Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, als hij weg is.. Mag er dan een slotje op??

Werd tijd dat hij weg ging

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Haha, komt sniperx ineens op msn, zegt ie dit, en gaat ie weer weg:

2d82xvm.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
Hallo mensen,
Ik ben Bryan, 14 jaar oud. Onderhand kennen jullie me al op DBB als irritant ventje. Wel, dat imago is hopelijk weg. Hopelijk verdien ik een 2e kans, op basis van netjes gedrag vanaf nu.

Mvg,
SniperX

Dus....denk ga ik maar eens even zondigen en dit logje lezen... mis ik bijna een reltopic :D

Maarre time for serious talk: Heeft de des betreffende persoon dit forum of beter nog het internet of nóg beter deze wereld verlaten voor komende paar jaar? :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alweer? Zoiets heb ik eerder gelezen. Triest dat je geen afscheid kunt nemen van een forum...

Ga je nu allerlei 'identiteiten' aannemen en zien welke het best in de smaak valt? Volgens mij blijf je een stronteigenwijs irritant manneke.

hahahaha dbb nog niet eens 2 uur verlaten hahahaha

Btw, je moet eens zo bijdehand doen tegen je papa en mama.

Hallo mensen,
Ik ben Bryan, 14 jaar oud. Onderhand kennen jullie me al op DBB als irritant ventje. Wel, dat imago is hopelijk weg. Hopelijk verdien ik een 2e kans, op basis van netjes gedrag vanaf nu.

Mvg,
SniperX

Welkom Bryan.

Koop alvast wat stroopwafels & cola om te beginnen met je bulk, koop 30 kg aan schijven en vandaag nog met knallen!

Groetjes

Jef Joling.

Hallo mensen,

Mvg,
SniperX

Gvd daar istie weer.. rotstraal toch eens langer op dan 2 uur

Hallo mensen,

Mvg,
SniperX

lol zelfs op het Ellegirl forum kennen ze je, niet nodig om je hier nog voor te stellen.

Wat jij ervan vindt dat ik over 2 weken 100 kilo weeg en jij nog steeds geen 60? En waarom jij het nodig vindt om een foto op te zoeken na 2 operaties om me daarmee "belachelijk" te maken? Iemand van de club van 100 maak je niet belachelijk.

Hallo mensen,

Mvg,
SniperX

Begin dan maar eens met een antwoord te geven op mijn vraag (ik snap niet waarom ik jou überhaupt steeds moet vragen om ergens een antwoord op te geven?)
Ik kom van 60 kilo bij 1m95 en ben nu 98 kilo bij 1m98.
Leg nu eens uit waarom je mij belachelijk maakt terwijl je mijn beginstats hebt? Als jij alle tips die je gegeven zijn in de praktijk brengt kan je misschien ooit nog bereiken wat ik bereikt heb, anders gewoon niet. Dan zal het hier eindigen.

• #2.195
Begin dan maar eens met een antwoord te geven op mijn vraag (ik snap niet waarom ik jou überhaupt steeds moet vragen om ergens een antwoord op te geven?)
Leg nu eens uit waarom je mij belachelijk maakt terwijl je mijn beginstats hebt? Als jij alle tips die je gegeven zijn in de praktijk brengt kan je misschien ooit nog bereiken wat ik bereikt heb, anders gewoon niet. Dan zal het hier eindigen.

Mijn excuses dat ik u belachelijk gemaakt heb :). Veel succes met trainen verder :).

Dude je laat je toch niet zo uit de tent lokken door zo'n onderkruipsel.

• #2.198
Wtf, is het DBB hackteam in actie geschoten en hebben jullie Snipertje zijn account toegeëigend? :scratch:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven