Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn die gewichten nu per kant ??? of écht het totaal van beide kant :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
Mijn laatste tip:
Benchen met 25 kg op je bed gaat je nergens brengen.

Een goeie home chest training:
Weighted backpack push ups op deze manier: http://www.youtube.com/watch?v=7f-wV5s3r_Q
Weighted backpack dips

En extra oefening voor je rug naast barbell bent over rows:
Weighted backpack pull ups: Aan een boom of trap ofso.

Verder gewoon MP en squat blijven doen.
Eventueel aan de schouder training backpack side en frontraise.

Ik hoop dat je er wat mee doet. Ik denk dat het je meer massa gaat opleveren dan benchen met 25kg.

Danke, ik doe nu floor presses :)

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

zijn die gewichten nu per kant ??? of écht het totaal van beide kant :eek:

Ik heb niet meer schijven :o, ik moet nodig eens nieuwen gaan bijkopen. 8 Euro voor 15 kg of zo :D

Gewoon creatief denken, sowieso backpack push up met 30kg bereik jij niet zo snel. Oftewel je kan er op groeien.

• #2.287
Gewoon creatief denken, sowieso backpack push up met 30kg bereik jij niet zo snel. Oftewel je kan er op groeien.

Ja, ik was al van plan om push-ups te gaan doen met m'n rugzak op. En dan elke training 1 kg er bij ;).

Ik zit nu aan de witte motor :p.

Mijn laatste tip:
Benchen met 25 kg op je bed gaat je nergens brengen.

Een goeie home chest training:
Weighted backpack push ups op deze manier: http://www.youtube.com/watch?v=7f-wV5s3r_Q
Weighted backpack dips

En extra oefening voor je rug naast barbell bent over rows:
Weighted backpack pull ups: Aan een boom of trap ofso.

Verder gewoon MP en squat blijven doen.
Eventueel aan de schouder training backpack side en frontraise.

Ik hoop dat je er wat mee doet. Ik denk dat het je meer massa gaat opleveren dan benchen met 25kg.

Dat zei ik ook, alleen ik weet niet wat hij daar mee gaat doen..

Danke, ik doe nu floor presses :)

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Ik heb niet meer schijven :o, ik moet nodig eens nieuwen gaan bijkopen. 8 Euro voor 15 kg of zo :D[/QUOTE]

Domme lul had je bod van dumba maar moeten aannemen

Goed advies hier Sniper. Ik denk ook gezien het gebrek aan materiaal en een deftige plaats om te trainen dat je met dat soort bodyweight oefeningen verder zult komen. Dan heb je al een nette basis als je dan eindelijk naar de gym mag.

Klopt ik heb tig jaar zo vaak opgedrukt nog nooit echt gebankt voordat ik begon met trainen en had een redelijke chest zonder echt met weights te hebben getraind. Maar je moet wel discipline hebben om het alleen in je kamertje te gaan doen. Ik deed het altijd in een groepsles.

Damn 14 jaar en niet naar de sportschool mogen gaan. Als ik ouder was zou ik juist blij zijn. Moeten we echt wel sniper aanwijzen als de schuldige zijn ouders zijn denk ik ook erg kortzichtig en niet van deze wereld.

• #2.296
Is de Side chest pose goed uitgevoerd..? ???

35d6d93.jpg

Zie ik daar een (lichte) verbetering in z'n chest? ???

Lijkt er verdacht veel op.

Klopt ik heb tig jaar zo vaak opgedrukt nog nooit echt gebankt voordat ik begon met trainen en had een redelijke chest zonder echt met weights te hebben getraind. Maar je moet wel discipline hebben om het alleen in je kamertje te gaan doen. Ik deed het altijd in een groepsles.

Damn 14 jaar en niet naar de sportschool mogen gaan. Als ik ouder was zou ik juist blij zijn. Moeten we echt wel sniper aanwijzen als de schuldige zijn ouders zijn denk ik ook erg kortzichtig en niet van deze wereld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
pappa en mamma x:D

35d6d93.jpg

trek het je niet aan wat het merendeel hier zegt sniper;) Hoewel je toch een ecto bent, en zeer mager, zie je toch wel dat je traint en er zijn zat 14jarigen die er 10x slechter uitzien dan jou. (edit2: maar er zijn er ook enkele die er 10x beter uitzien, dus laat deze comment je niet naar het hoofd stijgen:D)
Probeer je ouders gewoon te overtuigen om je naar een sportschool te laten gaan en wat meer vreten en dan heb je een fysiek om trots op te zijn tegen je 16de verjaardag:)

35d6d93.jpg
1) http://lmgtfy.com/?q=Side+Chest+Pose
2) Druk op Afbeeldingen
3) Geef antwoord op je eigen vraag

Het antwoord is trouwens nee als je geen zin hebt in het bovenstaande.

------
Ik zal je ook maar gelijk mijn mening geven.
Je kan zien dat je traint (als 14 jarige dan), maar kijk eens hoelang je al bezig bent met 'bb' en hoeveel kennis je inmiddels hebt vergaard; dan verwacht je toch een heel ander fysiek.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/ecto-2003-2009-a-214611/
Dit is toch niet wat je wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven