AndroidHealthClinic

Champ trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
misschien zou het aangenaam zijn om te weten hoe het programma eruit ziet :D
 
Ik mag het niet geven van Wimpie.. eerst maar kijken of het werkt ;)
 
dus zul je 3maand niet meer posten in je log;)
 
Elke vrijdag moet ik SQ BP en DL doen.. zwaar.. dus dan zullen jullie van me horen ;)
 
ben benieuwd...

:)
 
Champ zei:
tja denk je van mij.. had ik ook niet in gedachte omdat te doen voor juni :)

ik ben niet geheel natural!! in een ver verleden ;)

Ja Knight ik zou je vandaag nog ff bellen erover.. dus dat doe ik strax wel ff :P borst training is misschien wel eens leuk ja dat je die 3 maanden mee doet..
is wel anders als ik gewent ben dus kan nix beloven! maar Wim beloof dat ik er 220 mee ga drukken over 3 maanden :D :D :D

natural ofniet, beresterk iig :thumb:
 
220? :o !! sick dude !

maar ohhh zo vet :D :thumb:
 
ooh. voordat ik strax weer me naam moet veranderen en alle roddels moet gaan aanvechten.. ik ben geen natural. ik heb wel eens gekuurd, maar nu niet dus!
 
Jaja... gister was het druk!
Een master in het powerliften kwam naar onze gym toe, om te vragen of hij met mij mocht trainen! wel cool!
SQ200 BP130 DL220 moet haalbaar zijn voor hem, en dat is een goeie score voor een recreatieve master!

Verder kwam Eugene Buys ook langs en vond het cool dat hij aan mij werd voorgesteld, ff praatje gemaakt en mail adres uitgewisseld..
eugene buys was junior powerlifter en daarna bodybuilding gaan doen! heeft op aardig wat wedstrijden gestaan en meeste gyms waar ik kwam hadden we wel foto's van hem aan de muur hangen! top

verder ging me training lekker!
3 variaties van shoulder grip benchpress gedaan tot 150kg 3x.. was knap wennen
 
Shoulder grip benchpress?!?!?!
 
BAnkdrukken tussen small en breed in.. oftuwel op schouderbreedte! grotere bewegingsuitslag voor de borst en hogere belasting voor triceps.. denk ik :D
 
Afgelopen vrijdag

SQ 260 3x zonder pakkie
BP 170 3x met stop

Afgelopen maandag

shoulder grip BP
8x60
8x90
5x120
3x140
3x160

Wennen hoor..
 
Champ zei:
BAnkdrukken tussen small en breed in.. oftuwel op schouderbreedte! grotere bewegingsuitslag voor de borst en hogere belasting voor triceps.. denk ik :D

Normale benchpress dus eigenlijk!? ;)

:D
 
Voor sommige is het normaal ja.. meeste mensen pakken beet bij de aangegeven ringetjes op de stang.. in het midden heb je een glad gedeelte en daarna een grof gedeelte, pak het beet op dat grove gedeelte.. lijkt eigenlijk meer op smal dan gewoon
 
3x160kg small duwen...damn...
 
vandaag weer met kleding trainen.. normaal train ik naakt, hehehehe.. moet vanavond 280 3x buigen en 190 3x banken dl weet ik niet wat ik moet doen, zit nu op mijn werk. ff kijken of het gaat lukken, als ik er aan denk..pfffffffff\

train in Alkmaar vanavond
 
pfff? YEAH BABY ! LIGHT WEIGHT !

ik zou willen dat ik zon nr's neer kon zetten.. be proud of it dude !
 
Vandaag..

kostte veel moeite en moest flink persen maar als je dat wegdenkt heb ik 280kg 3x SQ full gear, 190 3x BP en DL redde ik 250kg niet eens.. was te uitgeput
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven