AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Sniper,

Vervelend uh, 3 pagina's gebash? Toch moet ik zeggen dat je het voor een gedeelte over jezelf afgeroepen hebt. Je hebt de 'haturzzz' niet genegeerd, zoals zovaak wel als advies is gegeven. Het spelletje blijft alleen maar leuk als jij zo terug blijft reageren.

Wat ik dan weer niet vind passen is je instellingen, en je overmatige reacties op positief commentaar. Ik snap dat positief leuker is om te ontvangen als negatief, maar van beide kun je leren.

Ook vraag ik me nu wel hard af hoe het moet als je in een gym bent. Als je je nu al zo hard laat opnaaien door wat lettertjes, vraag ik me af hoe jij met de gewichten zal zijn. Een ding is zeker, die zullen je meer bescheidenheid leren dan hier, dat is zeker.

Houd ons op de hoogte van de volgende dingen;

- Of je naar die gym mag
- Wat voor materiaal erin staat

Want echt, ik denk dat op dit moment alles beter is als thuis trainen. En over het commentaar van bulken.. Als jij 1.000 caloriën boven je onderhoud zit, met in totaal genoeg eiwitten, dan hoef je daar echt niet boven te gaan. Je verbruik is nu nog laag, en het is onnodig om kilo's vet aan te zetten.

Tot zover een hopelijk constructieve, en leerzame post voor jou. ;)

Hij bulkt echt niet 1000 cals boven zn onderhoud. Anders zou hij allang meer zijn aangekomen.

stop de haat jongens, sniper heeft maar voor 30kg thuis dus hij moet roeien met de riemen die hij heeft, hij kan iig al zn lichaam erop voorbereiden zodat die straks na een gym gaat en goed kan beginnen :D
en we zijn toch allemaal zo begonnen met een beetje thuis aanklooien

Een goedenavond mijnheer, ik verzoek u vriendelijk plaats te nemen achterin de rij.

Yes my lord... of course my lord.... ik zal met 31 kg gaan trainen maandag my lord....

ik train met 20, dan met 31 my lord, is dat niet genoeg verhoging my lord?

My lord, ik ben niet arrogant, ik probeer juist beleefd te zijn, my lord.

Bijdehandje. :rolleyes:

stop de haat jongens, sniper heeft maar voor 30kg thuis dus hij moet roeien met de riemen die hij heeft, hij kan iig al zn lichaam erop voorbereiden zodat die straks na een gym gaat en goed kan beginnen :D
en we zijn toch allemaal zo begonnen met een beetje thuis aanklooien

Hehe eigenlijk niet. Ben gewoon in een gym begonnen met een (k*t)schema, maar via dbb eigenlijk alles snel verbeterd. Geen dikke geavanceerde schema's zoals je vaak bij gastjes ziet. Rippetoe en al dat soort dingen. Ik weet er ook echt helemaal niets vanaf, eerlijk.
Net zoals westside barbell ofzoiets, maar gewoon begonnen met split. Heel simpel en langzaam aan meer de voeding gaan aanpassen. Heb het de tijd gegeven en ging er goed op. Toen eens een paar maanden een ander schema geprobeerd en trainde niet lekker, groeide niet goed, maar wel volgehouden om te kijken of het nog zou veranderen. Na 3/4 maanden was het echt niets en toen weer overgestapt op split. En toen weer groeien.
Je ziet te veel (imo hoor) dat ze te kort schema'tjes proberen.

Sniper doet er misschien verstandig aan om gewoon veel brinta, brood, pasta's en vlees te eten. 2x in de week een grote maaltijd mac of burgerking en even aan zijn pappie vragen of hij hem wil helpen om over zijn 16kg benchpress plateau te komen. En niet hier de grote vent uit te hangen. Misschien weet hij wel 10x meer als mij met al dat 'lezen en leren' van hem, maar hij presteerd zo te lezen iig 1000x minder. En tja... Daar groei je toch nog steeds niet van pik... Dus kap lekker met het beachproof log en sowieso het loggen, want ik zie alleen maar "jij hebt een 4 voor duits' en 'de juffrouw heeft een laag truitje aan' posts en godverredomme daar schiet je toch geen moer mee op man!

Dbb zou echt pas vanaf 18 jaar moeten zijn...

ik zou ook liever zien dat Sniper wat raad aan zou nemen..

maar aan de andere kant: hij is nog steeds 14, dat hij al enigszins in beweging is, verdiend respect.. en al helemaal bodybuilding. ok, op zijn eigen maniertje en niet zwaar.. maar dat komt wel, tezijnertijd. niet nu.

mocht hij op zijn 16e nog zo bezig zijn als nu, dan wordt het anders imo.. dan heeft hij geen excuus meer.

ennuh mensen... nogmaals, hij is 14! bashen op deze manier lijkt helemaal nergens op! geldt btw niet voor allen.

en dan kan er wel gezegd worden vanne hij doet irritant, bijdehand oid maar daar heeft hij, met alle respect, de leeftijd ook wel een beetje voor.

ik zou ook liever zien dat Sniper wat raad aan zou nemen..

maar aan de andere kant: hij is nog steeds 14, dat hij al enigszins in beweging is, verdiend respect.. en al helemaal bodybuilding. ok, op zijn eigen maniertje en niet zwaar.. maar dat komt wel, tezijnertijd. niet nu.

mocht hij op zijn 16e nog zo bezig zijn als nu, dan wordt het anders imo.. dan heeft hij geen excuus meer.

ennuh mensen... nogmaals, hij is 14! bashen op deze manier lijkt helemaal nergens op! geldt btw niet voor allen.

en dan kan er wel gezegd worden vanne hij doet irritant, bijdehand oid maar daar heeft hij, met alle respect, de leeftijd ook wel een beetje voor.

Konten likker :rolleyes:

Hehe eigenlijk niet. Ben gewoon in een gym begonnen met een (k*t)schema, maar via dbb eigenlijk alles snel verbeterd. Geen dikke geavanceerde schema's zoals je vaak bij gastjes ziet. Rippetoe en al dat soort dingen. Ik weet er ook echt helemaal niets vanaf, eerlijk.
Net zoals westside barbell ofzoiets, maar gewoon begonnen met split. Heel simpel en langzaam aan meer de voeding gaan aanpassen. Heb het de tijd gegeven en ging er goed op. Toen eens een paar maanden een ander schema geprobeerd en trainde niet lekker, groeide niet goed, maar wel volgehouden om te kijken of het nog zou veranderen. Na 3/4 maanden was het echt niets en toen weer overgestapt op split. En toen weer groeien.

Sniper doet er misschien verstandig aan om gewoon veel brinta, brood, pasta's en vlees te eten. 2x in de week een grote maaltijd mac of burgerking en even aan zijn pappie vragen of hij hem wil helpen om over zijn 16kg benchpress plateau te komen. En niet hier de grote vent uit te hangen. Misschien weet hij wel 10x meer als mij met al dat 'lezen en leren' van hem, maar hij presteerd zo te lezen iig 1000x minder. En tja... Daar groei je toch nog steeds niet van pik... Dus kap lekker met het beachproof log en sowieso het loggen, want ik zie alleen maar "jij hebt een 4 voor duits' en 'de juffrouw heeft een laag truitje aan' posts en godverredomme daar schiet je toch geen moer mee op man!

het is nou eenmaal zijn keus dat hij het op deze manier doed, kijk dat je advies geeft is hartstikke aardig maar hij is niet verplicht om je advies op te volgen, ik vind dat de meeste mensen hun advies een beetje opdringen aan sniper dat slaat gewoon nergens op.
en dat je zegt van dbb moet vanaf 18jaar zijn ben ik het mee oneens want bodybuilding is voor alle leeftijden het is toch mooi dat hij er al zo jong intresse voor heeft (ik wou dat ik zo jong al zoveel verstand van bb had als hem) , en jij maakt zelf de keus om steeds weer terug te komen in dit topic dus als je je eraan stoort geef ik je advies om niet meer op dit topic te klikken:)

orly? En voor mensen die verantwoordelijk bezig zijn met de sport!
No offence bro

het is nou eenmaal zijn keus dat hij het op deze manier doed, kijk dat je advies geeft is hartstikke aardig maar hij is niet verplicht om je advies op te volgen, ik vind dat de meeste mensen hun advies een beetje opdringen aan sniper dat slaat gewoon nergens op.
en dat je zegt van dbb moet vanaf 18jaar zijn ben ik het mee oneens want bodybuilding is voor alle leeftijden het is toch mooi dat hij er al zo jong intresse voor heeft (ik wou dat ik zo jong al zoveel verstand van bb had als hem) , en jij maakt zelf de keus om steeds weer terug te komen in dit topic dus als je je eraan stoort geef ik je advies om niet meer op dit topic te klikken:)

