XXL Nutrition

(Centraal) Mr. Olympia 2015 Updates Topic

roellie pakt hem dit jaar

• Topic Starter Topic Starter
faXupF3.jpg

WMzpqya.jpg

Ramy
Training shoulder after one month fasting in Ramadan.
Today we start training and eating normally since I was eating four meals in Ramadan. So today I start the prep at full speed (9 weeks to the O).

http://instagram.com/p/5P1laTzMxh/?taken-by=big_ramy

Branch Warren & JOJ
https://www.youtube.com/watch?v=rHUU0_7QrnE

Aziz Jalali 9.5 weeks out
lKuixTh.jpg

2ZAiQxO.jpg

xIyWB0N.jpg

U2NhKpK.jpg

tFneRwp.jpg

Zane Watson 10 weeks out
10 weeks out from the Superbowl of bodybuilding. The goal is to gain 3 lbs of muscle and lose 3lbs more fat from the Toronto pro. Follow me on my journey. #MrO #olympiabound #grow #zane #healthy #fitness #exercise #flexlewis

jEY8ISe.jpg

Ahmad Ahmad 9 weeks out
EZNc4L7.jpg

Tricky Jackson 9 weeks out
unkp3TI.jpg

i34coLN.jpg

fijn dat je dingen post RFFNCK maar je post bijna allemaal reposts ...

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

mss eerst eens het topic nalezen voordat je iets post ...

Ik probeer enkel mijn bijdrage te leveren, zoals ik dat al tijden doe met de hele IFBB Pro sectie. Dat jij nu ook ineens dingen gaat posten, prima, maar dan heb je kans dat er dubbele dingen tussen zitten. /care.

Ik probeer enkel mijn bijdrage te leveren, zoals ik dat al tijden doe met de hele IFBB Pro sectie. Dat jij nu ook ineens dingen gaat posten, prima, maar dan heb je kans dat er dubbele dingen tussen zitten. /care.

dan moet het je toch niet echt boeien,Je post gewoon alles wat op bodybuilding.com staat naar hier zonder te kijken of het al gepost is. Je zou toch eerst alles lezen als het je interesseert of niet??
lekker overzichtelijk zo

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

kevin english

21b12q8.jpg

2vbnez8.jpg

209lrhf.jpg

ramy

6yh6js.jpg

victor

m9ymhg.jpg

214e490.jpg

16kba52.jpg

2wn8u4p.jpg

Laatst bewerkt:
ok makker maar het zou toch overzichtelijker zijn als je het even zou checken,een hoop dingen staan dubbel nu ...

Zal mijn best doen!

Goed bezig hoor rffnck, karma komt er weer aan ;)

beter dat het dubbel staat dan helemaal niet tbh :)
quads van Kai zien er wel toch insane uit met nog zoveel weken prep te gaan... damn

Wat een verschil he. Sommige gasten staan al aardig ripped, anderen hebben nog een lange weg te gaan.

Weet niet wat het is, maar tot op heden ziet er wat teleurstellend uit allemaal. Lijkt wel alsof er eem groep is die al over hun piek heen is, en een andere groep die nog paar jaar moet rijpen. Niet het gevoel dat de huidige bekende namen nu allemaal echt op hun piek zijn. Maar we zullen zien.

Heb het idee dat Phil zich wat koest aan het houden is...of is dat maar een indruk?

Victor ziet er niet uit.. Jezus

Evan Centopani Shoulder Workout

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven