XXL Nutrition

Coca Cola Zero

Ben nu aan het cutten, maar ik heb echt behoefte aan m'n blikje cola light lemon. dietiste zei letterlijk dat ik er zelfs een liter per dag mag van drinken, komt er niks van bij.
Maar, gezond is het inderdaad niet he
Maar kom, wat is dat tegenwoordig nog wel?

Ben nu aan het cutten, maar ik heb echt behoefte aan m'n blikje cola light lemon. dietiste zei letterlijk dat ik er zelfs een liter per dag mag van drinken, komt er niks van bij.
Maar, gezond is het inderdaad niet he
Maar kom, wat is dat tegenwoordig nog wel?

Met die instelling, kan je gewoon alles blijven eten ja, en gewoon blijven roken. Als je zo denkt van wat is nu wel goed voor je... hoef je ook niet meer op je eten te letten. Dus gewoon weer aan de mac!!;)

ik hou van cola zero en andere aspartaamdranken in de cut, houdt mijn mentaal suiker niveau hoog!

en ik betwijfel ten zeerste of dit ongezonder is dan water. (hoewel water wellicht meer gezondere mineralen etc bevat)

Gewoon zuipen, niks mis mee.

ik hou van cola zero en andere aspartaamdranken in de cut, houdt mijn mentaal suiker niveau hoog!

en ik betwijfel ten zeerste of dit ongezonder is dan water. (hoewel water wellicht meer gezondere mineralen etc bevat)

In principe is aspartaam gezonder dan water omdat het 2 aminozuren bevat.

Drink gewoon melk, water en thee man :cool: Er zitten mss geen kcal in, maar al die smaakmakers en extras :o

thee? is dat die fag-drank uit Engeland?

uitleg?

tjah gelijk heb je:d

Al die commotie omtrent aspartaam is in principe te belachelijk voor woorden, aspartaam bestaat gewoon uit 2 aminozuren die aan mekaar plakken en direct uiteen vallen in het lichaam, wow gevaarlijk chemish spul hoor:rolleyes:;).

Al die commotie omtrent aspartaam is in principe te belachelijk voor woorden, aspartaam bestaat gewoon uit 2 aminozuren die aan mekaar plakken en direct uiteen vallen in het lichaam, wow gevaarlijk chemish spul hoor:rolleyes:;).

met uitleg had ik het niet tegen jouw:p maar op die opmerking over thee

sinds ik die zero zuip maak ik de gains van mijn leven!

Ben je al gestopt met het eten van alle eiwitten? Daar zitten die aminozuren van in aspartaam namenlijk ook in.

Oh wacht, ik veronderstel dat het op een of andere manier alleen bij aspartaam gevaarlijk is?:o

Ga naar Google en tik in aspartaam en kanker..... veel plezier! Door mensen zo als jij moet ik zo langer door werken na mn 65 ste :p

Ga naar Google en tik in aspartaam en kanker..... veel plezier! Door mensen zo als jij moet ik zo langer door werken na mn 65 ste :p

Google? Dacht al dat ik met iemand te maken had die alles zomaar geloofd, pubmed is waar je moet zijn.

Oh wacht, ik veronderstel nu dat je niet bedoelt dat ik naar abstracten moet zoeken maar naar die sites gemaakt door suikerfabrikanten, heb ik gelijk?

Dacht het wel.:)

Terug
Naar boven