XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom doe je zo'n rare MM? Probeer anders een crabversie, is makkelijker. :p

Waarom die kuitpic? Ik ken vrouwen die met Start2Run gespierdere kuiten hebben gekregen dan dat.

Kuit:

35jjr85.jpg

Als je je broek nog boven je knie kan oprollen ben je een ecto.

Ik had je toch iets slimmer in geschat sniper.. Je post een foto van een lichaam waar in totaal nog geen 10 liter melk in zit en zegt vervolgens dat je je buikspieren niet aangespannen hebt omdat je borst anders niet goed uit komt.. Vind je het gek dat je haat reacties krijgt? Hoevaak wil je horen dat je moet gaan eten? Wil je dat we nu ineens zeggen dat je een monsterprogressie hebt gemaakt? Face the reality..

Elke keer als je achter de computer kruipt neem je een liter chocomel, een liter volle melk, een pak studentenhaver, eieren en boterhammen met tonijn mee, dat doe ik ook. Je kan rustig dbb checken en je drinkt / eet ondertussen op je gemak. Je moet echt serieus gaan eten, en niet van die p*ssy meals maar gewoon echt veel, en niet één dag, niet één week maar maanden, post dan nog eens een foto.

oh brother, kijk daar eens, een gespierde garnaal

weeral k*tfoto's met mislukte poses
en nee, je ziet nog altijd niets. wanneer ga je eten en trainen
die MM die je telkens doet is echt hilarisch :p its crabman !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.028
Dit begint me echt meer en meer tegen te staan..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.030
Heb de foto's ingestuurd. Zal nog online komen voor de contest, zal hem nu afmaken ook. Voor de rest: Dag dag DBB.

Met respect aan mensen als: Dumba, GroteSuriman, Big T, EricR, BigMaus, TheRock, Sephi, 3XL, Loo, Loca, Minotaurus, Basiclove, G3rr3, Yoshuba, en nog wat anderen.

werd tijd. hopelijk train je meer ipv achter je computerke te zitten

Heb je nu besloten om te gaan trainen of meer te gaan fappen en buiten spelen?

Je hebt nu wel ke*ker veel vrije tijd nu je niet meer op dbb zit, je moeder herkent je niet meer terug dadelijk.

Het is MinotaurEs. :D
En ja jammer om te horen, maar begrijpelijk dat je vertrekt. Het is ook te gek voor woorden vind ikzelf. Maar goed, succes en niet jezelf laten wegslaan. ;)

haha doeidoei!

Morgen is hij er weer, het is gewoon bedtijd voor die jongen!!!!!!!!

Je ziet misschien je spieren iets beter, maar je moet aankomen kerel!

Kom op kerel. Je laat jezelf nu wel heel erg kennen door te stoppen.

Wow! Het kan niet waar zijn.. Hij gaat weg!:D

Wat is er jongetje? Boos dat iedereen je uitlacht? Wat had je dan verwacht met zo'n houding, zulke wijsneuzerige opmerkingen, zulke trainingen, en vooral zulke foto's.

Ik sluit me aan bij die ene kerel die net zei dat je op je 18e terug zal kijken in dit log, en hard zal lachen er om!

Tot die tijd.. denk misschien eens goed bij jezelf na of dit wel is wat je wilt.. of je bereid bent je helemaal te geven voor deze sport, want in tegenstelling tot een hoop andere sporten, doe je deze sport helemaal alleen. Als je je best niet doet, ben jij daar gelijk de dupe van. Het kost geld, het kost tijd, en vooral ontzettend veel moeite.

Powerlifter, gewichtheffer, bodybuilder.. whatever.. je zult er keihard moeite voor moeten doen.

Dus denk nog eens goed na over wat je nou precies wilt..

Ga World Of Warcraft doen ofzo:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven