XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Yes my lord... of course my lord.... ik zal met 31 kg gaan trainen maandag my lord....

Ben blij dat je na 2 jaar traine eindelijk de 31 kilo deadlift bereikt hebt :).

kap nou toch eens met die 1kilo-tjes.... 30..35..40 kg. Zo verzwaar je. Die paar gram boven op de 30 kg maken je geen Arnold hoor.

Durf nou eens echt te trainen!!

ik train met 20, dan met 31 my lord, is dat niet genoeg verhoging my lord?

eej kom is op msn of ben je met de wedstrijd bezig pm me even

My lord, ik ben niet arrogant, ik probeer juist beleefd te zijn, my lord.

ik train met 20, dan met 31 my lord, is dat niet genoeg verhoging my lord?

een bverlegen kind zou allang in een hoekie ver van die enge pc zijn verdwenen. Deed je dat maar. Post slechts wat relevante informatie is aan de hand van je topic. ik denk dat 90% van alle tekst/paginas in je log over grote BULLSHIT gaat. en dat lok je allemaal zelf uit.

Je liegt zelfs over je persoonlijkheid wahahaha knuppel..
k zag overigens bij je pics dat je begin april ofzo ook al '60 kilotjes' ongeveer woog.. DUS OVER WELKE PROGRESSIE HEB JE HET IN DIT UBERLOG VAN JE

wat al 30 x is gezegd. post pas als je progessiemaakt of wanneer het relevante informatie bevat mbt je topic.

'over en uit'

Anorexia is geen grap jongens, kap er nu eens mee. :(

gewoon vreten man, het hoeft alemaal niet zo clean te zijn.

Kunnen ze sniper geen post-verbod opleggen ofzo? maximaal 1 post per dag. Log-verbod, maximaal 1 log per jaar???

+1

een bverlegen kind zou allang in een hoekie ver van die enge pc zijn verdwenen. Deed je dat maar.

Je liegt zelfs over je persoonlijkheid wahahaha knuppel..

OVER WELKE PROGRESSIE HEB JE HET IN DIT UBERLOG VAN JE

nieuwe, zwaardere schoenen

Anorexia is geen grap jongens, kap er nu eens mee. :(

:haha:

stoer

"You can't make people smarter. You can expose them to information, but your responsibility stops there. "

Mooie quote die ik net uit iemands sig heb gejat.

Strekking: laat die jongen maar wat aankloten, advies geven gebeurd al meer dan een jaar maar heeft toch geen zin. De reden dat zn logjes zoveel posts hebben komt omdat iedereen na elke training weer stomverbaasd is hoe die nu weer een half uur van zn tijd heeft verpest terwijl hij net zo goed iets spieropbouwends had kunnen doen.

Het grappigst vind ik eigenlijk nog dat hij er soms blijk van geeft te weten hoe het moet (met die mooie karmaschooi artikeltjes bijvoorbeeld) maar zich niet aan zn eigen principes houdt :roflol:

sorry sniper :D

Ze hebben toch echt gelijk sniper. Denk dat je zelfs buffer wordt van PS3 spelen...
Maar je mag dus eigenlijk niets van je ouders?
Op jouw leeftijd mag je toch nog wel Brinta? Of ben je daar te oud voor?
Anders melk en brinta overload!

Hamsterman goes emo...

Sniper is gewoon een eenzaam jongetje.. die dolblij is met alle aandacht hier:D

Negatieve aandacht is ook aandacht.

ga lekker krassen ofzo.. dan win je nog 's wat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven