Ben net begonnen met cutten. Een veel andere vorm van bodybuilden als bulken. Weer veel gelezen en naar info gezocht. i.p.v. 3500kcal nu 2500kcal eten waarbij zo weining mogelijk suikers. In de bulk gooide ik vaak bananen, druiven en dextrose in het schema om aan mijn carbs te komen.
Nu zit ik met het trainen. 2 uur geleden nog een goede complexe carbmaaltijd genuttigd, denk aan rijst, aardappelen etc. Voor trainen Whey shake (B&F). In de whey shake zelf zitten al BCAA's, daarom is het denk ik het beste om deze voor de training te nemen om spierafbraak te voorkomen.
Nu is mijn vraag: Als ik na de training complexe carbs neem in de cut, gaat dit mijn vetverbranding tegen? Denk dan aan yoghurt met havermout of rijst met kip.
Daarna neem ik voor het slapen gaan nog een bak kwark.
korte samenvatting:
15:00 complexe carb maaltijd. aardappelen, rijst, kip, etc.
17:00 whey shake
17:30 - 18:30 Training.
19:00 Havermout, yoghurt of iets in die vorm.
21:00 Kwark 500gr
Slapen.....zzzz
De rest van de maaltijden neem ik over de rest van de dag verdeeld. Kom daarmee op 2500kcal terwijl ik bulkte met 3500 kcal. Doe voorlopig nog geen cardio omdat ik overdag best hard werk. Alleen de training is al een aardige opgave voor mij. Maar zit nu ongeveer ook op 20% BF dus moet te doen zijn.
Gew: 76 kilo
Lengte: 1,74
Nu zit ik met het trainen. 2 uur geleden nog een goede complexe carbmaaltijd genuttigd, denk aan rijst, aardappelen etc. Voor trainen Whey shake (B&F). In de whey shake zelf zitten al BCAA's, daarom is het denk ik het beste om deze voor de training te nemen om spierafbraak te voorkomen.
Nu is mijn vraag: Als ik na de training complexe carbs neem in de cut, gaat dit mijn vetverbranding tegen? Denk dan aan yoghurt met havermout of rijst met kip.
Daarna neem ik voor het slapen gaan nog een bak kwark.
korte samenvatting:
15:00 complexe carb maaltijd. aardappelen, rijst, kip, etc.
17:00 whey shake
17:30 - 18:30 Training.
19:00 Havermout, yoghurt of iets in die vorm.
21:00 Kwark 500gr
Slapen.....zzzz
De rest van de maaltijden neem ik over de rest van de dag verdeeld. Kom daarmee op 2500kcal terwijl ik bulkte met 3500 kcal. Doe voorlopig nog geen cardio omdat ik overdag best hard werk. Alleen de training is al een aardige opgave voor mij. Maar zit nu ongeveer ook op 20% BF dus moet te doen zijn.
Gew: 76 kilo
Lengte: 1,74