terug bij af begin.. moet ik zeggen dat ik ook altijd al de kracht in mijn benen steeds sneller kon opbouwen dan mijn bovenlichaam :)

Ondanks ik nu terug bij af begin.. moet ik zeggen dat ik ook altijd al de kracht in mijn benen steeds sneller kon opbouwen dan mijn bovenlichaam :)

Zal wel een vrouwending zijn, ik kan de kracht in mijn benen ook sneller opbouwen dan in mijn armen.

@Desteny Maar ziet er top uit die filmpjes! Laat die mannen maar mooi kijken haha! :eek:

Dan zal het inderdaad wel een vrouwending zijn haha!

Vandaag een beetje dipdagje, nergens zin in en eten gaat ook niet zo goed..
morgen weer oppakken!

Die dagen zitten er helaas ook bij. Maar goede instelling, morgen weer knallen :D

Dipdagje is uitgelopen tot dipweekje, motivatie is echt even heel erg laag en ben er met mn hoofd niet zo bij..
Volgende week begin ik met werken dus krijg ik weer wat ritme, hopelijk helpt dat wat :)

Das wel klote:(. Hoe kan dat dan?

Naja ben gestopt met school en heb al tijdje geen werk dus geen klote te doen. Van de verveling raak ik ongemotiveerd en ga ik alleen maar lopen eten.. terwijl ik vorig jaar zooo veel discipline had en die nu gewoon niet meer op kan brengen, wordt gek van mezelf

niet voor niets dat de chinezen zeggen:
als je wil dat iets rap gebeurt, vraag het iemand die het druk heeft.

Als je niets te doen hebt, stel je alles uit en dan eindig je je dag alsnog met een leg en nutteloos gevoel.

Hop, bij deze een digitale schop onder je kont: sporten meiske!!

Ga je wel weer met een opleiding beginnen?

niet voor niets dat de chinezen zeggen:
als je wil dat iets rap gebeurt, vraag het iemand die het druk heeft.

Als je niets te doen hebt, stel je alles uit en dan eindig je je dag alsnog met een leg en nutteloos gevoel.

Hop, bij deze een digitale schop onder je kont: sporten meiske!!

Thanks voor je schop, hij is vandaag pas aangekomen :) Ben weer lekker wezen trainen en het ging zó goed! Vraag me dan echt weer af waarom ik een week geskipt heb.. maar dat wist ik van te voren eigenlijk al
Nu weer lekker gaaan!

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Ga je wel weer met een opleiding beginnen?

Weet ik nog niet, begin sowieso volgende week bij mn nieuwe baan, en verder kijk ik wel hoe het loopt allemaal :)

Terug
Naar boven