- Waardering
- 203
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
laatste week erg druk gehad met school en andere dingeney stinkie word er nog getraint, is alweer een week geleden!
ik ga morgen weer.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laatste week erg druk gehad met school en andere dingeney stinkie word er nog getraint, is alweer een week geleden!
ik ga morgen weer.
als ik getrained had had ik het wel gepost. maar ik ga vanaf vandaag weer trainen. bp is idd laag. ik doe m ook minder vaak (meestal kwam ik gwn de sportschool in en deed ik wat mij leuk leek) en heb ook een hele kleine chestkomopman! post al je trainingen, ben benieuwd hoe het je verloopt.
Doe je je squats onder Par? dan zjin ze zeker sterk!
en waarom loopt bench zo onwijs ver achter? 5x50kg is wel erg weinig tegenover 4x100kg squat
.Ectoboy, geef het gewoon op.. je word nooit breed want je hebt geen karakter en niemand hier moet je.als ik getrained had had ik het wel gepost. maar ik ga vanaf vandaag weer trainen. bp is idd laag. ik doe m ook minder vaak (meestal kwam ik gwn de sportschool in en deed ik wat mij leuk leek) en heb ook een hele kleine chest.
wat bedoel je precies met onder par?
ja, zo kun je het ook zeggen