AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zucht, deze SniperX versie vind ik nu al irritant. Je hoeft niet onderdanig te zijn Sniper. Dat ben je al bij je pa en ma en je ziet waar dat toe leid.

Probeer eens om juist van de mensen van hier veel in praktijk te brengen en je pa en ma te laten realiseren waarom krachttraining zo belangrijk is.

Daar hoef je geen c**ksucker voor te spelen.

Voor de rest, succes & alles meer. 'T zou mooi zijn als je daadwerkelijk een 'beast' zou worden.

It's time for peace :cheer:
Over en sluiten ik lees niet meer mee maar wens je wel veel succes ;)

gaat sniper weg???:(

hij was juist zo leuk (de oude versie, de nieuwe vind ik nu al saai:()

Gewoon jezelf blijven sniper.
Alleen harder trainen en niet altijd happen ;)

Hallo mensen,
Ik ben Bryan, 14 jaar oud. Onderhand kennen jullie me al op DBB als irritant ventje. Wel, dat imago is hopelijk weg. Hopelijk verdien ik een 2e kans, op basis van netjes gedrag vanaf nu.

Mvg,
SniperX
rot toch op man, iedere keer als jij je bek opentrekt komt er iedere keer een grotere putlucht uit. Het houdt nooit op met jou. En met je mvg onder je posts, echt waar, bijdehand aapje

Snipe gaat gewoon voor 100x31,5 DL. Go for it.:)

Geachte SniperX,

U eet, traint en gedraagt zich als een b*ch. Ik hoop dat u dit in de toekomst verbeterd.

Met vriendelijke groet,

CXLBV

Pas maar op, anders komt er nog 50x31,5 BP bij.:eek::)

ik heb al een keer geopteerd voor een schop onder z'n hol.

Hallo mensen,
Ik ben Bryan, 14 jaar oud. Onderhand kennen jullie me al op DBB als irritant ventje. Wel, dat imago is hopelijk weg. Hopelijk verdien ik een 2e kans, op basis van netjes gedrag vanaf nu.

Mvg,
SniperX

Hallo:lol:

Je bent vervelend, bijdehand, miezerig, en veel te koppig. Je eet veel te weinig en traint helemaal verkeerd, en hebt een te grote bek tegen mensen die je advies geven. Die grote bek moet je tegen je ouders geven, zodat je misschien eindelijk eens iets mag. Smoesjes verzinnen doe je maar ergens anders. Ga lekker op ballet ofzo, dit wordt toch nooit iets. Over een paar jaar word je 18, en dan lees je dit allemaal terug.. en dan zeg je tegen je WoW-vrienden: "haha vroeger probeerde ik bodybuilder te worden, gelukkig dat ik jullie ben tegengekomen jongens."

Hou op met andere mensen af te zeiken, want je ziet er niet uit, en je hebt nog niks gepresteerd om trots op te zijn.

Mvg
Marrkos

PS: 2e kans schuif je maar in je hol, met je wannabe-emo-borderline-persoonlijkheidsstoornis-moodswings.

Geachte SniperX,

U eet, traint en gedraagt zich als een b*ch. Ik hoop dat u dit in de toekomst verbeterd.

Met vriendelijke groet,

CXLBV

:D

Hehehe ik heb toch wel respect voor zn doorzettingsvermogen (om andere mensen t bloed onder de nagels weg te halen dan, niet BB gericht :D). Maar als je BB curls net zo zwaar zijn als je squat moet je toch inzien dat je beter een andere hobby kan zoeken....

Ik begrijp dat je boos bent op je ouders. Maar ga er eens tegen in, kom anders met wat bewijsmateriaal dat het tegendeel aantoont. Blijkbaar hebben je ouders nooit van sporten gehoord?

Geef anders het telefoon nummer van je moeder, dan bel ik wel even.

MILF hunter? :D

Hallo mensen,

Mvg,
SniperX

Beste Sniper,

het is niet je manier van typen die mensen ergernis aandoet, maar het feit dat je niet traint, eet en de 800 adviezen die je worden gegeven totaal negeert. Het is niet je karakter op dbb dat je moet veranderen maar in het echte leven.

Laatst bewerkt:
Beste Sniper,

het is niet je mannier van typen die mensen ergernis aandoet, maar het feit dat je niet traint, eet en de 800 adviezen die je worden gegeven totaal negeert. Het is niet je karakter op dbb dat je moet veranderen maar in het echte leven.

oh jawel hoor :stfu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven