MuscleMeat

Cardio queen to boss girl

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha ja is bij mannen vaak andersom idd.
Ik ben ook benieuwd, we zullen zien!

Je zegt dat je geen specifiek getal als doel hebt, wat zijn dan uiteindelijk je plannen?
Gwn een gezonde lifestyle of denk je eraan om een wedstrijd te doen in de toekomst?

Je zegt dat je geen specifiek getal als doel hebt, wat zijn dan uiteindelijk je plannen?
Gwn een gezonde lifestyle of denk je eraan om een wedstrijd te doen in de toekomst?

Lijkt me wel een super ervaring ja, maar is geen plan. Kost ook best wel wat, dus zal het geld er ook voor over moeten hebben. Voor nu iig een gezonde/actieve lifestyle!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanochtend 50 min. cardio op de crosstrainer gedaan. 20 min HIIT + 30 steady state. Heb wel eens vaker vergeleken met mn hartslagmeter, maar nu even beide naast elkaar gezet..

Worden mooi voor de gek gehouden met zn allen :o

1922080_10153807548735702_1197477566_n.jpg

Nette krachtstats zeg, goed bezig!

.

Laatst bewerkt:
Als ik cardio deed was het vergleken met me horloge 1/3 minder, dus tel er nu gewoon 1/3 van af wat het apparaat aangeeft.

Ik ging ook al nooit van het aantal uit wat apparaat zegt, telde er meestal ook 20/30% af. Dat horloge draag ik eigenlijk bijna nooit, al is het soms wel eens leuk om te weten. Had eerst nooit verwacht dat een uurtje biceps/triceps al 320 kcal verbrandde.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Ja die bedoel ik ja :)
Ik wacht nog op mensen die ze uit proberen wat die ervan vinden

Erg leuk en behulpzaam, maar ook niet echt bepaald goedkoop :p

Ik zag hem al op instagram voorbij komen ja, leuk ding maar gaat ieeetsje boven mijn budget haha. Het is sowieso al een dure grap dat fitnessen ;)

Haha nou Pleister, als je toevallig meeleest, weet je wat je te doen staat!

Terug
Naar boven