Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah wat lief die reacties!
En over die kracht, kan het dat dat bij bepaalde oefeningen gewoon hoog ligt? Want ik kan namelijk dan weer geen pull ups/chin ups op eigen kracht..
Ah wat lief die reacties!
En over die kracht, kan het dat dat bij bepaalde oefeningen gewoon hoog ligt? Want ik kan namelijk dan weer geen pull ups/chin ups op eigen kracht..

Ondanks ik nu terug bij af begin.. moet ik zeggen dat ik ook altijd al de kracht in mijn benen steeds sneller kon opbouwen dan mijn bovenlichaam![]()

Dipdagje is uitgelopen tot dipweekje, motivatie is echt even heel erg laag en ben er met mn hoofd niet zo bij..
Volgende week begin ik met werken dus krijg ik weer wat ritme, hopelijk helpt dat wat![]()
. Hoe kan dat dan?niet voor niets dat de chinezen zeggen:
als je wil dat iets rap gebeurt, vraag het iemand die het druk heeft.
Als je niets te doen hebt, stel je alles uit en dan eindig je je dag alsnog met een leg en nutteloos gevoel.
Hop, bij deze een digitale schop onder je kont: sporten meiske!!
Ben weer lekker wezen trainen en het ging zó goed! Vraag me dan echt weer af waarom ik een week geskipt heb.. maar dat wist ik van te voren eigenlijk al