MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hahaha:

TB

Waarom doe je schoenen aan op de weegschaal? :roflol: Alles uit behalve onderbroek.

Ik ben in de BULK, mijn eetschama:

8.00: IK TREK ZWARE SCHOENEN AAN.

Einde bulk

:haha:

Tb tb tb

Sniperx als je die 60kg wilt halen ga je toch echt wel zwaardere schoenen moeten kopen !

En tb = topic ban?!

Ga janken man kleuter! Na al die tips die jij hier gekregen hebt train je nog als een 12-jarig meisje! Al hebben de meeste 12-jarige meisjes dikkere quads als jij! Je bent een lachertje, een karikatuur van jezelf aan het worden! Denk daar maar een keer aan voor dat geroep en gedreig met topic bans! Al die moeite die mensen in jou steken door deze log door te nemen en te adviseren is gewoon verspilde moeite! Het is enkel een schreeuw om aandacht!

Je kan ons wel bannen uit de topic, maar je zult altijd de dikke FAIL blijven!

Nu een topic ban graag!

:haha:

Kunne we sniperx geen award geven op conditie dat ie nooit meer een log maakt fzo? :)

.... Al die moeite die mensen in jou steken door deze log door te nemen en te adviseren is gewoon verspilde moeite! Het is enkel een schreeuw om aandacht!

Je kan ons wel bannen uit de topic, maar je zult altijd de dikke FAIL blijven!

Nu een topic ban graag!

Thats what I said :thumbs: k sluit me er dus volledig bij aan

Even onderbouwen:
Een goedenavond mijnheer, ik verzoek u vriendelijk plaats te nemen achterin de rij.

vervolgens (als hij alle hoeken van dbb forum heeft gezien) noemt hij zich 'verlegen' en een jochie van 14. terwijl hij lult als een narrige vent van 70 en een eigenwijs, vervelend, ondoorbreekbaar willetje heeft steeds waarmee hij ons overspoeld met nutteloze kletskoek.

Laatst bewerkt:
Een goedenavond mijnheer, ik verzoek u vriendelijk plaats te nemen achterin de rij.

je weet toch dat je log zonder onze afbrekende(en opbouwende ofc!) posts gewoon een topic is over een mong**l die zich elke week weegt en af en toe es wa pakke water omhoog heft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven