Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat denk je zelf, Snipert? Waar zal je ergens eindigen met de contest? Middenmoot? Winnaar? Of onderaan??

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.427
Onderaan. Zo, vandaag weer knallen! Nu eerst even squaten :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.429
Op oudjaarsdag ga ik ook knallen ;)

Kunnen ook gezwollen lympfeklieren zijn, dit heb je bij verminderde weerstand bijvoorbeeld.

ot; goede training sniper! hoeveel push ups kan je nu?

Klopt; de weerstand was heel erg laag.:(
Alle lymfeklieren nek, keel, lies waren opgezet.:)
Er stroomt nu energie door mijn lichaam die ik 6-7 maanden niet gevoeld heb. Ik ga die atletiekguys opvreten.:D

goede nachtrust lijkt ookal op niets 1:50 en je zit nog rond te hangen op een bb forum.
you make me sick.

goede nachtrust lijkt ookal op niets 1:50 en je zit nog rond te hangen op een bb forum.
you make me sick.

Dacht eerst dat je over mij had. Ik lig trouw in bed op een vroeg tijdstip, maar zie nu wat je bedoelde. Ja, snipe. Op tijd naar bed gaan hoort er idd wel bij.
Regelmaat in je leven, maatje.:)
Mag het van je ouders???

Regelmaat en genoeg slaap is heel belangrijk, sniperx. Let daar goed op! :)

En sniper, mag 't nog van je ouders?

Hoe bestaat t dat ie er zo weinig mee doet... niemand krijgt zulke aanbiedingen

Hij is wakker zag ik.11.31 laatste activiteit. Ook als je bang bent om het te zeggen, kun je dat rustig doen. Dan kan ik ze aan iemand hier uit de buurt weggeven, zoals Thomas (TGA) bijv.:)

Ik vrees het beste, Sniper mag/zal die gewichten niet gebruiken, vrees ik Dumba. Dus..Zijn ze nog te koop? :D

Ha ha. Je kunt ze ophalen of ik stuur ze op. In mijn logje staat alles wat ik weg ga geven. Uit mijn hoofd weet ik niet alles;).Wordt toch een beetje dement.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven