AndroidHealthClinic

Chips echt slecht?

Chips r bad, u shouldn't do chips, mkay, if u do them, u r bad, cuz chips r bad, mkay, it's a bad thing to do chips, so dont be bad, by doin chips, mkay, that would be bad, cuz chips r bad mkay..

Als je op een cheatdag zin in chips hebt, moet je er gewoon lekker van genieten. Waarschijnlijk is alle stress over de gezondheid ervan slechter voor je dan de chips zelf.

Als je op een cheatdag zin in chips hebt, moet je er gewoon lekker van genieten. Waarschijnlijk is alle stress over de gezondheid ervan slechter voor je dan de chips zelf.

Inderdaad, veels te veel cortisol. Beter gewoon de chips eten dus:D

toch. geloof ik. dat chips. ondanks dat t niets toevoegt. niet zo slecht is als gezegd wordt. ik eet t niet. maar toch denk ik dat.

Natuurlijk is het geen goede voeding. Ik eet minimaal 1 keer per week wel chips als ik een junkdag heb.

toch. geloof ik. dat chips. ondanks dat t niets toevoegt. niet zo slecht is als gezegd wordt. ik eet t niet. maar toch denk ik dat.

Dan ga je het toch mooi eten als je denkt dat het ''niet zo'' slecht is, dan kan deze thread dicht en zie jij het resultaat over een tijdje wel :thumbup:

ik zeg. ik hoef t niet te eten. maar ik denk wel dat mensen de slechtheid overschatten.

weeg inmiddels 50.. maar ja. anorexia. maar er zit nu al 10kg bij. dus mijn niet-eet stadium ben ik voorbij. ben aan t opklimmen.

Top, en geniet je van het trainen en meer eten?

nou t is nog wel een gevecht hoor. pff. maar ik doe mn best.
alleen ben ik heel bang dat mn vetpercentage naar de klote is door foute voeding. mja ik zie meer vet als dat er zit zegt iedereen. dus of dat echt zo is... xD.

haha, gelukkig besef je al dat dat alleen jou eigen visie is. Ik denk dat bodybuilders dat ook wel hebben, als zij naar zichzelf kijken zijn ze ook nooit tevreden. Maar het is goed om een doel voor ogen te hebben. :)

Zolang je kampt met ondergewicht, en naast het vele eten wel traint zal je lichaam niet zoveel vet opbouwen. De eerste prioriteit is het opbouwen van verloren spiermassa. En dat is wat je wil toch? Uiteindelijk zijn het spieren die je lichaam vormen. :)

Succes!

ja hoop echt dat dat vet wat ik zie dat dat spier is of wordt.
kan niet worden. maar dat dat in de plaats komt dan.
echt trainen doe ik niet. ik turnde maar is nu vakantie.
en verder doe ik krachtoefeningetjes en wandelen.
wil gaan hardlopen. ga ik maandag mee starten.
ga ik hardloopschoenen kopen bij de lidl xD.

We gaan hier niet al het plezier uit jouw leven halen door je te verbieden junkfood te eten, maar laat het duidelijk zijn dat junkfood voor de BB niet optimale voeding is en dus best beperkt wordt. Nogmaals, af en toe kan zeker geen kwaad, al was het maar om jezelf 'te belonen' omdat je je verder aan je schema hebt gehouden.

Goed antwoord! :thumbup:

Vettig voedsel, zoals chips of frieten, heeft een gelijkaardig effect op het menselijke lichaam als marihuana. Dat staat te lezen in een recent onderzoek van de universiteit van Californië.
chips.jpg

De wetenschappers ontdekten dat er bij het eten van vettige snacks een natuurlijke stof wordt aangemaakt, die endocannabinoïde genoemd wordt en een gelukzalig gevoel veroorzaakt. Bij snacks met veel suiker of veel proteïnen bleef zo'n effect achterwege. Volgens de wetenschappers verklaren de endocannabinoïden deels waarom de meeste mensen moeite hebben om het slecht bij één of enkele chips te houden.

Bron: vitalsounds.be

Ik zeg dus dat het goed is :D:D

Nee, even serieus: zolang je het met mate eet kan het niet zo veel kwaad. Het zijn natuurlijk kcal die je overbodig binnen krijgt, dus het hangt er maar vanaf hoe goed/slecht dat in jou schema past.

Terug
Naar boven