FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe ze zoals in deze video en vind ongeveer zelf het punt op de bar wat het fijnst aanvoelt.
http://www.youtube.com/watch?v=TqglIQYLVhc
Subscribed btw.
welkom
gewicht kan ik nu dan ook makkelijk aan. Volgende keer gooi ik er 5kg bij. Wel killing met rest-paused tot de 45 reps..
Eindelijk in staat 10 reps te doen op 91 kilo. 
Lekkere training hoor, goed bezig! Lekker zo'n PR op de pullups!Welke dip belt heb je en hoe bevalt die?
Thanks! Ik mag gewoon linken hier toch?
http://www.fitness-seller.nl/iron-force-dip-belt/
Bevalt goed. Snijd totaal niet en zvoel sterk en robuust.
Daar heb ik ook wel eens naar gekeken! Binnenkort maar eens aanschaffen.Ik snap het niet, bv voor front squats doe je 75 x 8?
Wilt dit dan zeggen 1 set van 8 reps met 75 kilo en dan naar de volgende oefening??
Lekkere trainingen man. Ga je volgen volg nu zelf ook het kelei schema gewichten zijn alleen wat minder.

Nee. De kelei methode betekent dat je de eerste set probeert je 10rm te halen, 8-12 reps. Daarna in rest-paused sets verder naar een totaal aantal herhalingen, 45 in mijn geval. Rest-paused houd in dat je na die eerste 8-12 herhalingen kort rust, bijv 30 sec, zodat je net genoeg uitgerust bent om 2-4 reps te doen.
Haal je de eerste set niet minimaal 8 reps dan ga je te zwaar, haal je er 12 dan verhoog je het gewicht de volgende keer. Voor de rest paused sets geldt dat als je niet 2 herhalingen kan je te kort pauseerd en meer dan 4 betekent dat je te lang pauseerd.
De rest paused sets schrijf ik niet op maar eigenlijk heb ik dus het volgende gedaan voor de fsq:
75x8 x3 x3 x3 x3 x3 x3 x3 x3 x3 x3 x3 x3 x3 dus totaal heb ik 46x75kg FSQ gedaan.
Week 3 dag4 B2
Erg slechte training. Al met al volume wel gehaald maar moeizaam zeg. Paar korte nachten en drukke dagen achter de boeg. Ik merk het meteen. Ook wel toe aan een deload nu die toch al gepland stond voor aankomende week. Even goed slapen ook weer.

Ja daar zat ik ook aan te denken. Of toch de backsquat uit B halen en vervangen voor bijv lunges.
Dikgedrukte is voor mij het belangrijkste, of wellicht enige, kritiekpuntje op de routine
Als ik er mee doorga ben ik van plan om wat extra reps over te houden in de activatie sets, ipv een echte 10rm.
Laatste training voor de deload vind ik ook altijd k*t, altijd veeel sneller vermoeid, meer rust nodig tussen oefeningen door enzo. Na de deload altijd fris en sterker
Voeding kun je in principe hetzelfde houden, je zou iets lager in carbs kunnen gaan omdat je er minder van nodig hebt