XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet hem nu wel een 2e kans geven he, hij zegt dat hij zich beter zal gedragen ;)

gaat lekker hier, blijven beulen man, ondanks het warme weer!

Omdat dit niet zo langer door kan gaan heb ik speciaal voor sniperx een brief aan zn ouders geschreven, het enige wat hij hoeft te doen is dit te printen en te laten zien aan zijn ouders.

Geachte ouders van Sniperx,

Zoals u waarschijnlijk weet is uw zoon al een tijd bezig met krachttraining, en actief op het forum van www.dutchbodybuilding.com. Hoewel wij bodybuilders, gewichtheffers, powerlifters en strongmen het alleen maar als positief ervaren als mensen vroeg beginnen met het verrijken van hun kennis over krachttraining, vinden wij het niet geheel optimaal als deze jonge personen vervolgens geen gebruik maken van deze kennis. Het lijkt ons al helemaal niet optimaal als deze jonge personen vervolgens bijdehand gaan lopen rondneuzen omdat ze niet geheel uitgeput zijn van hun sessie krachttraining vanwege het gebruik van te lage gewichten.

Wij hebben van uw zoon vernomen dat u hem niet 100% steunt in zijn reis naar een goddelijk fysiek. Dit is mogelijk vanwege uw voorkeur voor de bank en de televisie, in plaats van de Bench en het Squat rack. Daarom wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om u te vertellen dat het gebruik van hoger gewicht bij krachttraining, mits hier verantwoordelijk mee omgegaan wordt, geen hoger risico van blessures met zich mee draagt. Krachttraining is zelfs een van de meeste veilige sporten die er is, u zou er goed aan doen om de statistieken van blessures van de verschillende sporten te bestuderen. Ik heb namelijk het idee dat u er niet aan zou twijfelen om uw zoon één van de meest gevaarlijke sporten op aarde te laten beoefenen, namelijk voetbal. Zelfs als het gewicht één enkele keer niet optimaal wordt gebruikt zal dit zelden lijden tot een blessure. Zelf heb ik namelijk een aantal keren in een status van zekere geilheid een negerin van 100 kilo opgetild, met een niet optimale positie van de onderrug. Tot op heden heb ik hier nog geen negatieve effecten van ondervonden, en dus lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat uw zoon zich met goed gebruik van gewichten zou blesseren.

Met vriendelijke groet,

Een geïrriteerde bodybuilder

Zelf heb ik namelijk een aantal keren in een status van zekere geilheid een negerin van 100 kilo opgetild, met een niet optimale positie van de onderrug. Tot op heden heb ik hier nog geen negatieve effecten van ondervonden, en dus lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat uw zoon zich met goed gebruik van gewichten zou blesseren.

:roflol: :roflol:

Haha, je durft anale coïtus niet aan maar met negerinnen nken wel.

Moet je eens proberen Tjok, een negerin. En dan niet zo'n magere hé, wel een flinke nemen. Zal je denk ik beter bevallen dan al die magere bleke meisjes.

En heeft hij al een ban aangevraagd?

Valt hier nog wat te rellen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.237
Zware nacht achter de rug, ==> Prive.

Dus voor nu, net uit bed:

Sit-ups 1x10
Push-ups 2x10

Zal vandaag nog wel meer push-ups doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug