XXL Nutrition

Cheatmeal

Bezoekers in dit topic

Bubati

Novice
Lid geworden
17 apr 2018
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m62
Massa
60kg
Vetpercentage
13%
Ik ben aan het cutten eet dagelijks 1800 kcal ongeveer. Is het nu erg dat ik elke zaterdag 3300 kcal eet 1 ben en Jerry ijs plus pizza en nog wat ofzo.ben 13% vet ong. Wil 9% zijn in eind juni. Zou dat lukken met die cheat?
 
Iemand?



PLease.
 
Haha

Ligt eraan hoe je lichaam reageert, dus dat is bij iedereen anders. Ik kom in cut weg met een cheatDAG waarop ik soms de 10k wel aan zal tikken:D

Met dit regime blijf ik gem 1% per week zakken tot rond de 7. Maar zoals ik al zei, iedereen reageert anders. Als jij dit doet word je mss wel vetter.

Is dus een kwestie van proberen. Maar als je geen wedstrijd of iets moet draaien zou ik er niet te autistisch over doen. Genieten van het leven is belangerijker dan dat getalletje
 
Onze aandachtspubertje heeft een nieuwe profiel!
 
Tuurlijk, je moet je lichaam steeds shockeren. Als je op de andere 6 dagen 500 kcal eet (enkel eiwit, duh) en het op zondag bombardeert met 10.000 kcal gaat het niet weten wat het overkomt. Kans is groot dat je eind april de 7% aantikt!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er even vanuit dat je behoefte rond de 2300 kcal ligt aangezien je rond de 1800 kcal gebruikt om te cutten.

Maandag: -500
Dinsdag: -500
Woensdag: -500
Donderdag: -500
Vrijdag: -500
Zaterdag: +1000
Zondag: -500

Kortom in plaats van een calorie deficiet van 3500 per week, Heb je nu een caloriedeficiet van 2000 per week. Dat is dus een stuk minder (57% tov 3500) en zal ook een stuk langzamer resultaat geven. Je kunt absoluut nog verder resultaat boeken. Echter vanaf een bepaald punt wordt het steeds lastiger om vet te mobiliseren tijdens een calorie tekort en makkelijker om vet op te slaan tijdens een overschot. Ik kan me voorstellen dat deze aanpak je op dat punt in de weg kan zitten.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat je met een dergelijk lage behoefte, nog vrij smal gebouwd bent met weinig massa. Een vet% van 9% ziet er dan eerder eng / mager uit in plaats van mooi. Ik heb dan ook mijn twijfels bij het verlagen van je vet%. Maar dat is natuurlijk jouw keuze.

Ik zou iig op die zaterdag wat rustiger aandoen. Je kan wel pizza en een ijsje eten, maar zorg dat je totaal aan kcal die dag niet hoger dan de 2300 komt. Pas dus je andere maaltijden wat aan zodat je qua kcal en Macro nog relatief goed uitkomt.

dan krijg je:
Maandag: -500
Dinsdag: -500
Woensdag: -500
Donderdag: -500
Vrijdag: -500
Zaterdag: +0
Zondag: -500

En heb je een tekort van 3000 ipv 2000. Dat zal sneller resultaat geven.
 
Ik ga er even vanuit dat je behoefte rond de 2300 kcal ligt aangezien je rond de 1800 kcal gebruikt om te cutten.

Maandag: -500
Dinsdag: -500
Woensdag: -500
Donderdag: -500
Vrijdag: -500
Zaterdag: +1000
Zondag: -500

Kortom in plaats van een calorie deficiet van 3500 per week, Heb je nu een caloriedeficiet van 2000 per week. Dat is dus een stuk minder (57% tov 3500) en zal ook een stuk langzamer resultaat geven. Je kunt absoluut nog verder resultaat boeken. Echter vanaf een bepaald punt wordt het steeds lastiger om vet te mobiliseren tijdens een calorie tekort en makkelijker om vet op te slaan tijdens een overschot. Ik kan me voorstellen dat deze aanpak je op dat punt in de weg kan zitten.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat je met een dergelijk lage behoefte, nog vrij smal gebouwd bent met weinig massa. Een vet% van 9% ziet er dan eerder eng / mager uit in plaats van mooi. Ik heb dan ook mijn twijfels bij het verlagen van je vet%. Maar dat is natuurlijk jouw keuze.

Ik zou iig op die zaterdag wat rustiger aandoen. Je kan wel pizza en een ijsje eten, maar zorg dat je totaal aan kcal die dag niet hoger dan de 2300 komt. Pas dus je andere maaltijden wat aan zodat je qua kcal en Macro nog relatief goed uitkomt.

dan krijg je:
Maandag: -500
Dinsdag: -500
Woensdag: -500
Donderdag: -500
Vrijdag: -500
Zaterdag: +0
Zondag: -500

En heb je een tekort van 3000 ipv 2000. Dat zal sneller resultaat geven.
Ik zie wel gespierd eruit ben 1.60 en 30kg spiermassa ben klein dus zie er goed uit nr kun je het ff minder ingewikkeld uitleggen begrijp er niets van sorry hahaa
 
onderhoud is 2600. heb net uitgerekend om een site
 
Het lijkt hem verstandiger dat je zaterdags niet zoveel vreet maar gewoon op onderhoud blijven qua calorieën.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt hem verstandiger dat je zaterdags niet zoveel vreet maar gewoon op onderhoud blijven qua calorieën.

Klopt. dus in plaats van ruim boven je benodigde kcal te gaan zitten, wat lager gaan die dag.
 
Bedankt iedereen ik ga nu 1 pizza en ben Jerry ijs door de dag eiren dus 2400 kcal inderdaad beter dan 3300
 
Laatst bewerkt:
Ik zou een stuk gelukkiger zijn als de troll-accounts niet zo verschrikkelijk voor de hand liggend waren.
 
Oke.. wat is dit nou allemaal weer met pizza's en ben en jerry op 7%? (sowieso lijkt 7% op 50 kilo een beetje ongezond)
 
Oke.. wat is dit nou allemaal weer met pizza's en ben en jerry op 7%? (sowieso lijkt 7% op 50 kilo een beetje ongezond)
60 kilo 16 jaar 30 kg spiermassa 12% vet
 
60 kilo 16 jaar 30 kg spiermassa 12% vet

Ik ben aan het cutten eet dagelijks 1800 kcal ongeveer. Is het nu erg dat ik elke zaterdag 3300 kcal eet 1 ben en Jerry ijs plus pizza en nog wat ofzo.ben 13% vet ong. Wil 9% zijn in eind juni. Zou dat lukken met die cheat?

Je weegt nu 60 kilo. Wat denk je dat er gebeurd als je er nog een derde van je vet af wil halen? Dan schiet je dus richting de 50.
 
Iedereen noemde me een trol op andere cc
Dus heb een nieuwe aangemaakt idk wrm ze dr zeggen
Omdat je vragen een beetje raar (belachelijk) zijn.. En moest je echt geïnteresseerd zijn zou ik misschien eerst eens beginnen met de sticky's te lezen?
 
Omdat je vragen een beetje raar (belachelijk) zijn.. En moest je echt geïnteresseerd zijn zou ik misschien eerst eens beginnen met de sticky's te lezen?
vragen waren niet (belachelijk) raar
 
Back
Naar boven