Deels gelijk! Hij is idd niet verplicht om op te volgen, maar hij WIL WEL progressie maken en hij post allemaal foto's en komt met heel veel excuses en smoesjes. Het is heel simpel, als je wat wil bereiken moet je ervoor lijden. Hij is nu eenmaal ecto en lijkt mij dat hij er gewoon lekker buff bij wil staan en die contest wil winnen. Op deze manier lukt het niet en ja, ik stoor me eraan dat je in elk log gerel ziet, dat is in mijn log ook. Maar in mijn log word er gereld over dat ik bijv volgens iedereen mijn stangetje niet goed laat zakken op mijn borst, maar hier word er gereld over cijfertjes en schoenen aan op een weegschaal. Plus dat hij gilt om vooruit te komen, maar niet genoeg gewicht heeft. Hij krijg gewicht aangeboden, waar je normaal echt aardig je portemonnee moet voor moet opentrekken. Opeens is hij van het bijdehante ventje een verlegen jongetje??? Hmmm :rolleyes: Dan wil je graag trainen zeg!

Ik wil hem heus niet afbranden ook al lijkt het er wel op, ik wil dat zelf ook niet, maar als je bij wijze van 80% van je progressie krijgt aangeboden (aan gewichten, tips en dergelijke) en er vervolgens je hoofd voor omdraait, ben je gewoon totaal niet serieus bezig.

Ja ik kan hier ook uit wegblijven, zeker! Maar iedereen wil tips en ervaringen geven en krijgen. Daar kwam ik hier ook voor. Ik koos om erop in te gaan zodat hij maybe eens wakker wordt met die droom traininkjes van hem. Want hij is idd 14 en is idd bezig! Laat hij dan alles aangrijpen om het nieuwe beest van NL te worden met alles wat hij hier krijgt aangeboden en wat hij heeft geleerd en gelezen. Ik ben op mijn 21/22e begonnen met serieus BB maar zou nu ook hebben gewild dat ik op zijn leeftijd was begonnen om nog meer bereikt te kunnen hebben!
Daarom deze posts.

Maar ontopic, post nou eens je volledige schema van je voeding? Ik ben echt benieuwd wat jij bulkt. Dus bewijs dat je serieus bent en post je echte schema en geen fantasy schema!

• Topic Starter Topic Starter
8 Bolletjes per dag
Meer dan een halve liter melk per dag
2-3 plakken kaas.
Warm eten, wat de pot schaft.
Toetje (200 kcal, staat erop)
2 Appels + soms nog een banaan.
Regelmatig Chips.
Tja, Cola
Yoghi
En nog wel eens wat extra's die ik zo 1.2.3 niet weet..

Probeer iedere avond een bak kwark leeg te vreten, of een halve bak.... probeer in ieder geval meer te eten dan je nu doet, je zit nu net aan aan je onderhoud, maar niet veel meer. Maar goed, kwark dus, magere kwark, desnoods als je dat niet op krijgt een halve bak. Probeer ook 1l melk binnen te krijgen, dan doe je mooi 500ml met brinta. Probeer het rustig op te bouwen, je bent nog in de groei dus heb je extra veel energie nodig als je wilt groeien. Als je ouders moeilijk gaan doen, probeer dan eens in de 2 weken iets extra's te regelen, zo doe ik het ook, mijn ouders vinden het ook niks, dus moet je heel rustig aan steeds meer gaan eten, zodat ze er een beetje aan kunnen wennen, je merkt snel genoeg wat hun grenzen zijn ;)

8 Bolletjes per dag
2-3 plakken kaas.
Regelmatig Chips.
Tja, Cola
Yoghi

en hiermee hoop je te bulken als een beest ?
manmanman

Face it Seagal, het echte BB (Mr. O en weet ik het wat) is niet verantwoordelijk. Dat weten we allemaal. No offence bro.

Dat wil toch niet zeggen dat er hier geen jongere gasten mogen zitten die gewoon normaal, verantwoord en verstandig knallen.

8 Bolletjes per dag
2-3 plakken kaas.
Regelmatig Chips.
Tja, Cola
Yoghi
En nog wel eens wat extra's die ik zo 1.2.3 niet weet..

Ik neem mijn woorden terug, dit is een brutale bulk. Met als die smerigheid kom je zeker aan 2000kcal hoor. :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven