MuscleMeat

Coca Cola Zero

Ga naar Google en tik in aspartaam en kanker..... veel plezier! Door mensen zo als jij moet ik zo langer door werken na mn 65 ste :p
Mensen zoals jij zijn de reden dat die bullshit verspreidt wordt.
Heb je er al uberhaupt zelf onderzoek naar gedaan of deze non-informatie klopt? (hint)

Google? Dacht al dat ik met iemand te maken had die alles zomaar geloofd, pubmed is waar je moet zijn.

Oh wacht, ik veronderstel nu dat je niet bedoelt dat ik naar abstracten moet zoeken maar naar die sites gemaakt door suikerfabrikanten, heb ik gelijk?

Dacht het wel.:)

Ook al is 50% waar van wat je leest over dat goedje, word je nog niet blij van .... Maar je moet het altijd zelf nog weten. Roken ga je ook dood aan en dan doen ook veel mensen
Ieder zn ding zal maar zeggen;)

Ook al is 50% waar van wat je leest over dat goedje, word je nog niet blij van .... Maar je moet het altijd zelf nog weten. Roken ga je ook dood aan en dan doen ook veel mensen
Ieder zn ding zal maar zeggen;)

Aspartaam is gewoon een combinatie van 2 aminozuren, als aspartaam ook maar iets slecht veroorzaakt, dan zal elke eiwitbron even slechte zaken veroorzaken. Het kan niet anders.

Aspartaam is gewoon puur een combinatie van 2 aminozuren, niets meer!

Mensen zoals jij zijn de reden dat die bullshit verspreidt wordt.
Heb je er al uberhaupt zelf onderzoek naar gedaan of deze non-informatie klopt? (hint)

Ik hoef daar geen onderzoek naar te doen... weet waar je heen wil Area.
De 1 zegt dit, de andere dat lalalalala.... waar rook is is vuur, en je hoeft het niet te eten. Dus better save than sorry:D

Google? Dacht al dat ik met iemand te maken had die alles zomaar geloofd, pubmed is waar je moet zijn.

Oh wacht, ik veronderstel nu dat je niet bedoelt dat ik naar abstracten moet zoeken maar naar die sites gemaakt door suikerfabrikanten, heb ik gelijk?

Dacht het wel.:)

Ga naar Google en tik in aspartaam en kanker..... veel plezier! Door mensen zo als jij moet ik zo langer door werken na mn 65 ste :p

jongens/mannen er is maar een ding wetenschappelijk bewezen en dat is het volgende:

als er een onderzoek iets beweert zal er altijd wel een zijn die dat tegenspreekt. zo simpel is de werkelijkheid. vroeger dachten de geleerden der aarde dat die plat was, nu beweren ze dat hij rond is. binnen 500 jaar zal blijken dat die ovaal is!!

jongens/mannen er is maar een ding wetenschappelijk bewezen en dat is het volgende:

als er een onderzoek iets beweert zal er altijd wel een zijn die dat tegenspreekt. zo simpel is de werkelijkheid. vroeger dachten de geleerden der aarde dat die plat was, nu beweren ze dat hij rond is. binnen 500 jaar zal blijken dat die ovaal is!!

Maar er zijn totaal geen onderzoeken die beweren dat aspartaam kankerverwekkend is:D. (Die sites gemaakt door suikerfabrikanten zijn geen goeie bronnen between, pubmed is wel een goeie bron).

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

De 1 zegt dit, de andere dat lalalalala.... waar rook is is vuur, en je hoeft het niet te eten. Dus better save than sorry:D

Er zijn idd altijd mensen die iets anders beweren, gelukkig is daar iets geniaal op gevonden!
Studies/onderzoeken namenlijk! men onderzoek proefpersonen die veel/geen aspartaam drinken op lange termijn en kijkt daarna op het risico op kanker, daarna worden de resultaten gepubliceerd op pubmed!;)

Maar er zijn totaal geen onderzoeken die beweren dat aspartaam kankerverwekkend is:D. (Die sites gemaakt door suikerfabrikanten zijn geen goeie bronnen between, pubmed is wel een goeie bron).

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Er zijn idd altijd mensen die iets anders beweren, gelukkig is daar iets geniaal op gevonden!
Studies/onderzoeken namenlijk! men onderzoek proefpersonen die veel/geen aspartaam drinken op lange termijn en kijkt daarna op het risico op kanker, daarna worden de resulsten gepubliceerd op pubmed!;)

er zullen er mss wel zijn gesponserd door de suikerindustrie.

Tuurlijk niet, een paar vage bronnen die je gelijk bevestigen zijn natuurlijk meer dan genoeg.
Geen probleem, maar hou dit dan wel voor jezelf en val niet anderen met die onzin lastig;)

En daarom zul je zelf op onderzoek uit moeten gaan. Ik weet dat je het kan Warez, je bent al een aantal keren met bronnen aangekomen. Je zoekt alleen de verkeerde kant uit. Jammer.
En die rook creeer je alleen maar zelf. Zo ken ik er ook wel een; van creatine krijg je ook kanker. Dat heb ik ergens gelezen en waar rook is is vuur:rolleyes:

er zullen er mss wel zijn gesponserd door de suikerindustrie.

Dat kan, daar heb ik geen weet van, ik weet wel dat een tijdje terug er een onderzoek was uitgevoerd door de overheden (EU dacht ik) door de controversie omtrent aspartaam, conclusie was dat het geen probleem is.

Caffeine is ook slecht voor je. schijnt ook slecht te zijn voor de insulinegevoeligheid van het spierweefsel

Tuurlijk niet, een paar vage bronnen die je gelijk bevestigen zijn natuurlijk meer dan genoeg.
Geen probleem, maar hou dit dan wel voor jezelf en val niet anderen met die onzin lastig;)

En daarom zul je zelf op onderzoek uit moeten gaan. Ik weet dat je het kan Warez, je bent al een aantal keren met bronnen aangekomen. Je zoekt alleen de verkeerde kant uit. Jammer.
En die rook creeer je alleen maar zelf. Zo ken ik er ook wel een; van creatine krijg je ook kanker. Dat heb ik ergens gelezen en waar rook is is vuur:rolleyes:

Hhahahah ik jullie lastig vallen!!! Ik zet niks op internet wat jullie terug vinden via google!! Ze hebben het hier al 20 jaar over.... komt hij aan net als of ik de eerste ben die er mee komt;)

Liever pesi max veel lekkerder.

Van de light cola's vind ik pepsi max toch wel beste. Amper verschil met normale pepsi.

Hhahahah ik jullie lastig vallen!!! Ik zet niks op internet wat jullie terug vinden via google!! Ze hebben het hier al 20 jaar over.... komt hij aan net als of ik de eerste ben die er mee komt;)
Het enige dat je doet is met uit de duim gezogen 'bewijs' mensen bang maken.
Als je nu (goede) bronnen kon weerleggen, ok. Maar volgens mij is deze discussie al vaker geweest en je blijft volharden in die bs.

Suiker veroorzaakt meer doden door overgewicht dan aspartaam mensen dood.

Tenzij je elke kanker steekt op aspartaam. Wat wel revolutionair is.

Het enige dat je doet is met uit de duim gezogen 'bewijs' mensen bang maken.
Als je nu (goede) bronnen kon weerleggen, ok. Maar volgens mij is deze discussie al vaker geweest en je blijft volharden in die bs.

Waar heb je het over, welk bewijs? Ik heb alleen een link gegeven naar een Theo maassen filmpje. En als mensen bang worden van dit zal dat wel niet voor niks zijn!
Snap jou niet hoor,,, je kan heel veel onderzoeken vinden dat aspartaam voor kanker zorg bij ratten en apen, en ook heel veel die zeggen dat het niks doet..... dus waar wil je heen?

ps aspartaam smaakt naar zeep als je het mij vraagd :p

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Suiker veroorzaakt meer doden door overgewicht dan aspartaam mensen dood.

Tenzij je elke kanker steekt op aspartaam. Wat wel revolutionair is.

Overgewicht krijg je van te veel eten, en niet genoeg bewegen ;)

De toelating van aspartaam in de Verenigde Staten door de Food and Drug Administration verliep niet geheel zonder problemen, aanvankelijk was er een vermoeden dat aspartaam de kans op ontstaan van hersentumoren bij laboratoriumratten vergrootte. In 1974 werd de stof door de FDA in eerste instantie vrijgegeven, maar de FDA herriep die beslissing en verlangde in 1975 nog verdere tests. Uiteindelijk werd op grond van de testen de stof in 1981 toegelaten voor het gebruik in droge voedingsmiddelen op voorwaarde dat op het etiket werd vermeld: bevat fenylalanine. Daarna volgde in 1983 de toelating voor koolzuurhoudende dranken; voor overige voedingsmiddelen in 1993. Donald Rumsfeld, van 1977 tot 1985 CEO van G.D. Searle, heeft veel bijgedragen aan de toelating van aspartaam.

Bij later uitgebreid onderzoek is echter geen verband onomstotelijk aangetoond, en werd aspartaam ook in de Verenigde Staten toegelaten voor menselijke consumptie. Hierdoor is aspartaam één van de meest geteste stoffen die ooit door de FDA zijn toegelaten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Aspartaam

Fenylalanine (Phe) is een van de twintig natuurlijk voorkomende [Link niet meer beschikbaar]. Fenylalanine is een [Link niet meer beschikbaar] dat nodig is voor diverse biochemische processen. Fenylalanine is onder andere nodig voor de aanmaak van de [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar] en [Link niet meer beschikbaar] in de hersenen. Bij mensen met [Link niet meer beschikbaar] (PKU) kan fenylalanine hersenbeschadigingen veroorzaken, doordat het enzym fenylalaninehydroxylase (dat fenylalanine omzet in het aminozuur [Link niet meer beschikbaar]), afwezig of onwerkzaam is.
Belangrijke bronnen van fenylalanine zijn kaas, [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar] en eiwitten in het algemeen zijn goede bronnen van fenylalanine. De kunstmatige zoetstof [Link niet meer beschikbaar] bevat fenylalanine en voedingsmiddelen die [Link niet meer beschikbaar] bevatten zoals [Link niet meer beschikbaar] en "Light" dranken bevatten dan ook de vermelding "bevat een bron van fenylalanine" op de verpakking. Niettemin is aspartaam geen belangrijke bron van fenylalanine in de voeding, aangezien gemiddeld 2 tot 4 mg/kg aspartaam per persoon wordt ingenomen in Europese landen[1] (en fenylalanine is daar maar een onderdeel van).
Fenylalanine zou de volgende werkingen hebben:
  • Kan een aanval van depressie helpen verlichten [Link niet meer beschikbaar].
  • Kan helpen verslavingsgedrag te beheersen [Link niet meer beschikbaar].
  • Stimuleert de geestelijke alertheid [Link niet meer beschikbaar].
  • Bevordert de coïtusuele opwinding [Link niet meer beschikbaar].
  • Vermindert honger en de zucht naar voedsel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fenylalanine

FDA keurde ook transvet goed... dus dat is ook goed voor je :p

Terug
Naar boven