AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
En dat is dan 1 L melk.. :p

wanneer ga je eten. ja melk is goed, maar eten ook

door de log van sniperx is mijn aids genezen
bedankt sniperx!

een positieve comment: je hebt net 1L melk op achter de computer?

Dan is er mss nog hoop.

Het is opstuurbaar, maar ik heb geen doos die 40kg houdt en als ik zelf een soort krat moet gaan betalen + verzendkosten dan zit je al gauw op 50-60 euro. Da's een flink bedrag voor je neem ik aan.
Die eerste oplossing is nog altijd het makkelijkst.

meerdere dozen? Zoiezo gaan pakket services maar max 30kg per doos voor je versturen.. Dus als je er 2 van 20 maakt, houdt een doos wel.

Ik ga zo het postkantoor ff bellen.

Je moet dan ook nog iemand regelen die de 40kg gewichten op de slaapkamer van sniper kan krijgen. want met max 31 deadlift krijgtie dat zelf nooit boven natuurlijk.:p

Hehe nee grapje, met die 40kg extra kun je weer tijdje vooruit en kun je ook meteen een bankje in elkaar zetten.

Je moet dan ook nog iemand regelen die de 40kg gewichten op de slaapkamer van sniper kan krijgen. want met max 31 deadlift krijgtie dat zelf nooit boven natuurlijk.:p

Hehe nee grapje, met die 40kg extra kun je weer tijdje vooruit en kun je ook meteen een bankje in elkaar zetten.

Het is 4x10kg; ik zou zeggen...doe als een Highlander en gooi ze 1 voor 1 omhoog. Ik gooi dan zo'n 6-7 meter hoog per stuk.:D
Het kost 26 euro btw en ze zijn 26mm doorsnede. (+100 euro voor de overtuigingskosten:p)
Ik hoor het wel.;)

Het is 4x10kg; ik zou zeggen...doe als een Highlander en gooi ze 1 voor 1 omhoog. Ik gooi dan zo'n 6-7 meter hoog per stuk.:D
Het kost 26 euro btw en ze zijn 26mm doorsnede. (+100 euro voor de overtuigingskosten:p)
Ik hoor het wel.;)
Ik weet het antwoord al: "Mag niet."

Kom op sniperx, doendoendoen!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven