XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks maar ik wil dit en ik ga door totdat ik fatsoenlijk kan trainen. Stilzitten is achteruitgaan. Een leuke basis moet er voor de 16e in ieder geval zijn. En het bashen: Ach ja, 20-30 jarige mensen die niks beters te doen hebben. "Werk jij"? "Nee, dat moet in je zitten. De een werkt tot zijn dood en de ander zit thuis tot zijn dood."

Je werkt om te leven.

je doet niet aan BB om te leven.

Nouwjah ik wel eigenlijk, en velen met mij, maar toch.

als ik lees wat iedereen zeg kom je best wel over als een b*ch boy :p

maarja wie ben ik
Een b*ch.

Snipertje, doorknallen man

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Je werkt om te leven.

je doet niet aan BB om te leven.

Nouwjah ik wel eigenlijk, en velen met mij, maar toch.
Dude, je slaat compleet de spijker naast de plank.. Ga trainen ofzo.

Wat het cola verhaal betreft; dat zijn ook cals. Met het vetpercentage waar de meeste jonkies op zitten, kan je ook best af en toe een glaasje cola nemen, cals zijn cals. Gewoon zo veel mogelijk vreten

t9e782.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.605
Een b*ch.

Snipertje, doorknallen man

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Dude, je slaat compleet de spijker naast de plank.. Ga trainen ofzo.

Wat het cola verhaal betreft; dat zijn ook cals. Met het vetpercentage waar de meeste jonkies op zitten, kan je ook best af en toe een glaasje cola nemen, cals zijn cals. Gewoon zo veel mogelijk vreten

Thanks. Toch drink ik liever i.p.v. cola yoghi en melk. Per liter 550 en 470 kcal.

Waarom drink je geen chocomelk?

Thanks. Toch drink ik liever i.p.v. cola yoghi en melk. Per liter 550 en 470 kcal.
Beter drink je melk idd, maar als je ouders dat niet veel willen kopen, kan je alsnog over gaan naar de drankjes met veel suikers (al zit er in melk geloof ik ook al per liter 45 gr lactose suikers)

Gaat dit topic dicht na de contest?

Beter drink je melk idd, maar als je ouders dat niet veel willen kopen, kan je alsnog over gaan naar de drankjes met veel suikers (al zit er in melk geloof ik ook al per liter 45 gr lactose suikers)

Zou niet weten waarom ze dat niet willen kopen wat volgens mij is melk goedkoper als cola ;) of je moet euro shopper achtige cola drinken dat is dan wel goedkoper

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.611
Het is geen probleem 1 liter melk per dag.

@ Bas: laten darmen niet toe

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Stemmen mensen! :D

Goede training kerel!

hoe ziet je voeding er uit de laatste tijd, nog aan het bulken als een beest?

haha ja die stang is echt nooit 15kg.. hoe lang was die zei je? 1.20m ofzo..
haha. De 50mm stang bij mij in de gym van 1.80 meter is 10kg

haha ja die stang is echt nooit 15kg.. hoe lang was die zei je? 1.20m ofzo..
haha. De 50mm stang bij mij in de gym van 2 meter geloof ik is 10kg

Normaal is een 50mm stang (2200mm lang) 20kg. Mijn oude 2m 30mm stang was 13kg dat is denk ik vrij normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven