XXL Nutrition

Coca Cola Zero

The0mega

Advanced Bodybuilder
Waardering
32
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
In de Cola zit dus echt helemaal niets, qua voedingstoffen, is het uberhaupt mogelijk om hier energie uit te halen.
330ml is 1kcal

grtz

In de Cola zit dus echt helemaal niets, qua voedingstoffen, is het uberhaupt mogelijk om hier energie uit te halen.
330ml is 1kcal

grtz

Nee calorieën zijn energie, dus geen calorieën = geen energie. Er zit natuurlijk wel aspartaam of een dergelijke zoetstof in waarbij je jezelf af kan vragen of het gezond is.

je kan er sowieso aids uit halen.
maar volgens mij wordt je van aids juist op den duur moe???
ik vind cola etc. sowieso troep.

Drink gewoon melk.

Het is alleen maar rommel, drink gewoon water.

Lekker boeiend....

30 ei-eiwitten per dag eten is zeker wel gezond?

Cola-light mag best, mits beperkt. Dus geen 2 liter per dag drinken...

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Trouwens even off-topic, normaal gesproken krijg je een mail als je ergens op hebt gereageerd. Dan kun je makkelijk terugzoeken.

Nu krijg ik die niet meer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan activeren?

In je GebruikerCP en dan Instellingen & Opties daarna op Wijzig Opties klikken en dan het 2de blokje daar staat emails ontvangen. ;)

Laatst bewerkt:
Lekker boeiend....

30 ei-eiwitten per dag eten is zeker wel gezond?

Cola-light mag best, mits beperkt. Dus geen 2 liter per dag drinken...

Eiwitten zijn natuurlijk in tegenstelling tot al die kunstmatige troep die in cola zit. Dus in zoverre is het wel degelijk gezonder ja. Eiwitten zijn ook essentieel is deze sport, aspartaam voor zover bekend nog niet ;)

Coca Cola zero is voor 99,9% koolzuurhoudend water. Natuurlijk met de toevoegingen voor de smaak, maar zo'n ramp zal het niet zijn. Kun je gerust een liter per dag van opdrinken.

Thanks Welluh

Aspartaam kan dan wel niet al te gezond zijn voor je...ik betwijfel of 200-300 gram eiwitten per dag wel natuurlijk is :)

In principe is een mens helemaal niet gemaakt om zo uit te dijen (qua vet en spiermassa).

Maar goed, ik doe het zelf ook daar niet van..;)

Eiwitten zijn natuurlijk in tegenstelling tot al die kunstmatige troep die in cola zit. Dus in zoverre is het wel degelijk gezonder ja. Eiwitten zijn ook essentieel is deze sport, aspartaam voor zover bekend nog niet ;)

Houd je er rekening mee dat er totaal niets bekend is over de effecten van eiwitten in de hoeveelheden waarin BBers ze gebruiken?
En er is nog minder bekend over eiwit in de vorm van supplementen. Een vorm waarin het eiwit is verwijderd uit zijn natuurlijke bron.

zuipen zou ik zeggen:p
sinds ik cola zero drink ben ik niet echt bijgekomen, afgevallen of eits dergelijks. en ik zit dnek ik tog wel aan 1l per dag:p

dat aspartaam tjah, daar kun je je vragen over stellen. maar de lucht die je dagelijks inademt ook of het vlees dat je eet god weet war daar wel niet inzit...

Thanks Welluh

Aspartaam kan dan wel niet al te gezond zijn voor je...ik betwijfel of 200-300 gram eiwitten per dag wel natuurlijk is :)

In principe is een mens helemaal niet gemaakt om zo uit te dijen (qua vet en spiermassa).

Maar goed, ik doe het zelf ook daar niet van..;)
Auw, op je tenen getrapt?

Zo gek is het niet wat hy zegt hoor;)

Sinds ik aan de cola zit maak ik de gains van mijn leven. Wel de echte cola en niet die gay zero shit!

ben jij jesaja's kloon:roflol:

Terug
Naar boven