MuscleMeat

Celib zijn logje ;)

Bezoekers in dit topic

succes ermee
 
kan bijna weer staan maar schiet niet echt op .. pfff maandag miss terug naar de arts om te vragen voor een afspraakje met de fysio

Trainen ging opzich wel lekker

Begonnen met pull downs in nek
Front pull downs
optrekken

daarna nek pres in smith machine
Seated side raises
Seated front raises

Vrouwtje vond niks aan dus maar geen triceps gedaan .

Tevens besloten om mn schema overhoop te gooien want ga de 19e julie op vakantie en denk dat ik nog een weekje uit de running lig dus kan dan 5 weekkies trainen nog .

Ik ga hoog in mn reps zitten en ga alles in super sets doen . Mijn benen en kuiten ga ik langzaam en voorzichtig trainen zal wel weer redelijk moeten revalideren om het zo maar ff te noemen . Langzaam hardlopen op de band en voorzichtig met licht gewichten trainen .

Wil proberen alles spiergoepen 2x in de week te pakken en mijn benen miss maar 1 x kijken hoe het met het pootje gaat . Dan als ik terug kom van vakantie de draad weer goed oppakken . Eerst ff wennen weer en dan van af 1 sept de beuk er weer in
 
VOoral goed trainen en gewicht maak je niet druk oefeningen goed doen. Dan groei je goed en vooral trainen tot je het goed voelt. Ga ervoor en laat je niet ontmoedigen door slow gains maar concentreer je op wat je kan en wilt bereiken.
 
VOoral goed trainen en gewicht maak je niet druk oefeningen goed doen. Dan groei je goed en vooral trainen tot je het goed voelt. Ga ervoor en laat je niet ontmoedigen door slow gains maar concentreer je op wat je kan en wilt bereiken.


ontmoedigen doet het zeker niet maar het is wel een zware tegenslag . Wil gewoon weer mn ding doen eerste week accepteerde ik het niet een weigerde het feit dat ik een flinke blessure had . Maar toen na de ontsteken heb ik me er maar aan toe gegeven . Heb rust nodig moet herstellen en de draag oppakken weer . Bovenlichaam zal deze periode beter groeien als mn benen maar daar werken we wel weer van de winter aan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven