AndroidHealthClinic

(Centraal) Mr. Olympia 2015 Updates Topic

Hou toch eens op met dat gezeik man. Wat is er nu weer dubbel dan? Alsof er in die warboel van updates van jou ook maar enig overzicht zit waardoor ik snel kan zien wat er al staat. Man man man

zou je niets van aan trekken.

ik heb nergens last van en ben altijd blij met jouw updates.

Wat maakt het nou uit dat sommige dingen dubbel gepost worden?

NIKS

Zit niet zo te zeiken kerel, hij zorgt al tijden voor alle updates overal van. Dat er reposts bij zitten, who gives a f**k.

alle updates? als ik ze niet meer post zullen niet veel updates overblijven , alleen die van bodybuilding.com,daarvan kopieert hij ze allemaal ,zijn er niet zo veel dus...
maar maakt niet uit,hij kan wel even checken wat gepost is en wat niet,is kleine moeite,nogmaals ,als het je interesseert kijk je vanzelf alle updates na ... Nu staat de helft dubbel gepost

veel updates op bb.com kwamen van mij trouwens,nu niet meer zoveel maar tijdje terug bijna allemaal

alle updates? als ik ze niet meer post zullen niet veel updates overblijven , alleen die van bodybuilding.com,daarvan kopieert hij ze allemaal ,zijn er niet zo veel dus...
maar maakt niet uit,hij kan wel even checken wat gepost is en wat niet,is kleine moeite,nogmaals ,als het je interesseert kijk je vanzelf alle updates na ... Nu staat de helft dubbel gepost

veel updates op bb.com kwamen van mij trouwens,nu niet meer zoveel maar tijdje terug bijna allemaal
gast, je bent 45. calm your tits :o

haantjes gedrag over updates haha
We apprecieren allemaal jullie Posts. Liever een keer dubbel dan dat ik zelf andere fora moet afschuimen.

• Topic Starter Topic Starter
Juan Morel

8 weeks out @mr.olympiallc currently 280 pounds, in 3 days I start to rip it up and get shredded!! Awesome pump thank to my pre workout #propump from @1upnutrition #nowitsaparty !! Keep everyone up to date on my OLYMPIA prep!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

shawn rdhoden 12 weeks out training arms

http://www.youtube.com/watch?v=k4P2HHPFLcg

Ramy

Today is Delts day,6 exercises x 10/12 reps

http://instagram.com/p/5hDf6iTM8t/?taken-by=big_ramy

a5gb5u.jpg

2r6l0fq.jpg

Laatst bewerkt:
#8weeksout ROAD 2 Mr Olympia 2015..
We still got a long way to go, but we will get there!
With my trainingspartner Candrick and my coach Neil Hill..

Yes! Bonac!

Ben benieuwd of hij nu niet over hoofs wordt gezien.

De puntenstand!

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Vic Martinez 8 weeks out

NljpRCm.jpg

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Lionel Beyeke

Jezus, Victor ziet er niet uit. En Lionel ze hoofd is bijna net zo breed als ze middel :p

Phil Heath trains legs 11 weeks before the 2015 Olympia-Part 3
[Link niet meer beschikbaar]

Jean zit in z'n maandelijkse cyclus, niets van aantrekken RFFNCK!

Ben ook altijd blij met alle updates, van wie ze ook komen.

Shoulderpressed ramy nou 4 plates voor reps?

Rip stunna

op 6.20... :hedbang:

Phil Heath Mr Olympia 2015

https://www.youtube.com/watch?t=41&v=J00k_JtC5Og

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

nog n paar dan :D

fred smalls

2lu5phx.jpg

victor

ojqyo5.jpg

23uodad.jpg

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

juan 8 weeks out

[Link niet meer beschikbaar]

Ziek hoor die ader door dat vestje heen, damn.

Terug
Naar boven