Fitness Seller

Cardio queen to boss girl

10x25kg barbell curls, you serious ???

.

Laatst bewerkt:
Geloof ik zeker ja, ik doe zelf ook 4x12 17kg. Dus 10x25kg moet vast lukken. Dames niet onderschatten!

Ik keek je schema even, train je ook kuiten?

Neem aan dat die kuit vraag niet naar mij is gericht?

Trainde vandaag met een kerel uit me klas die het begaf op de 5e rep @ 25kg barbell curls :o
Ook meisjes zie ik niet verder komen dan 2,5kg per kant haha.
Zal jullie niet meer onderschatten hoor dames :sad:

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
10x25kg barbell curls, you serious ???

Ja stang 15 kg (al ben ik niet zeker of die echt zo veel weegt) + 5 kg aan beide kanten. Je moet meisjes inderdaad niet onderschatten :)

---------- Toegevoegd om 06:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:32 ----------

Jaa idd :mad:

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Geloof ik zeker ja, ik doe zelf ook 4x12 17kg. Dus 10x25kg moet vast lukken. Dames niet onderschatten!

Ik keek je schema even, train je ook kuiten?

Eerst wel altijd, maar sinds mijn gym is verbouwd is het kuitenapparaat weg.. Moet nog steeds even goede oefeningen ervoor zoeken inderdaad :p

25 voor bb curls is veel!
Maar ik wil de pret niet bederven... maar niet iedere stang is een olympische stang, en dus 20kg. Bij ons liggen die alleen in het squatrek, de rest is 10 of 12 1/2 ofzo

Vanochtend 50 min. cardio op de crosstrainer gedaan. 20 min HIIT + 30 steady state. Heb wel eens vaker vergeleken met mn hartslagmeter, maar nu even beide naast elkaar gezet..

1922080_10153807548735702_1197477566_n.jpg

Worden mooi voor de gek gehouden met zn allen :o
Moest je bij je horloge je vet en gewicht enzo instellen, en bij de meter op de cardio niet? Want dat zou het verschil ook kunnen verklaren

25 voor bb curls is veel!
Maar ik wil de pret niet bederven... maar niet iedere stang is een olympische stang, en dus 20kg. Bij ons liggen die alleen in het squatrek, de rest is 10 of 12 1/2 ofzo

Moest je bij je horloge je vet en gewicht enzo instellen, en bij de meter op de cardio niet? Want dat zou het verschil ook kunnen verklaren

Nee ik weet dat hij sowieso geen 20 kg weegt, ik zal het straks eens vragen, want ben nu eigenlijk wel benieuwd :)

Mijn horloge staat afgesteld op mijn gegevens en meet dmv een borstband mijn hartslag en de cardiometer had kan bij ons ingesteld worden op leeftijd en gewicht, dat had ik gedaan. En hij geeft een richtlijn aan van de hartslag waarop je zou moeten zitten, gek genoeg kwam die steeds wel overeen met wat mijn horloge zei..

Ja stang 15 kg (al ben ik niet zeker of die echt zo veel weegt) + 5 kg aan beide kanten. Je moet meisjes inderdaad niet onderschatten :)

Vraag eerst maar na idd, tot dan kun je ook niet zeggen dat ik je onderschat heb :trollface:

Ff serieus: ik zie waarvan je bent gekomen (net zoals kimmona), dus jullie onderschat ik sowieso niet, ook al doe ik het bij andere meisjes misschien wel :)

.

Laatst bewerkt:
De stang waar ik mee trainde was 12,5 kg.. gewoon even ergens op een weegschaal leggen :D

Eerste keer dat ik die glute bridge zie, ziet er apart uit.

Heb je nog een reden ervoor dat je eerst zover naar achteren loopt met het squatten, voordat je begint?

Je tweede filmpje:
Is dat een gewone deadlift? Volgens mij moet je wel wat meer met je benen zakken en vanuit daar ook tillen tot je kniën.
Correct me if i'm wrong.

Eerste keer dat ik die glute bridge zie, ziet er apart uit.

Heb je nog een reden ervoor dat je eerst zover naar achteren loopt met het squatten, voordat je begint?

Hmm is eigenlijk onbewust automatisme geworden door ATG squats, vind het wel fijner zo!

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Je tweede filmpje:
Is dat een gewonde deadlift? Volgens mij moet je wel wat meer met je benen zakken en vanuit daar ook tillen tot je kniën.
Correct me if i'm wrong.

Nee, is stiff legged, dat moet het in ieder geval voorstellen. Als ik hem fout doe hoor ik het graag, daar heb ik het ook voor laten filmen, aangezien ik nooit m'n vorm heb kunnen zien.

Hmm is eigenlijk onbewust automatisme geworden door ATG squats, vind het wel fijner zo!

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Nee, is stiff legged, dat moet het in ieder geval voorstellen. Als ik hem fout doe hoor ik het graag, daar heb ik het ook voor laten filmen, aangezien ik nooit m'n vorm heb kunnen zien.

Aah, wel handig om erbij te zetten denk ik :p Ik ben verder niet bekend met stiff legged.

Ziet er allemaal netjes uit! en waarom niet met 25 kg BB curl?
ik die 21 ers met 20 kg. En ik ben niet eens echt sterk ofzo. :o

maar wie was ATG squats

semi serieus. Ik wil niet haten maar bij het filmpje dat je had ingevoegd haalde je niet parallel :( Is dat je normale diepte? Maar sterke squats, de meesten gasten in mijn sportschool werken nog met minder dan dat haha

Probeer bij de deadlifts, onderrug sterk en recht te houden. Het is niet erg om de boven rug enigsinds te bollen, maar de onderrug moet recht zijn. Je doet het nu een beetje andersom ;)

maar wie was ATG squats

semi serieus. Ik wil niet haten maar bij het filmpje dat je had ingevoegd haalde je niet parallel :( Is dat je normale diepte? Maar sterke squats, de meesten gasten in mijn sportschool werken nog met minder dan dat haha

Probeer bij de deadlifts, onderrug sterk en recht te houden. Het is niet erg om de boven rug enigsinds te bollen, maar de onderrug moet recht zijn. Je doet het nu een beetje andersom ;)

Daarmee bedoel ik ass to grass squats ;)

Ik weet idd dat ik niet parallel haal, need to improve! Ik squat daarom vaak nog 50 kg.

En dat van die deadlifts viel me zelf ook op, heb vaak ook wel wat last van mn rug daardoor..
Dankjewel in ieder geval :)

Leuk, iemand die gelijk een aantal filmpjes post. Gewoon steeds proberen om dieper te squatten en niet bang zijn. Laat iemand achter je staat die je kan helpen of ga gewoon in het rek staan want je komt nog lang niet met de stang tegen de steunen. ;)

Je SLDL ziet er goed uit hoor, sterk, alhoewel ik niet snap waarom je hem heb pauzeert op de grond?

Ik volg in ieder geval!

Terug
Naar boven