G
Gast 60484
wat is dat voor slappe hap, dat schiet toch niet op!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankuwel, ik eet nu zoveel mijn ouders dat toelaten. Harder trainen komt ook goed in de vorm van meer reps
. U ook succes.
![]()
gaat sniper weg
hij was juist zo leuk (de oude versie, de nieuwe vind ik nu al saai)
rot toch op man, iedere keer als jij je bek opentrekt komt er iedere keer een grotere putlucht uit. Het houdt nooit op met jou. En met je mvg onder je posts, echt waar, bijdehand aapjeHallo mensen,
Ik ben Bryan, 14 jaar oud. Onderhand kennen jullie me al op DBB als irritant ventje. Wel, dat imago is hopelijk weg. Hopelijk verdien ik een 2e kans, op basis van netjes gedrag vanaf nu.
Mvg,
SniperX
rot toch op man, iedere keer als jij je bek opentrekt komt er iedere keer een grotere putlucht uit. Het houdt nooit op met jou. En met je mvg onder je posts, echt waar, bijdehand aapje
baksteen123
Advanced Bodybuilder
Leeftijd: 21
Geslacht: M
Karma Power: 3

Hallo mensen,
Ik ben Bryan, 14 jaar oud. Onderhand kennen jullie me al op DBB als irritant ventje. Wel, dat imago is hopelijk weg. Hopelijk verdien ik een 2e kans, op basis van netjes gedrag vanaf nu.
Mvg,
SniperX

Geachte SniperX,
U eet, traint en gedraagt zich als een b*ch. Ik hoop dat u dit in de toekomst verbeterd.
Met vriendelijke groet,
CXLBV

Ik begrijp dat je boos bent op je ouders. Maar ga er eens tegen in, kom anders met wat bewijsmateriaal dat het tegendeel aantoont. Blijkbaar hebben je ouders nooit van sporten gehoord?
Geef anders het telefoon nummer van je moeder, dan bel ik wel even.

Hallo mensen,
Mvg,
SniperX
Beste Sniper,
het is niet je mannier van typen die mensen ergernis aandoet, maar het feit dat je niet traint, eet en de 800 adviezen die je worden gegeven totaal negeert. Het is niet je karakter op dbb dat je moet veranderen maar in het echte leven.