Fitness Seller

clenbutrol

man123

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
25%
ik heb me al doodgezocht achter of ik nu clenbutrol
zou nemen of niet, bij deze wil ik vragen of iemand mij kan helpen. ik heb clenbutrol
in pilvorm besteld en ik train regelmatig en doe aan sport. nu weeg ik 8 kilo boven men gewicht en de zomer komt er aan. ik heb al ontelbare keren geprobeerd om
op men voeding te letten maar heb daar geen karakter voor zou clenbutrol mij helpen om
die 8 kilo snel kwijt te raken en mag ik hierop fitnessen of lopen!?

ik heb me al doodgezocht achter of ik nu clenbutrol
zou nemen of niet, bij deze wil ik vragen of iemand mij kan helpen. ik heb clenbutrol
in pilvorm besteld en ik train regelmatig en doe aan sport. nu weeg ik 8 kilo boven men gewicht en de zomer komt er aan. ik heb al ontelbare keren geprobeerd om
op men voeding te letten maar heb daar geen karakter voor zou clenbutrol mij helpen om
die 8 kilo snel kwijt te raken en mag ik hierop fitnessen of lopen!?

zonder een strikt dieet ga je niet afvallen; met of zonder clen!
en ja, je kunt er gewoon mee trainen

• Topic Starter Topic Starter
/

maar een vriend van mij nam
het en raakte 10 kilo kWijt op 14dagen en hij lette niet op zijn eten!?

Topic nummer 2.
Lees topic nummer 1 eens door.

Je bent 19 en wilt aan AAS..zonder dat je je voeding op orde hebt?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb al veel geprobeerd maar heb het karakter voor op men voeding te letten niet het misloopt
altijd

Dus omdat je te lui bent en/of geen enkele vorm van zelfdiscipline bezit, ga je maar aan de roids. Nice.

Je beseft je dat het gewichtsverlies dat je mogelijk maakt enkel tijdelijk is als je niks aan je eetgewoontes verandert, hoop ik? Je moet hoe dan ook je eetgewoontes veranderen, roids of niet. Kan je beter van de roids afblijven en gewoon normaal gaan eten.

ik heb al veel geprobeerd maar heb het karakter voor op men voeding te letten niet het misloopt
altijd
Bullshit.Karakter, je kunt toch zelf beslissingen maken? Het faalt omdat je niet gemotiveerd genoeg bent en het misschien wel niet de moeite waard vind. Je hebt het zelf in de hand.

Wat maakt het nou weer uit dat de zomer er aan komt? Hier is het trouwens al een tijdje zomer.

8 kilo boven je gewicht?

Gewoon nemen dat spul, zomer komt er tenslotte aan. Letten op je voeding is dan niet meer nodig. Je mag er gewoon op lopen, wel eerst je voeten schoonmaken.

Man man raap jezelf bij elkaar en geef je een keiharde schop onder je reet. Bekijk jezelf eens in de spiegel als je op 25% zit. Dat zou toch genoeg motivatie moeten zijn om je dieet vol te houden.

Terug
Naar boven