Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks Lars, komt wel goed :D.

Bedankt Peetjuh :D

Go go Sniper!

Ben heel benieuwd hoe de HST je gaat bevallen, ga daar nu zelf ook op over...

Zaterdag 25 April: 56.1kg, 1.79m
Zaterdag 2 Mei: 56.9kg, 1.79m

Verwacht je dat je lengte ook nog veranderd in de tussentijd? Of heb je je grootste groeispurt pas geleden alweer gehad?

Go go Sniper!

Ben heel benieuwd hoe de HST je gaat bevallen, ga daar nu zelf ook op over...

Verwacht je dat je lengte ook nog veranderd in de tussentijd? Of heb je je grootste groeispurt pas geleden alweer gehad?

Ten eerste bedankt :D. Zal lukken.

Lengte zal zeker nog veranderen, ik ben net 14 en ik weet 100% zeker dat ik nog flink zal groeien aangezien ik bij bukken nog altijd pijn heb in m'n knieën, a.k.a. groeipijn.

Zet ehm op met groeien en dan wordt je misschien even groot als mij (203cm)

2 Meter en 3cm? Wow, dat is écht lang. Maar zo lang wordt ik niet. Heb wel een opa van 1.97m, dus ik denk rond de... 1.87m. Lang genoeg ook, bij 203cm moet je 110 kg wegen met laag bf :p.

Thanks anyway

succes met je trainingen sniper, maar je hebt 3x15deadlift en dat 3x perweek is dat niet een beetje overdreven?

Veel succes!

Nee hoor gta4jwz, 48 uur rust. En de 3x wordt nog wel 2x.

Thanks.

Veel succes snipertje! :)

Thanks Mevr. Smurf :D.

Nee hoor gta4jwz, 48 uur rust. En de 3x wordt nog wel 2x.

Thanks.

Die 48u gaat niet bij alles op hoor. Bij zware oefeningen als deadliften bijv. kan het wel wat langer duren, bij jou vast nog niet maar dat veranderd wel als je meer ervaring hebt en meer gewicht tilt. Dus hou dit maar in je achterhoofd.
Overtraining kan zowel op musculair (--> 48u rust) als op neuraal gebied. Er zijn er hier zat veel mensen in het krachthonk (en kom nu niet af me die 'ik train op massa' zever) die maar 1x per week of per 2 weken deadliften omdat hun zenuwstelsel anders overtraint raakt.

Die 48u gaat niet bij alles op hoor. Bij zware oefeningen als deadliften bijv. kan het wel wat langer duren, bij jou vast nog niet maar dat veranderd wel als je meer ervaring hebt en meer gewicht tilt. Dus hou dit maar in je achterhoofd.
Overtraining kan zowel op musculair (--> 48u rust) als op neuraal gebied. Er zijn er hier zat veel mensen in het krachthonk (en kom nu niet af me die 'ik train op massa' zever) die maar 1x per week of per 2 weken deadliften omdat hun zenuwstelsel anders overtraint raakt.

Ja dat begrijp ik. CZS heeft langer tijd nodig bij hogere gewichten. Gaat voor mij niet op :cool:.

suc6 kleine ;)

Thanks Big Stan :D (TBS :p|)

Hee gozer leuk dat je ook mee doet
14 jaar en ik 46 dat zorgt in ieder geval voor een mooi gemiddelde leeftijd
Dit vergeet je van je leven niet meer en als je later bij de mister Olympia op het podium staat dan denk je misschien nog wel eens aan die ouwe lul (ik dus)
;)

Haha voor een 'ouwe lul' ben je wel mega gespierd :D. Thanks

Valt allemaal wel mee hoor met die spieren en jij gaat mij straks inhalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven