Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
met 1 ding moet ik wel lachen ; dat zijn moeder een stang met 31,5 kg niet omhoog krijgt, natuurlijk dat ze het dan veel te zwaar vind om een jongen van 14 oefeningen mee te doen, zijn ma zou beter meetrainen met hem, ze kan wat extra kracht gebruiken blijkbaar
Jaman, mijn zus kon 100KG deracken :p

DEZE training.

@ Seagal: Jup ze zijn eerder anti bb dan voor... :(

@ Keranos: ga jij eerst maar eens een waardig fysiek bouwen voor mee te doen met de 'grotere jongens'.

Keranos heeft van de foto's die ik gezien heb al een zeer waardig fysiek :D.
Maar sniper, ik dacht dat je het schema'tje van mij eens ging proberen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Keranos heeft van de foto's die ik gezien heb al een zeer waardig fysiek :D.
Maar sniper, ik dacht dat je het schema'tje van mij eens ging proberen?

Jup ik wil hem zeker proberen. Maar als ik al niet meer met 31.5kg mag trainen (stel je voor dat je moe wordt zeg)

Ey snippert, je woont in almelo toch?

Jup ik wil hem zeker proberen. Maar als ik al niet meer met 31.5kg mag trainen (stel je voor dat je moe wordt zeg)

Leg je moeder uit dat wat squatten is, welke spieren het om gaat etc. Dan vertel je meteen dat je benen de sterkste spieren van je hele lichaam zijn, en dat dat dus niet te vergelijken is met gewoon 'optillen'.

• #2.129
Als het quarter squats zijn boeit het niet. Maar dat weet ik niet.
Bas: ging om mp.

In navolging van Dumba doe ik je een aanbod: kom een keer trainen in mijn home-gym, dan leer ik je hoe het moet :P

Laatst bewerkt:
@ miron T : dat vind ik nu es tof van je, dat je die jongen echt daadwerkelijk wil helpen!

Totally. :D

jij met je reports.

de mods zullen onderhand ook wel moe van je worden.

• #2.140
en wat voor 'n antwoord valt daar op te geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven