Metalwolfje
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 50kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu aan het cutten, maar ik heb echt behoefte aan m'n blikje cola light lemon. dietiste zei letterlijk dat ik er zelfs een liter per dag mag van drinken, komt er niks van bij.
Maar, gezond is het inderdaad niet he
Maar kom, wat is dat tegenwoordig nog wel?

ik hou van cola zero en andere aspartaamdranken in de cut, houdt mijn mentaal suiker niveau hoog!
en ik betwijfel ten zeerste of dit ongezonder is dan water. (hoewel water wellicht meer gezondere mineralen etc bevat)
In principe is aspartaam gezonder dan water omdat het 2 aminozuren bevat.

.Al die commotie omtrent aspartaam is in principe te belachelijk voor woorden, aspartaam bestaat gewoon uit 2 aminozuren die aan mekaar plakken en direct uiteen vallen in het lichaam, wow gevaarlijk chemish spul hoor.
maar op die opmerking over thee

met uitleg had ik het niet tegen jouwmaar op die opmerking over thee
Ja weet ik, ik typte het alleen maar voor het geval er weer van die anti aspartaam halve garen gingen binnenvallen.
Lekker blijven drinken joh! : Als je je ooit af vraagd waarom 1 op de 3 mensen kanker krijgt..... weet je waar je moet zoeken
http://www.youtube.com/watch?v=q9ugmUG8pYU

Ja weet ik, ik typte het alleen maar voor het geval er weer van die anti aspartaam halve garen gingen binnenvallen.
Ben je al gestopt met het eten van alle eiwitten? Daar zitten die aminozuren van in aspartaam namenlijk ook in.
Oh wacht, ik veronderstel dat het op een of andere manier alleen bij aspartaam gevaarlijk is?![]()

Ga naar Google en tik in aspartaam en kanker..... veel plezier! Door mensen zo als jij moet ik zo langer door werken na mn 65 ste![]()