- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent toch geen junk he T? Als dat zo zou zijn zou je toch wel een plaatsje terug gaan op mijn idolenranklist hoor..Iedereen die wiet heeft gerookt weet dat dat onzin is. Maar chips en wiet zijn wel een goede combi.![]()
Iedereen die wiet heeft gerookt weet dat dat onzin is. Maar chips en wiet zijn wel een goede combi.![]()

Vroeger elk weekend jointje of twee. Was wel aangenaam na een week hard werken/trainen/clean eten. Zeker bij een film en massa's junkfood.Je bent toch geen junk he T? Als dat zo zou zijn zou je toch wel een plaatsje terug gaan op mijn idolenranklist hoor..
Vroeger elk weekend jointje of twee. Was wel aangenaam na een week hard werken/trainen/clean eten. Zeker bij een film en massa's junkfood.

Aha op die fiets, dan kan ik het nog wel begrijpen. Ieder zijn ding natuurlijk.. Persoonlijk houd ik het op een avond gamen tot ik er dood bij neer val.Vroeger elk weekend jointje of twee. Was wel aangenaam na een week hard werken/trainen/clean eten. Zeker bij een film en massa's junkfood.
Misschien wordt er nu ook wel meer voorkomen / genezen, dus dat is niet echt een argument..Ga eens na hoeveel generaties mensen vroeger dagelijks hun vlees bakte in transvet, en het binnen kreeg via het brood van de bakker, en vele producten uit de supermarkt. Vroeger wisten ze niet dat het slecht was, dus werd het voor ontzettend veel dingen gebruikt, want het was goedkoop en makkelijk te bewerken. Statistisch gezien gaan de mensen uit die generatie helemaal niet eerder dood, of krijgen ze veel vaker kanker.
Ik zeg niet dat Transvet goed is, absoluut niet! Het enige wat ik aan wil geven is dat de media de gevaren van bepaalde stoffen graag 'opblaast' (overdrijft) uit eigenbelang.
http://en.wikipedia.org/wiki/Trans_fatPartially hydrogenated vegetable oils have been an increasingly significant part of the human diet for about 100 years (in particular, since the later half of the 20th century and where more processed foods are consumed), and some deleterious effects of trans fat consumption are scientifically accepted, forming the basis of the health guidelines discussed above.
precies. Niks over-hyped.. zoals de schadelijkheid van cholesterol en verzadigd vet wel over-hyped isEr zijn duidelijke linken gelegd tussen hart- en vaatziekten in de VS en de hoeveelheid transvetten die er gegeten worden. Niet voor niets heeft New York ze volledig verbannen. Ze zijn veel schadelijker dan een grotere hoeveelheid verzadigd vet.
En Natuurlijke transvetten zo slecht nog niet:
zijn studies die aantonen dat natuurlijke transvetten juist goed zijn, omdat ze totaal cholesterol, LDL en triglycerides verlagen
Ik vind dat je wel gelijk hebt. Snoep kun je beter laten liggen, zelfs in de bulk.lol wat een onzin allemaal hier... doe es normaal mensen zo slecht is chips nog niet
en dat van die 70% minder vet is bullshit, kan free kcals gebruikt worden tijdens de bulk
het zijn juist de suikers en zout in de chips die de boosdoeners zijn en niet de carbs en onverzadigde vetten
als je volop bulkt kunnen 2 zakken per week zeker geen kwaad, zoek gewoon chips met weinig zout
puur mijn mening, dont get mad
lol wat een onzin allemaal hier... Doe es normaal mensen zo slecht is chips nog niet
en dat van die 70% minder vet is bullshit, kan free kcals gebruikt worden tijdens de bulk
het zijn juist de suikers en zout in de chips die de boosdoeners zijn en niet de carbs en onverzadigde vetten
als je volop bulkt kunnen 2 zakken per week zeker geen kwaad, zoek gewoon chips met weinig zout
lolwat?lol wat een onzin allemaal hier... doe es normaal mensen zo slecht is chips nog niet
Maar dierlijk trans vet is dus iig niet schadelijk. Gewoon transvet waarschijnlijk wel, voor hartziekten dan iig. right?Wat betreft het risico op hart- en vaatziekten klopt dat, voor zover ik weet:
-Er zijn 3 prospectieve onderzoeken over industrieel trans vet. Hiervan lieten er 2 een significant verhoogd risico op hartziekten zien. De resterende studie liet geen effect zien.
-Er zijn 4 prospectieve onderzoeken over dierlijk trans vet. Hiervan liet er 1 een significant beschermend effect zien tegen hartziekten. De resterende studies lieten geen effect zien.
Overigens zijn er nog geen significante effecten gevonden op beroerten, of totale hart- en vaatziekten.
Linkje: http://canceranddiet.nl/cardiovascular_disease/trans-fat.html
lolwat?
Over zo iets bestaat geen 'mening', alleen feiten.
---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 00:26 ----------
Maar dierlijk trans vet is dus iig niet schadelijk. Gewoon transvet waarschijnlijk wel, voor hartziekten dan iig. right?
hahaha, oja want verzadigd vet wordt meteen opgeslagen als vet en kan je niet gebruiken voor energieweetje, het maakt eerlijk gezegd weinig uit watvoor vetten het PRECIES zijn zolang het maar onverzadigd is want die word niet gelijk als vet opgeslagen in het lichaam, en daar zitten dus de kcal in die je kan gebruiken tijdens et bulken om volop alles te geven in de gym
rofl, dit slaat echt alles 
Als je niet weet waarover je praat ga dan niet adviseren aub.weetje, het maakt eerlijk gezegd weinig uit watvoor vetten het PRECIES zijn zolang het maar onverzadigd is want die word niet gelijk als vet opgeslagen in het lichaam, en daar zitten dus de kcal in die je kan gebruiken tijdens et bulken om volop alles te geven in de gym

iedereen die wiet heeft gerookt weet dat dat onzin is. Maar chips en wiet zijn wel een goede combi.![]()
Maar dierlijk trans vet is dus iig niet schadelijk. Gewoon transvet waarschijnlijk wel, voor hartziekten dan iig. right?
Ga eens na hoeveel generaties mensen vroeger dagelijks hun vlees bakte in transvet, en het binnen kreeg via het brood van de bakker, en vele producten uit de supermarkt. Vroeger wisten ze niet dat het slecht was, dus werd het voor ontzettend veel dingen gebruikt, want het was goedkoop en makkelijk te bewerken. Statistisch gezien gaan de mensen uit die generatie helemaal niet eerder dood, of krijgen ze veel vaker kanker.
Ik zeg niet dat Transvet goed is, absoluut niet! Het enige wat ik aan wil geven is dat de media de gevaren van bepaalde stoffen graag 'opblaast' (overdrijft) uit eigenbelang.