Fitness Seller

ConflictDiamond's Training Log

Lekkere training, ConflictDiamond.

nette trainig!

goeie training , persoonlijk zou ik als eerste tricepsoef de small gripp doen en daarna de push/pull downs - de small gripp is toch de massapakker

• Topic Starter Topic Starter
:DGoede training man. Ook goed qua tijd.

Tnx! Ja ik had haast ;)

Lekkere training, ConflictDiamond.

Dankuwel Dr.!

Merci beaucoup!

goeie training , persoonlijk zou ik als eerste tricepsoef de small gripp doen en daarna de push/pull downs - de small gripp is toch de massapakker

Tnx voor de tip!

Training Maandag W4T1

Squat 63 75 75 85
Barbell Lunges 43 43 43
Good Mornings 45 45 45 (+1x Leg Curl 22,5)
Calf Raises 60 60 60

Military Press 33 28 25
Machine Rear Delt Row 40 40 40
Upright Now 23 23 23

Comments: <60 min getrained, saunatje gepakt daarna. Ik was helemaal kapot na de training, vooral na de lunges was ik uitgeput. Hartslag zat heel de tijd boven de 150 denk ik. Ik geloof dat ik iedere week een extra keertje moet gaan spinnen...

Nette training, vooral die lunges is een killer!

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit kerel!

ConflictDiamond:

Ik vind op je fotos te zien dat jij al best een beachboy look begint te krijgen hahah. Ik ben gezond jaloers. Ik heb ook een beachlook;..maar dan meer als een aangespoelde walrus die erop ligt ;)

Hoeveel reps doe jij? Staat er niet echt bij?
Ik weet niet of ik al karma heb;..maar ik geef je wat;..want je bent goed bezig

Netjes weer kerel!

Lekker getraind weer conflict, goede lunges! Ben je ondertussen weer een beetje aan het vechtsporten of ga je je volledig richten op bb?

Nette training, vooral die lunges is een killer!

roger that!

Merci

ConflictDiamond:

Ik vind op je fotos te zien dat jij al best een beachboy look begint te krijgen hahah. Ik ben gezond jaloers. Ik heb ook een beachlook;..maar dan meer als een aangespoelde walrus die erop ligt ;)

Hoeveel reps doe jij? Staat er niet echt bij?
Ik weet niet of ik al karma heb;..maar ik geef je wat;..want je bent goed bezig

Ik doe normaal gesproken 8 reps, maar het kan zijn dat ik bij de laatste set bijvoorbeeld 10 reps doe, tot ik niet meer kan. Tsjah Beachboy look is niet echt mn doel maar mooi meegenomen.

Toen ik 16 was, woog ik 40 kilo. Ik wil op mn 26e gewoon het dubbele wegen met 12% vet. Ook wil ik partij kunnen bieden tegen kerels boven de 90 kg tijdens Judo of Br. Jiu Jitsu trainingen, met 65 kilo lukte dat gewoon niet.

Tnx!

Doe mn best!

Lekker getraind weer conflict, goede lunges! Ben je ondertussen weer een beetje aan het vechtsporten of ga je je volledig richten op bb?

Nee ik moet nog steeds die gym bellen in Den Bosch voor Brasilian Jiu Jitsu training. Maar ik heb tentamen volgende week en begin januari, dus heb het aardig druk al.

ik bedoelde het als een compliment conflictdiamond :D

Training Woensdag W4T2

Bench Press 43 43 53 53

Incline BP 38 38 38

Machine Flys 50 55 55

Barbell Curl 25 30 30

Preacher Curl 25(6x) 15 18 18

Hammer Curl 8 8 8

Wrist Curl (x14) 8 8

Comment: Iets minder dan een uurtje weer, lekkere training flinke biceps pomp, saunatje daarna. Preacher curl was een foutje, schijven op de EZbar waren 10kg ipv 5 :duh:

Nice one again, doe je goed!

dus (even kijken of ik er al iets van begrijp :p),..je hebt borst en biceps getrained he?
Die bench press;...bij ons gaat dat per 2,5 kilo. Bij jullie blijkbaar met 1
Maar je hebt lekker getrained man. Onze beachboy wordt een beachman ;)

Nice one again, doe je goed!

:D Dankje voor motivatie weer! Helaas ben ik traag met karma omdat ik telkens 25 verschillende moet geven..

dus (even kijken of ik er al iets van begrijp :p),..je hebt borst en biceps getrained he?
Die bench press;...bij ons gaat dat per 2,5 kilo. Bij jullie blijkbaar met 1
Maar je hebt lekker getrained man. Onze beachboy wordt een beachman ;)

Tnx, Die bench press komt zo omdat de barbell bij ons 23 kg is. En niet 20zoals ik eerst dacht. Om op een rond getal te komen gooi ik soms wat kleintjes erop, gaan per 1,25 ofzo dus is het eigenlijk niet 55 maar 55,5 bv maar die halve kilo maakt niet zoveel uit.

Even een voedingpost (ik ben niet lui, ik was vrij vandaag):

10:30 yoghurt met 4 granen muesli + krentenbol

13:30 portie lasagnette van gisteren

16:30 Weightgainer+15 gr.whey+ een banaan

19:30 Pangasius met aardappeltjes en sla met tonijn en feta

22:30 Kwarkje met honing en rozijnen

netjes , waarom weightgainer+whey?

Terug
Naar boven