Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer is het haat volgens jou?

Als iemand niet positief is oid?

Als je niet vind dat hij keihard bulkt, gigantische PR's zet, hard traint, goed bezig is, cool is, z'n foto's geweldig zijn, of enorme progressie boekt is het haat.

Zodra je hem tips geeft, je mening geeft, hem een spiegel voorhoudt, of gewoon grappige posts maakt klikt hij op Rapporteer.

Helaas kijkt er hier een bepaalde mod mee, die zeer partijdig is voor Sniperx, en die zeer onprofessioneel bezig is.

Ik zag wel wat vooruitgang in de borst/biceps. Jammer dat je andere logje op slot is, maar ik kan je zeker begrijpen. (je kent mijn vorige logjes nog wel:eek:)
Laat je niet kisten maatje.:)

Waarom zou je berichten reporten als ze zeggen dat je k*t traint? Dat is gewoon zo, dat is niet tegen de regels ;) Maar ik snap het wel, nu hij een vriendin heeft is het trainen niet meer nodig he :roflol:

Heb de foto's ingestuurd. Zal nog online komen voor de contest, zal hem nu afmaken ook. Voor de rest: Dag dag DBB.

Met respect aan mensen als: Dumba, GroteSuriman, Big T, EricR, BigMaus, TheRock, Sephi, 3XL, Loo, Loca, Minotaurus, Basiclove, G3rr3, Yoshuba, en nog wat anderen.

en Angelus niet?:(:mad:

Bedoel je trwns niet objectief?

Succes sniper... verstandig.

Gewoon een jaartje of 2 genieten van het kind zijn. Gewoon lekker 3x per week gaan trainen, beetje leren zuipen. Beetje leren eten.
En dan over 2 jaar met een stevige basis, en zonder grootheidswaan weer terugkomen onder een andere account ;). Succes.

Je mag kiezen!

Subjectief: 10
Objectief: Not so much.

Heb de foto's ingestuurd. Zal nog online komen voor de contest, zal hem nu afmaken ook. Voor de rest: Dag dag DBB.

Met respect aan mensen als: Dumba, GroteSuriman, Big T, EricR, BigMaus, TheRock, Sephi, 3XL, Loo, Loca, Minotaurus, Basiclove, G3rr3, Yoshuba, en nog wat anderen.

Holy shit wat een emo post :roflol:

Wat hebben jullie gedaan van het weekend?

Ik had gister een feestje, zometeen ff hardlopen en vanavond vroeg naar mn nest.

:fuu:

Tja, wel spijtig!

Mja...ciao!

Wat een frustratie :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven