Week 4 deload dag 4B
RDL 90 x12
VPR zonder straps
Pullups bwx10 -1 rep
1 rep onder PR van gister dus niets aan de hand.
Dips bw+3,3x12 +1 rep
Ook dit is een
VPR. Ging makkelijk, verhogen aankomende week.
Chest supported db row 17,5x12
Makkelijk, verhogen na deload
BB Lunges 40x12
Prima, balans ook goed. Verhogen aankomende week.
Incline DB curls 12,5x12
Nog steeds hammer grip. Verhogen aankomende week.
OH Tricep extension 20x12
Strict. Verhogen na deload. Lekker!
Seated calf raise 1x20x95
Verhogen aankomende week.
DB side lat raise 7,5x12
Voer deze zeer strict uit. Schouderbalden naar achter, db beginnen naast me niet voor me. Verhogen aankomende week.
Heerlijke training ondanks dat het deload is. Weer pr's. Deload doet mij heel erg goed merk ik. Ben ook benieuwd hoe aankomende week gaat. Dan weer volle bak.
Status:
Vandaag ook weer meet dag gehad. t.o.v. vorige meetpunt 2 weken geleden +0.2kg totaal erbij, echter vet% exact hetzelfde. -0,2kg vet t.o.v 2 weken terug, maar +0,4 LBM. Prima dus.
Vanaf startpunt tot nu 7 weken. In die 7 weken bereikt: +2,8 kilo waarvan 2,6 LBM en 0,2 vet. vet % in 7 weken gedaald met 0,2%.
Nu 90,5 kilo, waarvan 80,7 LBM en 9,8 vet.
Als ik dit zo zie dan lijkt het eerder alsof ik een recomp doe dan bulk. Ik weet dat ik minder eet dan de getallen adviseren. Als ik alles in een spreadsheet gooi dan moet ik 3500-3600 calorieen per dag eten in de bulk. Ik eet 3200 op een trainingsdag, 2800 op een rustdag. 3600 is teveel net als ik volgens berekeningen moest cutten op 2900-3000 terwijl dat 0 resultaat opleverde totdat ik zakte naar 2500 op een trainingsdag en netjes 0,5kg per week verloor.
Wat zal ik doen? Aanhouden wat ik nu doe totdat het geen resultaat meer opleverd, of zowiezo voeding verhogen zodat ik niet trainingen aan het verspillen ben door te weinig voeding?