MuscleMeat

Clen pijn in borst?

ocaj90

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Lezersss,

LEES: Misschien (zeer mogelijk) heeft het niks met clen te maken! Kan alleen niks anders verzinnen

Ben nu bijna aan het einde van mijn 1e 2 weeks clen, maar begin sinds gisteren redelijke 'pijn' in m'n rechter pec te voelen, net naast de naad. De pijn is niet constant, het is als ik beweeg, met ademhalen nergens last van. Kan ook een spiertje zijn die niet zo lekker zit, maar vind het een beetje apart aangezien ik nooit echt last heb van m'n borst ofzo. Zit nu op 75mcg en heb opgebouwd, begon dag 1 met 25mcg. Morgen is m'n chestday, ben wel benieuwd of ik die pijntjes eruit train.

Heb verder nauwelijks last van sides, eerste 3 uur een lichte trilling maar daarna is het te verwaarlozen, daarnaast heb ik t een klein beetje warmer, geen slapeloosheid etc.

Ik slik taurine en zinc om cramps te voorkomen, en drink meer water dan normaal.

Ok dus, heeft dit met clen te maken? Moet ik stoppen? Zondag zitten m'n 2 weken erop en ga ik over op t3. Verder voel ik me KIPLEKKER:)

Wat is jullie mening hierover...?

Thanx brahs

Had nethetzelfde probleem op 40 mcg clen maar op mijn linkerborst. Is weg gegaan na een dag of 2

• Topic Starter Topic Starter
Hmm fijn, dan wacht ik zeker nog even. Mag ik vragen welk merk clen je hebt?

[Geen UG noemen], ik vind er zeer weinig van op in het internet, heb een beetje het gevoel dat deze zijn onder gedoseerd of ik kan er vrij tot zeer goed tegen want kramp is de enige bijwerking die ik heb. Nu eventjes afwachten tot de dosering hoger ligt en dan pas kan ik zeggen of ze onder gedoseerd zijn of niet. Volgende keer G.S gebruiken denkik ;-) Wat is jouw merk?

Hmmm ok, ik heb [Geen UG noemen] kan niet echt bepalen of hij ondergedoseerd is, maar het merk kennende zal dit wel meevallen, hoewel de sides op 75mcg ed echt enorm meevallen.

Als iemand 't nog wil weten.. Voor future zoek opdrachten oid ;) Pijn in borst is geheel verdwenen, en ga gewoon lekker door met 75mcg tot zondag.

Terug
Naar boven