Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
DEZE training.

@ Seagal: Jup ze zijn eerder anti bb dan voor... :(

@ Keranos: ga jij eerst maar eens een waardig fysiek bouwen voor mee te doen met de 'grotere jongens'.

ga jij nou eerst maar eens eten en trainen voor je mee mag doen met de 'kleinere jongens'

Ja sorry 'k zal rustig blijven.

Ik ben van 1.59m naar 1.81m gegaan...

:roflol:

:roflol:

Zegt een 55Kg wegende 25Kg bedpressende wijsneus, ik heb dan wel geen "waardig fysiek" maar ik squat altijd nog ruim 3x zoveel als jou :roflol:

Hahahahahha.. goeie comeback:D

Niet liegen jongetje!

waarom blijf je dan verder doen

- je mag niet
- zo te horen wil je niet
- je eet niet (2500kcal = veel te weinig)
- je traint al 2 jaar en nog altijd geen progressie

HALLO ?? IEMAND THUIS

dat roep ik ook al 3 logs lang!

ga gewoon lekker dammen ofzo kleuter

eindelijk een goed advies!

Jup ik wil hem zeker proberen. Maar als ik al niet meer met 31.5kg mag trainen (stel je voor dat je moe wordt zeg)

Idd! Balen dat je moeder langskwam! Anders had je natuurlijk beestachtig kunnen knallen met die 31.5 kg!!!!!!!!!!!!!!11111

Snipert! Ik zie alleen maar meer smoesjes waarom je niet hard kan trainen..

Bespaar jezelf de moeite.. stop met trainen, en vooral met loggen!

Report me maar weer:D

en wat voor 'n antwoord valt daar op te geven?
Wat jij ervan vindt dat ik over 2 weken 100 kilo weeg en jij nog steeds geen 60? En waarom jij het nodig vindt om een foto op te zoeken na 2 operaties om me daarmee "belachelijk" te maken? Iemand van de club van 100 maak je niet belachelijk.

hahahahahaah hier ging ik even stuk

"ik ben van 1,59 naar 1,81 gegaan"

"Beest!"

tranen staan in me ogen haha

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

wat een log dit:roflol: prachtig

Ga jij eerst eens een schema opstellen waarbij je geen 2 uur bezig bent :roflol:.
Liever 2 uur bezig dan bezig met 1x1x31.5 barbell curl.

Dit log word alleen maar erger. Ik zou maar eens bij die MironT gaan kijken als ik jouw was. Tenzij je 'niet mag' ofc.

pff tellen kun je ook al niet zijn er nog niet de helft op maandag mn drukste dag en een 4de op woensdag L

pff en dat zou niet kunnen in jou wereld??

ik heb ook soms trainingen met +15 oefeningen

so WHAT ik goei er op, en zo zijn er meer die daar op groeien! lee priest wel eens bekeken?

goed, mby groei jij er niet op... maar dat kan je niet met zekerheid zeggen omdat jij nog nooit spiermassa gegaint hebt:D

dus.... proberen?

1x1x31,5..... dat gaat je zeker massa geven

heb je een link naar die 20 oefeningen?

Lee priest is een kuurende vetz*k.

Lee priest is een kuurende vetz*k.

En sniperx is een ondervoed, ongemotiveerd, bijdehand, aandachtsvragend, bang, verlegen-irl-maar-grote-bek-online, irritant jongetje, die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft, maar in werkelijkheid geen flauw benul heeft waar hij over praat, waar hij mee bezig is, en hoe hij zichzelf voor schut zet!

En sniperx is een ondervoed, ongemotiveerd, bijdehand, aandachtsvragend, bang, verlegen-irl-maar-grote-bek-online, irritant jongetje, die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft, maar in werkelijkheid geen flauw benul heeft waar hij over praat, waar hij mee bezig is, en hoe hij zichzelf voor schut zet!

Had het niet beter kunnen verwoorden. Wat een k*tkind.

report report report report report

haha so true:roflol:

maar goed dat hij geen foto van zijn hasses online zet, dan zou hij in geen een gym meer kunnen trainen zonder finaal de grond in geboord te worden:P

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

hahaha markos:P

haha so true:roflol:

maar goed dat hij geen foto van zijn hasses online zet, dan zou hij in geen een gym meer kunnen trainen zonder finaal de grond in geboord te worden:P

Via hyves kan je 'm vinden.. Bryan hafc ofzo.. hele grappige foto als profielfoto.. leuk bloempot-kapsel enzo:D

Jan Peter Balkenende/harry potter in de dop.

Via hyves kan je 'm vinden.. Bryan hafc ofzo.. hele grappige foto als profielfoto.. leuk bloempot-kapsel enzo:D

Jan Peter Balkenende/harry potter in de dop.

ga hem gelijk zoeken:P

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

zie hem niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven