AndroidHealthClinic

clenbuterol!

Het is niet overdreven, hoe meer jij ervan pakt hoe groter de side-effects zullen zijn.

Ik ben tot 80mcg gegaan en ik was alleen trillerig..

Toch per persoon verschillend..

Ja daar ben ik ook wel benieuwd als je Stats kloppen. Want dan zou ik eerder aan wat anders gaan denken.

Ik heb chinese van 40mcg per stuk liggen. Kwartje van een tab is genoeg. Na 2 weken toch eens een kwartje in de ochtend en een kwartje in de avond. Niet verantwoord zwaar gedoseerd.

Ik heb chinese van 40mcg per stuk liggen. Kwartje van een tab is genoeg. Na 2 weken toch eens een kwartje in de ochtend en een kwartje in de avond. Niet verantwoord zwaar gedoseerd.
Die zalmkleurige. Zijn idd heel erg goed ik doe 2 weken op/2 weken af.
Ik zit wel op 120mcg op het einde van mijn 2 weken. Lekker trillen.

Vind de sides van 200 mg dnp veel beter te verdragen dan clen,kreeg daar altijd zware hartritmestoornissen van en resultaat is veel beter.

Die zalmkleurige. Zijn idd heel erg goed ik doe 2 weken op/2 weken af.
Ik zit wel op 120mcg op het einde van mijn 2 weken. Lekker trillen.

Ik zit nu al 2 weken of 3 weken op 20mcg per dag ... net doenbaar voor mij.
Sides zijn echt overdreven. 1e keer dat ik die probeerde was op een halve tab, heb tijdens men werk vlug naar huis gelopen en wat betablokkers geslikt want ik dacht dat ik in een kistje zou eindigen 2u later.

Even een vraag voor de kenners / ervaren gebruikers..

De halfwaardetijd van clen is 36 tot 39 uur, maar als je het iedere dag neemt, bouw je je bloedwaardes toch op en stijgen ze steeds hoger en hoger? Zou je dit kunnen voorkomen door bvb dag 1 20mcg te nemen, dag 2 10mcg, dan weer 20mcg.. Of is dit pure onzin?

Ik doe zelf 2 dagen op 2 dagen af, is ook een mogelijkheid. Werkt beter voor mij

Ik zou gewoon starten met 20-40 µg per dag en geleidelijk opdrijven, elke 4de dag er 20 µg bij waarbij je niet hoger gaat dan 120 µg en dit in cycli van 3 à 4 weken. Gewoon luisteren naar je lichaam is soms nog het beste advies met zo'n spullen.

Is er nou ook toenamen van spiermassa, of is het puur vetverbranding?

Nou in mijn nakuur gebruik ik het tot max 80mcg per dag. En ik behoud mijn kracht en massa veel beter en je komt nog wat droger.

Ik doe altijd laatste dag nolvadex 2 weken op/2 weken af.
Dit doe ik 2 maanden. En ik behoud mijn massa echt beter.

Clen is niet echt anabolisch ook niet veel anti-katabool (een beetje).
Maar het verhoogt je eiwitsynthese een beetje.

Even een vraag voor de kenners / ervaren gebruikers..

De halfwaardetijd van clen is 36 tot 39 uur, maar als je het iedere dag neemt, bouw je je bloedwaardes toch op en stijgen ze steeds hoger en hoger? Zou je dit kunnen voorkomen door bvb dag 1 20mcg te nemen, dag 2 10mcg, dan weer 20mcg.. Of is dit pure onzin?

nee bro je bouwt stapsgewijs op maar op een gegeven moment stagneerd dit het blijft niet oneindig opstapelen.
Ik heb dat toen destijds met bold eens uitgerekend. moet misschien nog ergens te vinden zijn denk ik.

@on topic.

Pas er wel mee op bouw het ZEKER op.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven