Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omdat het snipe is zal ik er ook nog wat klein grut bij doen.Wat hele kleine schijfjes van 1-2,5kg. Ik ga toch weinig meer met gewichten bezig, omdat ik NL Kampioen Atletiek 35+ wil en ga worden.![]()
Speerwerpen of kogelstoten daarintegen weer wel 
Een strongman van 100Kg ofzo zie ik nog niet hoogspringen of de 800 meter rennenSpeerwerpen of kogelstoten daarintegen weer wel
![]()
Ik doe 7-kamp,100m, verspringen, hoogspringen, polstok, hinkstap en snelwandelen. Ik deed laatst 100m snelwandelen in 23 sec=15,7km/u. Miep,miep.
Ik ben nooit zwaar geweest, daarom schakel ik makkelijk in div. sporten.
's Zomer 80kg: in de winter 87kg ongeveer...als ik niet ziek ben zoals het afgelopen half jaar.Ik doe 7-kamp,100m, verspringen, hoogspringen, polstok, hinkstap en snelwandelen. Ik deed laatst 100m snelwandelen in 23 sec=15,7km/u. Miep,miep.
![]()

Omdat het snipe is zal ik er ook nog wat klein grut bij doen.Wat hele kleine schijfjes van 1-2,5kg. Ik ga toch weinig meer met gewichten bezig, omdat ik NL Kampioen Atletiek 35+ wil en ga worden.
Geen idee maatje. Wat is je doorsnee van je Barbell? Op 30mm doorsnede passen ze niet. Anders een 26mm stangetje kopen. 2e hands is dat 10-15 euro denk ik.
Totaal is het met dat kleine grut 55kg.![]()

)Hmm, dat moet te doen zijn. Maar 26 mm? Zijn die te vinden dan?
55 kg schijven? Hoeveel betaal ik dan aan verzendskosten? (In dit geval verkoop ik dan mijn barbell voor.. 10 euro of zo)
26 euro kost het. 1 pakket tot 30kg =13 euro. Op marktplaats of misschien bij jou in de buurt is dat wel vindbaar.

Ik geef alleen een mededeling hoor, ik zoek toch verder?

Anders had hij die ook gekregen.Ik ben nooit zwaar geweest, daarom schakel ik makkelijk in div. sporten.
's Zomer 80kg: in de winter 87kg ongeveer...als ik niet ziek ben zoals het afgelopen half jaar.Ik doe 7-kamp,100m, verspringen, hoogspringen, polstok, hinkstap en snelwandelen. Ik deed laatst 100m snelwandelen in 23 sec=15,7km/u. Miep,miep.
![]()
Dan vind ik een podiumplaats in het sm circuit ook niet echt makkelijk haalbaar. ik dacht dat dat op het eerste moment je doel was?
sniper ik vind je echt een verwend k*t jong. iedereen biedt je van alles aan en zelf doe je er totaal geen moeite voor.
Dan vind ik een podiumplaats in het sm circuit ook niet echt makkelijk haalbaar. ik dacht dat dat op het eerste moment je doel was?
sniper ik vind je echt een verwend k*t jong. iedereen biedt je van alles aan en zelf doe je er totaal geen moeite voor.

Ik wou een podiumplek halen bij het steenstoten bij de Celtic Strong Man, maar Theo Velthuis (een boer op wielen=de organisator) van die wedstrijd en die beantwoordt gewoon geen mails, dus daar ga ik niet meer voor.
Ik zal er ff een enquette tegen aan gooien.
Wat zien jullie liever?
1. Ik blijf gripsport doen en zal dan een keer 5e-10e worden op het EK Grip, maar dan heeft sniper geen stangetje. Dan zal mijn rug wel weer gaan opspelen en die is echt zwakjes. Diverse gewichten met 1 hand liften waarbij het oploopt tot 140kg per hand
2. Ik streef mijn doelen na en wordt volgend jaar meervoudig NL Kampioen Atletiek 35+ en dan betaalt sniper mij 39 euro en dan heeft hij een Barbell, een Axle en genoeg gewichten voor de komende jaren.
Ik slaap later wel, want ik ben t/m zondag vrij en ik vind het best spannend worden hier.
BTW de Axle is een griponderdeel =5cm dikke stang
ik zeg: doen!