XXL Nutrition

Champ trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
hah, je gaat lachen champ, maar ik ga zelf ook herbeginnen met karate :D
 
Karate?? oke dan!! ik denk dat je lichamelijk gezien meer hebt aan een allround lichaam dan een one thing ding ;)
 
Vanavond vier ik me verjaardag.. iedereen die ik ken mag komen! ;) nodig jezelf maar uit op mijn msn .... te laat :p
 
Laatst bewerkt:
allez proficiat he champ, 23 jaar neem ik aan:) niet te zat he;)
 
Ja dank jullie.. maar ik vierde het nu.. ben dinsdag pas jarig ;)
 
Zoo ben vandaag weer begonnen met eten! had al een tijdje niet gegeten, geen eiwitten geen supps.. nix
Weeg nog steeds 115kg ondanks dat ik nu bijna 3 weken niet gegeten heb :)

ik neem nu :
glucosamine
tribulis
yohimbe
spirulina
Swole V2

strax nog ff whey halen :thumbs:
 
u go champ ! :D

alvast gefeliciteerd met je verjaardag he
 
een heel waslijstje:)
 
Zo.. deze week 2 x getrained. maandag rug en biceps.. ging wel lekker! Dinsdag Borst, triceps ging wel lekker!
heb nu denk 3 weken nix gedaan.. en dat vond ik helemaal niet erg. geen shakies geen eten nix.. RUST

maar oke borst training dinsdag rustig gehouden omdat ik tuurlijk weer een beetje moet wennen aan trainen!
8xstang
8x60kg
5x100kg
5x120kg
5x140kg
5x160kg
5x160kg
5x160kg

incline had ik al een tijd niet gedaan.
6x30kg :D met stop
6x60kg :) met stop
6x90kg met stop
6x110kg met stop
6x130kg zonder stop
 
Vandaag me laatste eigen training gehad.. heb zojuist met Wim Wamsteker overlegt.. en hij gaat me trainen!
eindelijk hoef ik zelf niet meer na te denken, maar al me energie steken in PL!!

ik zal eerst mijn laatste training posten!
 
DL

10x60kg
5x140kg
5x190kg
5x230kg
5x250kg

zonder pakkie.. jaja.. en was lekker zo na 3 weken niet deadliften..
 
zonder pakkie :D makkie 250 5x :D

hehehe..

in ieder geval heb ik nu dus een 4 dagen schema gehad van Wim.. na 5 jaar alles zelf te doen, staat dit me dus wel een beetje tegen. maar 3 maanden van mijn leven is nix dus die gok kan ik wel nemen.. en hij zegt dat ik op zijn manier na deze 3 maanden een totaal heb van 840kg Natural bro's....

840kg.... in feb moet ik die 800 pakken volgens schema.. dus we gaan het testen!
 
Laatst bewerkt:
Champ zei:
zonder pakkie :D makkie 250 5x :D

hehehe..

in ieder geval heb ik nu dus een 4 dagen schema gehad van Wim.. na 5 jaar alles zelf te doen, staat dit me dus wel een beetje tegen. maar 3 maanden van mijn leven is nix dus die gok kan ik wel nemen.. en hij zegt dat ik op zijn manier na deze 3 maanden een totaal heb van 840kg Natural bro's....

840kg.... in feb moet ik die 800 pakken volgens schema.. dus we gaan het testen!

Als het je lukt, dan is het een geweldige prestatie :).

Ben jij trouwens ook geheel naturel?
 
Champ zei:
Vandaag me laatste eigen training gehad.. heb zojuist met Wim Wamsteker overlegt.. en hij gaat me trainen!
eindelijk hoef ik zelf niet meer na te denken, maar al me energie steken in PL!!

ik zal eerst mijn laatste training posten!

Kan ik ook meedoen met dat schema, wil over 3 maanden ook wel 840 pakken :D:D
 
hehe, ik moet passen. Mijn doel is dit jaar nog 800 te halen maar 840.... maar ben dan ook nog junior he in de -110;)
 
tja denk je van mij.. had ik ook niet in gedachte omdat te doen voor juni :)

ik ben niet geheel natural!! in een ver verleden ;)

Ja Knight ik zou je vandaag nog ff bellen erover.. dus dat doe ik strax wel ff :P borst training is misschien wel eens leuk ja dat je die 3 maanden mee doet..
is wel anders als ik gewent ben dus kan nix beloven! maar Wim beloof dat ik er 220 mee ga drukken over 3 maanden :D :D :D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven