XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
foto's van 2008 opzoeken ??? erg triest, daarnaast traint en eet ie toch stukken beter dan jij ooit zal doen zielig mannetje !

Haha ach, eind 2008. Dat is dus.. 8 maand o.i.d.
Triest? Wie's er nou triest? Een 20 jarige die niks beters te doen heeft; DAT is triest.

Haha ach, eind 2008. Dat is dus.. 8 maand o.i.d.
Triest? Wie's er nou triest? Een 20 jarige die niks beters te doen heeft; DAT is triest.
6hrkia.jpg

Hier zit ook een goede 5/6 maanden tussen;)

Ik geef je gelijk over dat 20 jarige blabla, maar wat vind je dan van een 14 jarige die bijna 24/7 de die-hard bikkel loopt te spelen achter zijn computertje terwijl hij in het dagelijks leven maar een verlegen ventje is?

Come on...
Doe iets aan die instelling van je nu je nog 14 bent.

alles terzijde heeeft Akira totaal geen recht om sniper te bashen, omdat hij zelf ook nog een figuur heeft wat je door een lampenglas kan trekken.

Maar ik houd mijn mond voordat ik dalijk weer reported word en een rooie kaart vang :)

6hrkia.jpg

Hier zit ook een goede 5/6 maanden tussen;)

Ik geef je gelijk over dat 20 jarige blabla, maar wat vind je dan van een 14 jarige die bijna 24/7 de die-hard bikkel loopt te spelen achter zijn computertje terwijl hij in het dagelijks leven maar een verlegen ventje is?

Come on...
Doe iets aan die instelling van je nu je nog 14 bent.

armen (biceps) zie ik toch een lichte progressie en hij lijkt wat droger:)

ik vind heel deze sniper-hetze echt kinderachtig gedoe.
ok, ik begrijp dat er zijn die het op hun heupen krijgen van zijn reactis, mar begrijp een 14-jarige die in het nauw gedreven worst, reageert heel impulsief.
En over zijn fysiek : jullie zitten hem altijd zo nauwlettend te volgen, en blijkbaar volgt niemand hoe snel hij groeit in lengte, ik heb es terug gekeken in zijn log, weet je dat hij in amper 6 maanden van 1m72/73 naar 1m81 komt.
Conclusie, al zijn voeding gaat naar die groeispurt, en zijn spieren kunnen niet dikker worden nu, ze moeten te veel groeien in de lengte.
Gelukkig dat hij wat traint, of zou problemen krijgen,d at hij flauw zou worden van zo snel te groeien.
wacht maar es tot hij 16 is en volgroeid, dan zal het hem wel lukken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.070
Thanks Francky, antwoord op je vraag in gallerij: Ik was 1.59m toen ik begon ja... en ik ben inderdaad hard gegroeid. Dus KT slecht voor jeugd is sowieso nep haha.

Juist omdat hij ook nog in de lengte groeit, moet hij veel en veel meer eten. "Bulken als een beest" betekent niet een extra glas melk en een plakje kaas.

Overigens dacht ik dat je zou opzouten van dbb, je blijft toch maar? :rolleyes:

Edit: KT voor de jeugd... gast, je doet geen KT. Je fitnesst hooguit, wat oefeningen die oude vrouwtjes doen met 2 kilo dumbbelltjes.

Thanks Francky, antwoord op je vraag in gallerij: Ik was 1.59m toen ik begon ja... en ik ben inderdaad hard gegroeid. Dus KT slecht voor jeugd is sowieso nep haha.

Of jij voor de ontkrachtiging van die uitspraak een geldig voorbeeld bent is een tweede natuurlijk. :roflol:

sniper zou een ervaren iemand moeten hebben die hem helpt een goed voedingsschema samen te stellen, ik heb jammer genoeg zelf nog geen ervaring genoeg ervoor, en ben zelf veeritiger, weet niet of je speciaal op sommige dingen moet letten voor een erg jong iemand.
meer en betere voedign kan idd helpen, maar ik zou hem gewoon laten voortboeren, tot hij jaar of 16 is en die groeispurt achter de rug, dan kan hij ernstig beginnen.
hij is 14, wat als hij met een geavanceerd voedingsschemathuiskomt enz ijn ma wil niet speciaal voor hem koken.
Geef dit kereltje gewoon de tijd,hij heeft nog een heel leven, ik ben wel maar begonnen op 42j
@ sniper, leer idd beter wat onderscheid te maken tussen wie je goede tips geeft en wie je pest, mij neem je direct ernstig door mijn leeftijd, maar wees zeker, heb hier al reacties van jonge gasten gelezen ook, die het wél goed menen met je

sniper zou een ervaren iemand moeten hebben die hem helpt een goed voedingsschema samen te stellen, ik heb jammer genoeg zelf nog geen ervaring genoeg ervoor, en ben zelf veeritiger, weet niet of je speciaal op sommige dingen moet letten voor een erg jong iemand.
meer en betere voedign kan idd helpen, maar ik zou hem gewoon laten voortboeren, tot hij jaar of 16 is en die groeispurt achter de rug, dan kan hij ernstig beginnen.
hij is 14, wat als hij met een geavanceerd voedingsschemathuiskomt enz ijn ma wil niet speciaal voor hem koken.
Geef dit kereltje gewoon de tijd,hij heeft nog een heel leven, ik ben wel maar begonnen op 42j
@ sniper, leer idd beter wat onderscheid te maken tussen wie je goede tips geeft en wie je pest, mij neem je direct ernstig door mijn leeftijd, maar wees zeker, heb hier al reacties van jonge gasten gelezen ook, die het wél goed menen met je

Je moet helemaal nergens op letten maar gewoon VRETEN. Hebben we wel wat vaker herhaald hoor. :p

Dan zal ik maar een normale vraag stellen: Hoe zijn de vooruitgangen met je ouders? Mag je al wat meer dan nu (niks)? :D

zoals ik al dacht, sniper kan zijn computer niet verlaten :( sad

Ben je verdomme nou nog niet gegroeid sniperx, jij eigenwijze ecto.

Coole avatar sniperx!

:roflol:

er zijn al zat mensen geweest die hem willen helpen met voeding/training/id'en om te kunnen trainen..

maar het lijkt wel alsof hij ze stuk voor stuk negeert

@sniperx, en ik verwacht een reactie!!

Hoeveel Kcal krijg je nou daadwerkelijk binnen op een dag?

Wil dit graag weten voordat ik begin te spammen dat je moet eten, draak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven