XXL Nutrition

ConflictDiamond's Training Log

• Topic Starter Topic Starter
netjes , waarom weightgainer+whey?

effe uitproberen, leek me wel een goed idee om het eiwitgehalte van zo'n tussendoortje op te voeren. Vind de weightgainer erg lekker smaken, het eiwit niet echt, daarom was dit best een goede combo om makkelijk wat extra eiwitjes binnen te krijgen. ofniet?

Goede curls en incline!

CD;..
ik zoek ook naar een manier om tonijn lekker te maken haha. Ik zat ook te denken aan feta erbij. maar wordt het dan niet enorm vet..of valt dat mee?

Training Woensdag W4T2

Bench Press 43 43 53 53

Incline BP 38 38 38

Machine Flys 50 55 55

Barbell Curl 25 30 30

Preacher Curl 25(6x) 15 18 18

Hammer Curl 8 8 8

Wrist Curl (x14) 8 8

Comment: Iets minder dan een uurtje weer, lekkere training flinke biceps pomp, saunatje daarna. Preacher curl was een foutje, schijven op de EZbar waren 10kg ipv 5 :duh:

Goede training en soms helpt het om juist niet te weten wat je tilt.:D;)

Idd mooie trainingen weer.

CD;..
ik zoek ook naar een manier om tonijn lekker te maken haha. Ik zat ook te denken aan feta erbij. maar wordt het dan niet enorm vet..of valt dat mee?

Ik ben zo'n gekke ecto ;) Ik kom toch niet aan :p

Dat lijkt me wel lekker, ga ik ook eens proberen.

Mooie trainingen deze week neergezet!

Tnx, doe er ook een beetje kaneel erbij zou ik zeggen!

Ja? Was iets achteruit gegaan met de incline.. Curls was ik wel tevreden over! Tnx!

Goede training en soms helpt het om juist niet te weten wat je tilt.:D;)

Tnx! Alleen krijg ik met die preacher curl pijn aan de zijkanten van mn armen op dat gewicht.

Dank u Luppie!

Kop op CD iedereen kan aankomen... ik heb er ook lang over gedaan ondanks snelle stofwisseling. Probeer meer kcal binnen te krijgen. Die carb/eiwitten shakes kunnen je zeker helpen... gebruik ik ook. Suc6 man :D

Kop op CD iedereen kan aankomen... ik heb er ook lang over gedaan ondanks snelle stofwisseling. Probeer meer kcal binnen te krijgen. Die carb/eiwitten shakes kunnen je zeker helpen... gebruik ik ook. Suc6 man :D

Ja ik ontken ook niet dat ik het niet kan, het gebeurd gewoon niet :meal:

Maar dat is helemaal niet erg hoor, ik kom nu bijna alleen vvm aan. Trainingen gaan goed, kan gewoon doorgaan ook al branden mn spieren dus energie genoeg!

Training Zaterdag (ipv vrijdag) W4T3

Alles 3x8

Deadlift 65 75 80

Pull up BW BW BW

Seated Row 45 45 45

Lat Pull Down 45 45 45

Barbell Shrug 55 55 55

Smith Close BP 35 40 40

Cable Pushdowns 20 15 15

Commentaar: < 60 min, Sauna 15 min en redelijk uitgeput. WG en Banaan direct na de training genomen.

Lekkere training, Dr. Diamond!

Doe je ook nog een warming up voordat je begint?...of ga je meteen knalluh?

Lekkere training, Dr. Diamond!

Doe je ook nog een warming up voordat je begint?...of ga je meteen knalluh?

Beetje spelen met gewichtjes :rolleyes:.

Nee ik ga voor de spiegel met 2 dumbbells van 4 of 6 kg vrijwel al mn spieren in mn lichaam warm maken gedurende enkele minuten. Denk aan curls, lunges, raises, single leg deadlift, pull over etc.

nette training man!

Training Maandag W5T1

Leg Press decline 40 50 55

Leg Curl 20 20 20

Calf Raises 60 60 60

Dumbbell Lunges 16 16

Neck Press 25 30 30

Rear Delt Row 40 45 45

Upright Now 30 30 30

Shoulder Press 25 25

Redelijke training. Is shoulder press in machine? Want dan mag ie iets omhoog. Die heb ik vorige week voor het eerst in mn leven al hoger gedaan.
Maar rest is redelijk. Well done :)

Goede training, ging ie lekker?

Redelijke training. Is shoulder press in machine? Want dan mag ie iets omhoog. Die heb ik vorige week voor het eerst in mn leven al hoger gedaan.
Maar rest is redelijk. Well done :)

Haha, ja die shoulder press was in een machine maar dat gewicht was gewoon prima omdat ik al 3 schouder oefeningen had gedaan. Ik wilde mn voorste schouders nog even extra geven. Ik train zowieso voorzichtig met mn schouders. Ik bepaal zelf wel wanneer die omhoog gaat ;) En anderen zijn geen benchmark voor mij.

Toevallig zaten naast mij twee jongens met een veel mindere chestomvang 82,5 kg te benchen. Een gewicht waar ik misschien nooit aan zal komen, ze voerden hem dan ook niet goed uit en gaven maar eens te meer aan dat het enige dat belangrijk is: goed eten, goed rusten, goed uitvoeren. Gewicht betekent niets tenzij je powerlifter bent!

Goede training, ging ie lekker?

Tnx.. Ging redelijk, had niet zo'n zin (was al laat). Baalde dat 2 kerels PER SE moesten curlen op het squatrek. Die decline leg press is wel zwaar trouwens... 55 kilo voelde ong als 90 op het squatrek.

Terug
Naar boven