Fitness Seller

CKD(keto)

zit je op onderhoud? en voor keto moet je toch rond de 15g carbs zitten

• Topic Starter Topic Starter
Nee onder. En het is onder 30 gram eigenlijk, maar ik zit zelfs onder de 20.

Ik denk dat het komt doordat ik de eerste week geen carbload heb gedaan. Vorige week ging het deadliften namelijk nog prima. Ik heb overmorgen pas weer mijn eerste carbload, als ik de woensdag erop weer zo slecht presteer met het deadliften upp ik wel wat in kcal. Nog suggesties voor lekkernijen?

Nee, gewoon keihard cheaten als je het niet meer houdt en de rijst/havermout volstaat niet tijdens de refeed.., deed ik ook eens per 2 weken, maakt geen fl**ker uit als je het niet te gek maakt!

MORGEN CARBLOAD YEAAAH, heb al een literpak vla staan die ik meteen opvreet na de training, voor de rest loads of pasta, brood en rijst. Ik gebruik ook 30 gr creatine tijdens mijn carbload, verdeeld over de maaltyden.

Laatst bewerkt:
Helaaaaaas, de afgelopen 2 weken heb ik alleen maar junkfood gegeten, althans ik noem hamburgers met kaas en mayo (zonder brood) junkfood. Nee, op mijn carbloaddag moetik op de vetten letten <65 gram vet. De vla is eigk al te veel van het goeie, maar ik trakteer mezelf omdat ik de eerste 2 weken overleefd heb.

Wat ik ook een heerlijke carb refeed vind: cruesli, vanille vla + nesquik + droste cacao :meal:

ben niet zeer actief geweest de afgelopen weken, dat zal ik goedmaken, met een aantal foto's zodra er weer duidelijk zichtbare vooruitgang is. Ik raak steeds meer vet kwijt, alleen de afgelopen 2 weken is dat meer rond mn benen en borst geweest, dus je ziet het niet zo goed op foto's. Ik zal toch zsm weer foto's posten als er verbeteringen zijn!

ben niet zeer actief geweest de afgelopen weken, dat zal ik goedmaken, met een aantal foto's zodra er weer duidelijk zichtbare vooruitgang is. Ik raak steeds meer vet kwijt, alleen de afgelopen 2 weken is dat meer rond mn benen en borst geweest, dus je ziet het niet zo goed op foto's. Ik zal toch zsm weer foto's posten als er verbeteringen zijn!

ok das goed, ik dacht dat je het opgegeven had omdat je niet meer poste...

Ik ben nog steeds bezig !! haha dat er niet gedacht word dat ik opgegeven heb.

Het resultaat mag er zijn, ben de lovehandles nog niet kwijt maar ze zijn tog wel een héél stuk kleiner. Ik ga de komende 3 weken nog even extra veel cardio doen, want 1 mei ga ik weer normaal cutten. Heb er hélemaal genoeg van.

Ik ben nog steeds bezig !! haha dat er niet gedacht word dat ik opgegeven heb.

Het resultaat mag er zijn, ben de lovehandles nog niet kwijt maar ze zijn tog wel een héél stuk kleiner. Ik ga de komende 3 weken nog even extra veel cardio doen, want 1 mei ga ik weer normaal cutten. Heb er hélemaal genoeg van.

pics !

over 3 weken, dan heb ik het eindresultaat van mijn keto, dan volgen de foto's :p

Verwacht alleen geen sixpack :)

Hoelang doen jullie de refeed, 24u 36u ..? En rekenen jullie het uit hoeveel KH je naar binnen werkt..

Ik moet zeggen tijdens de refeed die bij mij 2 dagen duurt ik niet let op wat er naar binnengaat probeer gewoon zoveel mogelijk KH te eten en pak der ook een cheatmeal bij zoals een pizza ofzo. Doordeweeks ben ik op Keto sterker dan als ik normaal KH eet, vind het echt perfect.

Voor mensen die willen weten hoe keto werkt wat je mag eten en wat niet:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=132598293
Ik weet niet of ik deze link mag posten trouwens dus als het niet mag sorry daarvoor mod!
Ik ga zelf ook binnenkort beginnen met dit dieet, ik sta op 14%BF ben beniewd hoe snel ik op de 10-% sta.

Hij traint met de heer en meester van dbb, komt wel goed met die vieze vetz*k

KLAAR!

hier is het eindresultaat. Ookal ben ik zeer tevreden, ik denk dat ik een keto dieet in de toekomst alleen zou doen onder een vetpercentage van 10%, gewoon om de laatste beetjes eraf te halen. Daarboven is normaal cutten voldoende.
Ik zit nu op een bf van 15%, en ik ben begonnen met een bf van 20%+, in de eerste post staat dat het 18% was bij begin, maar er is verkeerd gemeten.

IMAG0135.jpg

IMAG0134.jpg

Klaar? Stoot eff door naar de 9-10 maat, lang niet genoeg.

Wel dikke voorderingen, zet eff begin en eind foto's naast elkaar

Terug
Naar boven