Fitness Seller

Christelijke tours nu in museums

Sowieso gelijk, schandalig dat mensen worden getraind en geschoold met het idee en vanuit het standpunt van evolutionisten. Lijkt wel bijna alsof ze willen dat de gelovigen van hun pad afdwalen

retardnation

arme kindjes, hopelijk zijn er nog een paar slim genoeg om in te zien dat dit grote onzin is...

Als het niet in jouw straatje pas dan is het gelijk niet goed he:rolleyes:
Vraag me af hoe je omgaat met je gelovige patienten

Dit heeft niets met mijn straatje te maken, maar eerder met het KEIHARD VOORLIEGEN van kinderen over zaken die hun visie van hun plek in de wereld ernstig vertroebelen. Het zou me bijna doen ontsteken in furieuze woede, als ik niet een van nature rustig persoon zou zijn. Maar dit is zo ernstig vertyft, dat het begint te stinken. Als je je kinderen zo opvoedt, doe je ze ERNSTIG tekort.

De inhoud van dergelijk video's en musea is zo zwakzinnig en walgelijk dat het een grote schande is. 'We need to learn to think like creationists.' Wat een achterlijke snotneus...

Hoe ik omga met gelovige patienten? Net zoals andere patienten. Wellicht dat het voor een religieuze moeilijk te verwerken is dat er mensen zijn die buiten die kaders kunnen denken, maar echt, het kan. Ik kan heel prima met mensen praten over hun geloof, ik ervaar zelf gemak van het weinige aan kennis van de bijbel dat ik heb.
Wat ik er van denk, doet er niet toe, dat is ook geen onderdeel van m'n vak. Aan de andere kant ben ik OOK in staat om met de (weinige) atheistische ouderen een fatsoenlijk gesprek te voeren. Aan weer een andere kant zie ook een andere uitwerking van religie in het leven van mensen, door de gesprekken die ik met ze voer... Groteske goorheid.

Heel typisch dat je denkt dat mijn overtuiging op dat vlak een belemmering zou vormen.
Wat dat betreft is Fawaz niet echt een lichtend voorbeeld, daar ben ik me terdege van bewust. Die weet religie en werk in de zorg totaal niet te scheiden.

Laatst bewerkt:
bah indoctrinatie

Wat een r**ards man,niet te geloven!

Terug
Naar boven