- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je antwoord.
Ik ga je log ook volgen. Best interessant.
Aangezien ik zondag's altijd een voetbalwedstrijd heb zou ik zondagochtend altijd wel wat KH willen eten. is dat een probleem?
ik moet dit doen om me gemotiveerd te houden, gaat iets minder snel maar lukt ook.ben van 22 naar 15 procent gegaan in 13 weken... maar ik heb nog altijd zo een last van die ****ing love handles.ik cut nu nog 3weken dan doe ik 6weken cleanbulk, daarna ga ik nog eens 12weken cutten en hoop dan op mijn gewenst verpercentage te staan.daarna zou ik 6weken bulken/ 6weken cutten eens proberen.(ben endo, kom zeer gemakkelijk aan)goed bezig man, ik zelf ben ook bezig met cutten, ik zit wel aan 60gr koolhydraten per dag...keto is niets voor mij, mss dat ik het ooit 1s overweeg, daarom volg ik deze log.ik doe 1 cheatavond in de week, alles wat ik kan naar binnen werkenik moet dit doen om me gemotiveerd te houden, gaat iets minder snel maar lukt ook.ben van 22 naar 15 procent gegaan in 13 weken... maar ik heb nog altijd zo een last van die ****ing love handles.ik cut nu nog 3weken dan doe ik 6weken cleanbulk, daarna ga ik nog eens 12weken cutten en hoop dan op mijn gewenst verpercentage te staan.daarna zou ik 6weken bulken/ 6weken cutten eens proberen.(ben endo, kom zeer gemakkelijk aan)
goed bezig man, ik zelf ben ook bezig met cutten, ik zit wel aan 60gr koolhydraten per dag...keto is niets voor mij, mss dat ik het ooit 1s overweeg, daarom volg ik deze log.ik doe 1 cheatavond in de week, alles wat ik kan naar binnen werkenik moet dit doen om me gemotiveerd te houden, gaat iets minder snel maar lukt ook.ben van 22 naar 15 procent gegaan in 13 weken... maar ik heb nog altijd zo een last van die ****ing love handles.ik cut nu nog 3weken dan doe ik 6weken cleanbulk, daarna ga ik nog eens 12weken cutten en hoop dan op mijn gewenst verpercentage te staan.daarna zou ik 6weken bulken/ 6weken cutten eens proberen.(ben endo, kom zeer gemakkelijk aan)

heb hetzelfde probleem, die lovehandles..
ben nu 2 weken met RFL bezig en ze zijn nog steeds hetzelfde..
maar van 22 naar 15% is wel nice! doe je veel cardio?
Kijk uit et je cheatdag, 'van alles' naar binnenwerken zet je zo weer 3 dagen terug. Eet gewoon iets meer koolhydraten die dag en blijf op je vetten letten. En in jou geval raad ik je aan flink aan de cardio te gaan. 0.5% per week moet lukken.
Update: net ketostix binnen gekregen en het resultaat was 8 mmol dus ik zit aardig diep in ketose![]()