Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leuk "verslagje" ! en leuke vriendin zo te zien
Je fysiek was iig strandklaar![]()

Dankje! Maar het gaat nog niet goed genoeg...Succes met je logje man! mooie trainingen en gaat goed vooruit zo te zien aan de foto's

Het eten was inderdaad erg lekker....en tegen beter weten in klik ik toch die 1ste spoiler aan........
Ik ben blij dat jij tenminste wel lekker hebt gegeten
Dat wordt morgen vast weer heel erg wennen, hèhèhè![]()

Dankjelekker eten daar zo te zien, ook nog weten trainen met vierkante dumbbells, + mooie vriendin idd.
!! Jaja, van die mooie vierkante dumbbells + van die old-skool gietijzeren hellaas tot een maximum gewicht van 22.5kg en een OL-bar zonder plates..Maar goed, toch nog iets kunnen doen met m'n verslaving..
. Natuurlijk haalt het niks uit, maar het voelt gewoon goed om die beweging te maken. 
Ok , want dat was voor jou al een werksetje toch?Ziet er prachtig uit SM!
Toch nog lekker even kunnen trainen.
Tja je moet toch iets he, toen ik in Juli op vakantie ging, (31 juli, - 7 aug.) heb ik werkelijk waar, (ik geloof op 1 aug.) m'n slippers uitgedaan, en ben er mee gaan bankdrukken. Natuurlijk haalt het niks uit, maar het voelt gewoon goed om die beweging te maken.
![]()
Thanks!Leuk logje.
Leuke foto's van je vakantie! Mooi dat je een goede tijd hebt gehad daar.
En: Ik zou je vriendin doen man. Mooi vrouwtje.