XXL Nutrition

Champ trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
en massages :)

maar erg mooie results man champ.. respect !
 
ja voor een wedstrijd rust ik normaal gesproken 1 week!

Maar moet je zeggen dat de afgelopen 2 weken heb ik geen zin meer om te trainen! Heb een beetje genoeg van SQ en DL.. steeds al die gewichten erop gooien.. en dan persen.. ik wordt er eigenlijk moe van..

hoop dat jullie me kunnen motiveren
 
ben je met zulke stats niet gemotiveerd genoeg ??? :D
 
ben serieus.. zo leuk is het niet om steeds die zware gewichten op je schouders te leggen.. altijd in mijn eentje!!
 
geen spotters ???
 
tja... maar wat heb ik daaraan.. wil niet arrogant klinken, maar weet je hoe irritant het is als er niemand is die in de buurt komt van mijn lifts..
En de mensen die in de buurt kunnen komen hebben telkens excussjes omdat ze iets minder liften dan ik :(
 
ik heb het met bankdrukken. Ik kan het absoluut niet hebben als er iemand achter staan. dat leidt me enorm af. Op het ogenblik durf ik niet hoger dan 110 te gaan zonder spotter. Ik gebruik alleen een spotter als ik wil toppen.


bij squat heb ik er ook niemand bij nodig. als ik het niet meer trek, heb ik een mooi squatrek om het op te vangen.
 
Komaan champ mother****er, als je niet oppast zal ik u volgend jaar eens verslaan in een powerliftingwedstrijd:)

Al een beetje gemotiveerd?
 
onze champ is een mietje geworden.

hey fatass, grow a spine and move to Belgium! powerlifters genoeg die jou aankunnen, wat dacht je van een bench training met Florent? of een squat training met Orhan, of een deadlift training met mijn trainer? of heb JIJ dan wel een excuus omdat je minder lift? :D
 
Deze zielige jongen wil gewoon aandacht. Niet verder op in gaan jongens
 
De mother****er;)
 
Aandacht? misschien wel ja.. Als ik bij de gym ga trainen waar ik voor uitkom loop ik blauw aan van de kou.. als ik vraag of ik bij een andere gym kan trainen, gaat Wim wamsteker excuusjes verzinnen dat ik de concurrent ben en daarom niet met hun mag trainen! terwijl Bas Roesen ook voor een andere gym uitkomt en die mag wel! Nee man ik schijt er gewoon van.

Ik ben de enige in mijn stad die bereid is opofferingen te doen voor deze sport!
Ik steek al mijn tijd erin en houd er geen reet aan over.. meiden zien me niet staan, geen sociaal leven!

In mijn stad is 1 persoon die ik nu ontmoet heb die ook opofferingen doet.. en dat hij nog gemotiveerd is mag hij me wel eens uitleggen!!
 
He bro, kop op man !!

Iedereen heeft wel eens een periode waarin hij zich klote voelt, en het gevoel heeft dat niemand hem begrijpt.
Ook ik heb dat wel eens.
In principe sta je er ook alleen voor, niemand verlangt dat van jou ,en dat je iedere week 260 kilo in je nek legt maakt ook niemand uit.
Het interesseert niemand dat jij iedere dag op je voeding let en dat het soms je strot uitkomt.

Dus waarom doe(n) je/we het allemaal ??

Juist,omdat je het zelf wilt. Zelf wil je verdomme de sterkste zijn. Zelf wil je iedere training sterker zijn dan de voorgaande. Je doet het omdat JIJ het wilt.

Ik ook, het interesseert mij dus ook niet wat anderen denken, en dat ik 5 keer/week train en zoveel eet.
Net zo min dat ik me intereseer in die mensen die het leuk vinden om ieder weekend lazerus door de stad te wachelen. Zomers op het strand zie ik het verschil wel :D

Dus kom op. Nog ff doorzetten tot 14 december. En we gaan snel ff samen trainen tot we erbij neervallen !!
 
Laatst bewerkt:
WTF.. kicken foto Knight!!

Maar het stomme is dat ik mijn motivatie al heel lang kwijt bent, ik doe het al die tijd maar omdat het een gewoonte is geworden..

Weet je ik dacht nog bijmelf misschien is het wel een winter Depressie, maar als ik dan naar mezelf luister en vragen stel als wat heb ik eraan.. en ik kan die vraag niet eens beantwoorden! dan denk ik dat het misschien wel meer is dan een winter depressie!!

Of het is gewoon het feit dat ik gister een meisje wilde nken samen met mijn vriendin en dat dat niet lukte..

Toen dacht ik. ik ben nu 5 jaar aan het trainen om een beter lichaam te krijgen om zo me meisje tevreden te houden en andere meisjes naar me te laten kijken en dan kan ik niet eens indruk maken op andere meisjes!

ik zeg meisje omdat ik bij vrouwen al helemaal geen indruk achter laat!
De enige vrouw die over der coïtus leven tegen mij begon zit nu in een gesloten inrichting!
 
Denk dat jij gewoon eens met MIJ mee moet trainen !!!!
 
Kom op champ iedereen voelt zich wel eens klote tijdelijk! Misschien komt het ook omdat je alleen trained, eigenlijk zou je een partner moeten vinden die net als jij zich volledig wil geven. Moet je eens kijken wat een mooie tijd je dan heb.
 
champ wat is dit? kom op kerel !!! je bent eik toch wel m'n voorbeeld :) qua fysiek en qua kracht.. je bent echt een uitblinker imo ! zo jong en al zo ****ing sterk en behoorlijk huge !

je bent een BEEST, grrr GOOIEN met die gewichten man !! KOM OP !


btw.. vertel es hoe t ging met da meisje en je vriendin... ben eik wel benieuwd :)
 
Pfffff het is nu zondag! en lees nu dit log.. moet zeggen dat ik me wel belachelijk heb aangesteld!
Denk dat ik idd een beetje een tijdelijke dip heb gehad omdat ik 2 dagen niet getrained had..
Werd vanmorgen wakker en voelde me een stuk beter! had ook iets van dikke 11 uur geslapen!
Morgen ga ik weer zwaar SQ en DL!!
Straks ff naar een lekker subtropisch zwembad in egmond..
 
lekker champ :) u go girl
 
24 nov 2003 de verjaardag van mijn moeder! 46 jaar is ze geworden :D

SQ
5x60kg
3x140kg
3x190kg
3x230kg
3x270kg

toen was ik moe daardoor heb ik DL niet zwaarder gepakt dan 220 3x
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven