AbFab Monstrous Giant 10.000 berichten Lid sinds 29 jul 2010 Berichten 11.760 Waardering 1.009 Lengte 1m67 Massa 59kg 2 mei 2011 #61 Verschil met begin is wel duidelijk, maar om daar nu drie maanden een ketogeen dieet voor te volgen, lijkt mij niet nodig. Of zie ik dat verkeerd?
Verschil met begin is wel duidelijk, maar om daar nu drie maanden een ketogeen dieet voor te volgen, lijkt mij niet nodig. Of zie ik dat verkeerd?
K Killy Colossal Veteran Elite Member 10.000 berichten Lid sinds 2 okt 2010 Berichten 16.500 Waardering 1.015 2 mei 2011 #62 AbFab zei: Verschil met begin is wel duidelijk, maar om daar nu drie maanden een ketogeen dieet voor te volgen, lijkt mij niet nodig. Of zie ik dat verkeerd? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hij traint niet meer met mij, daar ging het fout
AbFab zei: Verschil met begin is wel duidelijk, maar om daar nu drie maanden een ketogeen dieet voor te volgen, lijkt mij niet nodig. Of zie ik dat verkeerd? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Hij traint niet meer met mij, daar ging het fout