crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training man. Goeie voorruit gang ook zou je voeding zo laten. Denk dat de meeste willen tekenen voor zulke vooruitgang.
Lekker man, me jelly. Woog vanochtend 81,3 kg t.o.v. 71,9 in augustus. Alleen dat is wel wat meer dan alleen spieren hahaMaar je bent erg goed bezig, nice!
Jij hebt anders ook aardig wat kilo's gepakt 
Kunnen initiële gains op Kelei ook niet deels te verklaren zijn door toename aan glycogeenvoorraden ivm toename van volume? Is dus wel VVM, maar geen muscle.
Ik meen dat Kelei dat ooit eens heeft gepost, maar ik kan me vergissen.
True, maar zal ook weer geen kilo's zijn. Paar onsjes misschien

Zo je gaat hard! Die front squat is echt heel netjes!
De Inverse Row kun je verhogen met wat gewicht op je borst zoals Barbellman een keer heeft aangegeven. Moet er zelf nog maar even mee experimenteren. Zijn vast wel mooie manieren voor!

Dat is de holy grail wat betreft informatiebronnen met broscience haha
Ach, je kunt het altijd lezen met een kritische blik toch? Wat je er daarna mee doet kun je altijd zelf bepalen.
Boeken, nee geen idee. Ik vind het wel allemaal rete interessant maar ben te druk om echt veel boeken te lezen of me daarin te verdiepen. En als ik wel tijd heb lees ik ander soort boeken, blogs en dergelijke over werk. Dus ik kan je daar niet aan helpen! Wellicht kun je eens opzoeken wat je voor bepaalde studies nodig hebt aan boeken. Dan kun je vanaf daar een afweging gaan maken welke het meest alomvattend is of welke jou het meeste aanspreekt.
Daarvoor zul je gewoon studieboeken omtrent fysiologie en neurologie e.d. moeten gaan lezen