ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof ik zeker ja, ik doe zelf ook 4x12 17kg. Dus 10x25kg moet vast lukken. Dames niet onderschatten!
Ik keek je schema even, train je ook kuiten?

Jaa idd
---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------
Geloof ik zeker ja, ik doe zelf ook 4x12 17kg. Dus 10x25kg moet vast lukken. Dames niet onderschatten!
Ik keek je schema even, train je ook kuiten?

Moest je bij je horloge je vet en gewicht enzo instellen, en bij de meter op de cardio niet? Want dat zou het verschil ook kunnen verklaren
25 voor bb curls is veel!
Maar ik wil de pret niet bederven... maar niet iedere stang is een olympische stang, en dus 20kg. Bij ons liggen die alleen in het squatrek, de rest is 10 of 12 1/2 ofzo
Moest je bij je horloge je vet en gewicht enzo instellen, en bij de meter op de cardio niet? Want dat zou het verschil ook kunnen verklaren

Ja stang 15 kg (al ben ik niet zeker of die echt zo veel weegt) + 5 kg aan beide kanten. Je moet meisjes inderdaad niet onderschatten

Eerste keer dat ik die glute bridge zie, ziet er apart uit.
Heb je nog een reden ervoor dat je eerst zover naar achteren loopt met het squatten, voordat je begint?
Je tweede filmpje:
Is dat een gewonde deadlift? Volgens mij moet je wel wat meer met je benen zakken en vanuit daar ook tillen tot je kniën.
Correct me if i'm wrong.
Hmm is eigenlijk onbewust automatisme geworden door ATG squats, vind het wel fijner zo!
---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------
Nee, is stiff legged, dat moet het in ieder geval voorstellen. Als ik hem fout doe hoor ik het graag, daar heb ik het ook voor laten filmen, aangezien ik nooit m'n vorm heb kunnen zien.
Ik ben verder niet bekend met stiff legged.Aah, wel handig om erbij te zetten denk ikIk ben verder niet bekend met stiff legged.
Haha ik ben echt een stijve hark, dus vind deze wel bij me passen!Hmm is eigenlijk onbewust automatisme geworden door ATG squats, vind het wel fijner zo!
---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------
Nee, is stiff legged, dat moet het in ieder geval voorstellen. Als ik hem fout doe hoor ik het graag, daar heb ik het ook voor laten filmen, aangezien ik nooit m'n vorm heb kunnen zien.
Is dat je normale diepte? Maar sterke squats, de meesten gasten in mijn sportschool werken nog met minder dan dat haha
maar wie was ATG squats
semi serieus. Ik wil niet haten maar bij het filmpje dat je had ingevoegd haalde je niet parallelIs dat je normale diepte? Maar sterke squats, de meesten gasten in mijn sportschool werken nog met minder dan dat haha
Probeer bij de deadlifts, onderrug sterk en recht te houden. Het is niet erg om de boven rug enigsinds te bollen, maar de onderrug moet recht zijn. Je doet het nu een beetje andersom![]()