MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hitler_ban_all_noobs.jpg

Hahaha, ja ik wil dus van hem horen op hoeveel hij nu zit. Dan kan ik zelf me conclusies trekken;)

Bespaar jezelf de moeite joh! Goede adviezen doet sniper niks mee, je krijgt alleen maar bijdehande reacties, en koppige tegenargumenten..

Bashen, en hij rapporteert je, of negeert je.

Hij heb geen poot om op te staan als hij iemand report, want die zeggen gewoon de waarheid, en houden zich aan de regels :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.086
Godver****ingdomme.

Squat 1x10x22.5kg
1x8x25kg
1x6x27.5kg

Walking Lunges 3x10x10kg

Deadlift 3x10x31.5kg

Bench Press 1x10x22.5kg

Floor Press 1x10x5kg

Dumbbell Flyes 3x10x5kg

Barbell Curls 1x5x22.5kg
1x5x25kg

MP 1x8x25kg
1x5x27.5kg
Ma komt naar boven, ziet 31.5kg stang: "Train jij daar mee?!!" "Jij zit al vroeg in een rolstoel!!" "Tilt gewicht op, en het lukt haar niet" "PFF veel te zwaar man, je verdoet alles!"
En dus ter gevolg:

FAIL op de 31.5kg, niet eens 1 rep.

Bench Dips 3x10xBW

Com: Werd zo ****ing pissig om m'n ma dat ik de boel aan de kant flikkerde en zo ben gekapt, ik moest dan wel nog sit-ups doen maar het boeide me geen ****ing fl**ker meer. Dit is dus wat ik ****ing bedoel, ik mag NIKS.

kom op sniper, t is toch veel beter eerst wat meer herhalingen met MINDER gewicht te doen dan die geweldige 'pr''s van 1 herhaling

• #2.089
Waar zie jij 1 reppers? Of PR'S?

1x31.5kg front squat (ATTG) daar al eentje

Ik begrijp dat je boos bent op je ouders. Maar ga er eens tegen in, kom anders met wat bewijsmateriaal dat het tegendeel aantoont. Blijkbaar hebben je ouders nooit van sporten gehoord?

Geef anders het telefoon nummer van je moeder, dan bel ik wel even.

• #2.093
zolang je moeder maar tegen je op kijkt!

Wat een drama log :o
tijd voor een lock , nee ?

• #2.096
Godsamme

Snipe hou je rustig.. je bent pas 14 en t is goed dat je zo jong ben begonnen.

Ik begrijp je ouders ook wel: zo zijn zoveel ouders omdat veel mensen andere opvattingen over bb hebben, vooral op zo'n jonge leeftijd ivm GROEI
Ik weet niet of je echt op je max traint maar voetballers kunnen 8 cm korter blijven door zware inspanningen voor hun 16e

Ik zeg niet dat t bij jou t geval is en of ik er zo over denk maar dat zal vast wel reden tot bezorgdheid bij je ouders zijn. Zoek goede artikelen op die het tegendeel bewijzen en laat ze dat is lezen.. alleen zo overtuig je ze en kan je verder

• #2.098
Ja sorry 'k zal rustig blijven.

Ik ben van 1.59m naar 1.81m gegaan...

pff.. je moet je ouders overtuigen, niet ons

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven